Μήνυση της Systemgraph σε καταναλωτή
#46
Δημοσίευση 30/12/2010 - 13:47
Απο εκεί και πέρα όμως παρέλαβε ενα υπολογιστή που και πάλι είχε πρόβλημα μετά την επισκευή! Δηλαδή δεν υπήρξε έλεγχος πρίν το δώσουν στο πελάτη? Γι αυτό και ο πελάτης απαίτησε καινούργιο.
Οταν πολλά ευρώ... απαιτής και κάποιου επιπέδου after sales support!
Ad
#47
Δημοσίευση 30/12/2010 - 14:25
Αυτά που λές είναι εντελώς άσχετα.Πόσες εταιρείες έχουν περάσει προβλήματα (π.χ. Στο χρηματιστήριο...) και Δυσκολίες αλλα στο τέλος πολλές Απο αυτες μένουν ορθιες στα πόδια τους για αυτο να μην νομίζουμε ότι η Systemgraph θα χάσει και πολλα Απο αυτή την ιστορία... Πάντα έχουν τρόπους να ξαναανεβενουνε πάλι ψηλά... Σε καπιταλιστικό σύστημα ζούμε και τα πάντα μπορούν να ανατραπούν απο στιγμή σε στιγμή! Για αυτό μην ανυσηχειτε απλά είναι ένα συμβάν για την Systemgraph το οποίο απλά θα ξεπεραστεί.
Η εταιρεία κινήθηκε νομικά εναντίον καταναλωτή και αυτό έκανε το γύρω του internet.
Οι πελάτες της sytemgraph είναι κατα βάση χρήστες του internet.
Η systemgraph τελείωσε.
Επίσης υπάρχει και μια λεπτομέρεια. Ο χρήστης λέει οτι του ήρθαν απειλητικά και υβριστικά emails, και στο θέμα έχει εμπλακεί και η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος...
#48
Δημοσίευση 30/12/2010 - 14:27
Αυτά που λές είναι εντελώς άσχετα.
Η εταιρεία κινήθηκε νομικά εναντίον καταναλωτή και αυτό έκανε το γύρω του internet.
Οι πελάτες της sytemgraph είναι κατα βάση χρήστες του internet.
Η systemgraph τελείωσε.
Επίσης υπάρχει και μια λεπτομέρεια. Ο χρήστης λέει οτι του ήρθαν απειλητικά και υβριστικά emails, και στο θέμα έχει εμπλακεί και η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος...
Χαμός .. Ας μήν χαθεί το θέμα, Ενδιαφερόμαστε για την συνέχεια.
#49
Δημοσίευση 30/12/2010 - 14:51
Δεν ειναι τόσο τραγικά τα πράγματα και μην το παίρνεις πατριωτικά.Η systemgraph τελείωσε.
εκτός απο αυτόν τον πελάτη μπορεί να υπάρχουν και χιλιάδες αλλοι υπερευχαριστημένοι.
το σίγουρο είναι οτι δεν θα το τραβάγανε αν δεν είχαν να πατήσουν κάπου, και ξαναλέω οτι πρέπει να ξυπνήσουμε μεν σαν καταναλωτες, αλλα να μην έχουμε την εντύπωση οτι επειδή υπάρχει πλέον ο συνήγορος έχουμε πάντα δίκιο.
#50
Δημοσίευση 30/12/2010 - 14:54
Πού είναι το Public και ο επίσημος εξουσιοδοτημένος διανομέας,η iSquare,στο όλο θέμα;;;Τόμπολα;;;
Το άλλο εντυπωσιακό είναι η φοβερή έκταση του θέματος στο διαδίκτυο,δεδομένης της μειοψηφίας χρηστών Mac εν συγκρίσει με αυτούς των Windows PC's...
Αυτό το παλιο-iPhone έκανε ζημιά τελικά,φθάνοντας στα χέρια του κάθε επιτήδειου...
Και εξηγούμαι...
Δηλαδή μονον η Apple σαν κατασκευαστής έχει χάλια service;
Τόσα χρόνια που οι διάφοροι εισαγωγείς και εξουσιοδοτημένα service ΟΛΩΝ των κατασκευαστών μας ρημάζουν,πού ήταν όλος αυτός ο κόσμος;
#51
Δημοσίευση 30/12/2010 - 15:29
Εταιρεία κινείται νομικά εναντίον ιδιώτη για δυσφήμιση στο internet.
Δεν έχει σημασία ποιός έχει δίκιο ή άδικο, χάνεται την ουσία έτσι.
Δείτε κάποια σημαντικά σημεία απο εδώ.
Από εμένα, ποτέ-πια στην SystemGraph λοιπόν.
Δεν πληρώνω εταιρίες που έχουν πρόβλημα με τον ελεύθερο λόγο μου.
Δεν πληρώνω εταιρίες που αντί να κοιτούν πως θα κάνουν την δουλειά τους καλύτερα, σκαρφίζονται τρόπους να φιμώσουν τις αντιδράσεις που προκαλεί η ελλιπής εργασία τους.
Δεν μου αξίζουν τέτοιες εταιρίες. Δεν μου αξίζει τέτοια συμπεριφορά.
Ας βρουν άλλους πελάτες, πρόθυμους στο after sales support να παίρνουν και μία πλουσιοπάροχη μήνυση δώρο αν δεν είναι αρκούντως ευτυχισμένοι με το αποτέλεσμα. Ας βρουν άλλους πελάτες να τους δίνουν τα ωραία τους ευρώ για να πληρώνει η SystemGraph τους δικηγόρους της.
Όχι εγώ. Ποτέ πια.
Αλλά όταν μία εταιρία μηνύει κάποιον για το ύφος και όχι την αλήθεια των λόγων του, το παιχνίδι αλλάζει κατεύθυνση. Από αυτήν την εταιρεία απειλούμαι, ως μελλοντικός πελάτης, και όχι από την ποιότητα των υπηρεσιών της, ή την ευγένεια των υπαλλήλων της.
Τελευταία επεξεργασία από: GR1337, 30/12/2010 - 15:29
#52
Δημοσίευση 30/12/2010 - 15:40
Εμπάθειες δεν βοηθούν προς την μία ή την άλλη κατεύθυνση...
Απλά σχολιάζουμε..
#53
Δημοσίευση 30/12/2010 - 15:48
Ψωνιζεις απο εκει που σε εξυπηρετουν!!!
Εγω δε θα ξεχασω πως στο παλιο μου Dell laptop μου εκαναν διαγνωση προβληματικου δισκου μεσω τηλ και την δευτερα ειχα καινουριο δισκο στο καταστημα μου με εξοδα της ιδιας της εταιριας!!!
ΑΥΤΟ ΕΣΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ!!!
#54
Δημοσίευση 30/12/2010 - 15:48
To δικαστήριο είναι αρμόδιο για το αν θα λέει ο καθένας τη γνώμη του;Το δικαστήριο είναι το μόνο αρμόδιο...
Εμπάθειες δεν βοηθούν προς την μία ή την άλλη κατεύθυνση...
Απλά σχολιάζουμε..
Το δικαστήριο είναι αρμόδιο την ελευθερία του λόγου στο internet;
#55
Δημοσίευση 30/12/2010 - 15:54
Σεβαστότατη η γνώμη σου,αλλά θα ξεφύγουμε από αυτό καθεαυτό το γεγονός,και θα αναλωθούμε σε ατελείωτες αναλύσεις επί αναλύσεων...
Άλλωστε,δεν νομίζω οτί μία επιπλέον αντιπαράθεση θα βπηθήσει την κατάσταση...
Καλή σου χρονιά...
#56
Δημοσίευση 30/12/2010 - 16:05
Αυτά του λέω και εγω και δεν καταλαβαίνει ο GR1337 τα πραγματα για την Systemgraph δεν είναι και τόσο τραγικά έλεος πια το παρατραβηξατε σιγά τα οα! Η Systemgraph έκανε μια μήνυση σε ένα πελάτη και κάτι έγινε! Σισα άμα ήταν έτσι και κάθε εταιρει επερνε τα λεφτά που ζητούσε Απο κάθε μήνυση ολες οι εταιρείες θα είχαν πλουτίσει. Ας σοβαρευτούμε λίγο και μην τραγικοποιουμε Απο μια απλή μήνυση με ένα υπέρογκο πόσο...Δεν ειναι τόσο τραγικά τα πράγματα και μην το παίρνεις πατριωτικά.
εκτός απο αυτόν τον πελάτη μπορεί να υπάρχουν και χιλιάδες αλλοι υπερευχαριστημένοι.
το σίγουρο είναι οτι δεν θα το τραβάγανε αν δεν είχαν να πατήσουν κάπου, και ξαναλέω οτι πρέπει να ξυπνήσουμε μεν σαν καταναλωτες, αλλα να μην έχουμε την εντύπωση οτι επειδή υπάρχει πλέον ο συνήγορος έχουμε πάντα δίκιο.
Τελευταία επεξεργασία από: BAUHAUS, 30/12/2010 - 16:08
#57
Δημοσίευση 30/12/2010 - 16:07
Ok it's your opinion!Αυτά που λές είναι εντελώς άσχετα.
Η εταιρεία κινήθηκε νομικά εναντίον καταναλωτή και αυτό έκανε το γύρω του internet.
Οι πελάτες της sytemgraph είναι κατα βάση χρήστες του internet.
Η systemgraph τελείωσε.
Επίσης υπάρχει και μια λεπτομέρεια. Ο χρήστης λέει οτι του ήρθαν απειλητικά και υβριστικά emails, και στο θέμα έχει εμπλακεί και η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος...
#58
Δημοσίευση 30/12/2010 - 16:09
Δεν ειναι τόσο τραγικά τα πράγματα και μην το παίρνεις πατριωτικά.
εκτός απο αυτόν τον πελάτη μπορεί να υπάρχουν και χιλιάδες αλλοι υπερευχαριστημένοι.
το σίγουρο είναι οτι δεν θα το τραβάγανε αν δεν είχαν να πατήσουν κάπου, και ξαναλέω οτι πρέπει να ξυπνήσουμε μεν σαν καταναλωτες, αλλα να μην έχουμε την εντύπωση οτι επειδή υπάρχει πλέον ο συνήγορος έχουμε πάντα δίκιο.
μετά από 12 χρόνια πωλήσεων, μετά από άπειρα σεμινάρια που έχω λάβει μέρος είτε σαν μαθητής είτε σαν δάσκαλος θα σου τονίσω το εξής λάθος... είτε υπάρχει συνήγορος του πολίτη είτε όχι ο πελάτης έχει Πάντα δίκιο σε ότι και αν ζητήσει... η διαφορά υπάρχει στο πως θα του πουλήσεις έτσι και αλλιώς αυτό που εσύ θες και θα τον αφήσεις με την εντύπωση ότι αυτός σε πίεσε να το πάρει... το 99% τον ανθρώπων που έχουν καταστήματα είναι εντελώς άσχετοι από θέματα πωλήσεων και μάλιστα ρεζιλεύουν μεγάλα ονόματα εταιριών!
Η μαγκιά, που με τεράστια ευκολία θα μπορούσα να κάνω θα ήταν αυτός ο πελάτης να φύγει ευχαριστημένος και μάλιστα θα πλήρωνε και άλλα. Άρα ότι και να κάνει η εταιρία έχει 30000% άδικο, γιατί τις δόθηκε άδεια για να εξυπηρετεί πελάτες και όχι να τους κάνει μηνύσεις όταν τους αναγκάζει να βγουν εκτός εαυτού. Αντικειμενικά και θα το τονίσω οι άνθρωποι της προαναφερθείσας εταιρείας έχουν θέμα με την τεχνική τους, μπορεί να έχουν όλη την καλή διάθεση και να έχουν και δίκιο στην συγκεκριμένη περίπτωση, όταν δεν πας να απαντήσεις στις απαιτήσεις του πελάτη που μπορεί ακόμα και να σε βρίζουν και κάνεις μήνυση αυτόματος είναι σαν να αυτοκτονείς επαγγελματικά γιατι 2000 κόσμος που είχε σκοπό να πάρει από εσάς κάτι, δεν θα το κάνει, γιατί ξέρει πως αν του τύχει καμία στραβή και το δίκιο του δεν θα βρει και μήνυση θα φάει!
το 2009 πήγα και έδωσα το όνομα μου να με ειδοποιήσουν όταν παραλάβουν το σύστημα της Nike για το Ipod γιατί τους είχε τελειώσει, και ακόμα περιμένω τηλεφώνημα... αυτό αν ακούγετε επαγγελματικό για τον οποιοδήποτε άνθρωπο στην Ελλάδα, να μου πει. Αυτό το μικρό περιστατικό που συνέβη σε εμένα, στην Ολλανδία και στην Αγγλία, πλέον, έχει γίνει από τα πιο τραγελαφικά ανέκδοτα εξυπηρέτησης πελατών.
Βέβαια και είμαι και εγώ πελάτης και απαιτώ μονίμως αυτό που προσφέρω... και ρε παιδιά όταν δηλαδή πάω στο ακριβό εστιατόριο και πληρώνω λογαριασμό 1400+ ευρώ και βρίσκω μύγα στο φαγητό μέσα και όχι μόνο μύγα αλλά και το φαγητό βρωμάει ξινισμένο, απαιτώ να το φάει μπροστά μου ο μαγαζάτορας και να μου προσφέρει και αντικατάσταση + δώρο για να μην αρχίσω να το λέω στους φίλους μου και το γράψω και στην εφημερίδα που έχει η οικογένεια μου (στην περιοχή του εν λόγω καταστήματος) Αν λοιπόν και πληρώσω και μου επιβάλουν να φάω το φαγητό με την μύγα που βρωμάει και τελικά μου κάνουν και μήνυση όπως καταλαβαίνει και ένα 8χρονο παιδί αυτοί που θα το κάνουν έχουν χάσει, και όσα εκατομμύρια και αν κερδίσουν (που δεν παίζει να γίνει) έχουν χάσει την εμπιστοσύνη του Ελληνικού κοινού και αυτό δεν αγοράζετε με τίποτα... γιαυτό, ας δείξουν σωστή συμπεριφορά και ας του δώσουν άλλον υπολογιστή και ας του κάνουν και μια έκπτωση 50% σε οποιά άλλη αγορά κάνει από το μαγαζί τους, ώστε να ανέβουν στην εκτίμηση όλων μας και να μην χάσουν και πελάτες!
Τελευταία επεξεργασία από: GodfatherGR, 30/12/2010 - 16:09
#59
Δημοσίευση 30/12/2010 - 16:40
#60
Δημοσίευση 30/12/2010 - 16:46
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 8
0 μέλη, 8 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες