Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Μήνυση της Systemgraph σε καταναλωτή


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
142 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#61   Looter

Looter

    iPH Enthousiast

  • 431 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 30/12/2010 - 18:03

Οι τεχνική υποστήριξη της συγκεκριμένης εταιρίας είναι πλήρως εναρμονισμένη με την αγορά στην οποία δραστηριοποιείτε.

Αυτό είναι το επίπεδο υποστήριξης που αξίζει σε πρόβατα.

Και δυστυχώς οι περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές έτσι λειτουργούν.

Αν είχε γίνει παρόμοιο περιστατικό σε μια σοβαρή χώρα όπως η Αμερική ή η Βρετανία , το θέμα θα είχε φτάσει στην τηλεόραση.

Στην Ελλάδα ψάχνουμε ακόμα να ανακαλύψουμε τον τροχό...

Κάθε φορά που χρειάστηκε να πάω για επισκευή κάποιο προϊόν Apple πήγα στο service με το Αμερικάνικο διαβατήριο μου και όχι με την Ελληνική μου ταυτότητα.

Δεν θα κάτσω να ασχοληθώ με ανθρώπους και εταιρίες που αμαυρώνουν το όνομα της Apple και που δεν έχουν στοιχειώδη γνώση στρατηγικής πωλήσεων και marketing.

Τους εκφοβίζω , με εξυπηρετούν , και τέλος.

Μακάρι να μου είχαν κάνει έμενα μήνυση . Θα είχε φτάσει ο νομικός μας σύμβουλος για ασφαλιστικά μέτρα εντός μιας ώρας...

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#62   GR1337

GR1337

    iPH Member

  • 306 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 30/12/2010 - 18:12

.αν ξερουμε ποτε θα γινει η δικη εγω ερχομαι παντως.ας μου στειλει καποιος σε pm εαν ξερει.

Toν Ιανουάριο του 2011 εκδικάζεται στο Πρωτοδικείο Πειραιά η πρώτη αγωγή που ασκήθηκε εναντίον δυσαρεστημένου καταναλωτή, ο οποίος τόλμησε να δημοσιοποιήσει τα παράπονά του για το service ηλεκτρονικού υπολογιστή.

http://elawyer.blogs...00-blogger.html


Και ένα πολύ ενδιαφέρον κείμενο: http://www.twitlonger.com/show/7pvb8f

Τελευταία επεξεργασία από: GR1337, 30/12/2010 - 18:13


#63   tasulm

tasulm

    iPH Addict

  • 673 μηνύματα
  • Twitter:@tasulm
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:tasulm

Δημοσίευση 30/12/2010 - 18:34

μετά από 12 χρόνια πωλήσεων, μετά από άπειρα σεμινάρια που έχω λάβει μέρος είτε σαν μαθητής είτε σαν δάσκαλος θα σου τονίσω το εξής λάθος... είτε υπάρχει συνήγορος του πολίτη είτε όχι ο πελάτης έχει Πάντα δίκιο σε ότι και αν ζητήσει... η διαφορά υπάρχει στο πως θα του πουλήσεις έτσι και αλλιώς αυτό που εσύ θες και θα τον αφήσεις με την εντύπωση ότι αυτός σε πίεσε να το πάρει... το 99% τον ανθρώπων που έχουν καταστήματα είναι εντελώς άσχετοι από θέματα πωλήσεων και μάλιστα ρεζιλεύουν μεγάλα ονόματα εταιριών!
Η μαγκιά, που με τεράστια ευκολία θα μπορούσα να κάνω θα ήταν αυτός ο πελάτης να φύγει ευχαριστημένος και μάλιστα θα πλήρωνε και άλλα. Άρα ότι και να κάνει η εταιρία έχει 30000% άδικο, γιατί τις δόθηκε άδεια για να εξυπηρετεί πελάτες και όχι να τους κάνει μηνύσεις όταν τους αναγκάζει να βγουν εκτός εαυτού. Αντικειμενικά και θα το τονίσω οι άνθρωποι της προαναφερθείσας εταιρείας έχουν θέμα με την τεχνική τους, μπορεί να έχουν όλη την καλή διάθεση και να έχουν και δίκιο στην συγκεκριμένη περίπτωση, όταν δεν πας να απαντήσεις στις απαιτήσεις του πελάτη που μπορεί ακόμα και να σε βρίζουν και κάνεις μήνυση αυτόματος είναι σαν να αυτοκτονείς επαγγελματικά γιατι 2000 κόσμος που είχε σκοπό να πάρει από εσάς κάτι, δεν θα το κάνει, γιατί ξέρει πως αν του τύχει καμία στραβή και το δίκιο του δεν θα βρει και μήνυση θα φάει!
το 2009 πήγα και έδωσα το όνομα μου να με ειδοποιήσουν όταν παραλάβουν το σύστημα της Nike για το Ipod γιατί τους είχε τελειώσει, και ακόμα περιμένω τηλεφώνημα... αυτό αν ακούγετε επαγγελματικό για τον οποιοδήποτε άνθρωπο στην Ελλάδα, να μου πει. Αυτό το μικρό περιστατικό που συνέβη σε εμένα, στην Ολλανδία και στην Αγγλία, πλέον, έχει γίνει από τα πιο τραγελαφικά ανέκδοτα εξυπηρέτησης πελατών.
Βέβαια και είμαι και εγώ πελάτης και απαιτώ μονίμως αυτό που προσφέρω... και ρε παιδιά όταν δηλαδή πάω στο ακριβό εστιατόριο και πληρώνω λογαριασμό 1400+ ευρώ και βρίσκω μύγα στο φαγητό μέσα και όχι μόνο μύγα αλλά και το φαγητό βρωμάει ξινισμένο, απαιτώ να το φάει μπροστά μου ο μαγαζάτορας και να μου προσφέρει και αντικατάσταση + δώρο για να μην αρχίσω να το λέω στους φίλους μου και το γράψω και στην εφημερίδα που έχει η οικογένεια μου (στην περιοχή του εν λόγω καταστήματος) Αν λοιπόν και πληρώσω και μου επιβάλουν να φάω το φαγητό με την μύγα που βρωμάει και τελικά μου κάνουν και μήνυση όπως καταλαβαίνει και ένα 8χρονο παιδί αυτοί που θα το κάνουν έχουν χάσει, και όσα εκατομμύρια και αν κερδίσουν (που δεν παίζει να γίνει) έχουν χάσει την εμπιστοσύνη του Ελληνικού κοινού και αυτό δεν αγοράζετε με τίποτα... γιαυτό, ας δείξουν σωστή συμπεριφορά και ας του δώσουν άλλον υπολογιστή και ας του κάνουν και μια έκπτωση 50% σε οποιά άλλη αγορά κάνει από το μαγαζί τους, ώστε να ανέβουν στην εκτίμηση όλων μας και να μην χάσουν και πελάτες!

φίλε μου ποιός πραγματικά ασχολείται?
πάρε αυτό εδώ το φόρουμ, πόσα μέλη έχει και πόσοι ασχολούνται με το συγκεκριμένο θέμα. πόσοι έχουν mac και πόσοι χρειάζονται σέρβις και όταν χρειαστούν σιγά μη θυμούνται το όνομα της εταιρείας, αλλά και να το θυμούνται όπως είπα και πριν, προφανώς θα υπάρχουν και ικανοποιημένοι πελάτες και θα έχουν διαβάσει σχόλια και απο αυτούς. Εμένα προσωπικά δεν με επηρεάζει αρνητικά η ιστορία.

το παράδειγμα που έφερες είναι άστοχο, καθώς
-κατ'αρχιν έχεις δίκιο (ενω ο ιατρός δεν ξέρουμε αν όντως έχει),
-θίγεις θέματα υγείας. Δεν νομίζω να συγκρίνουμε την ανθρώπινη υγεία με την υγεία ενός mac :P ,
-θεωρώ οτι έχεις λάθος λογική αντιμετώπισης των πραγμάτων που θυμίζει έντονα Ελλάδα, "θα σας βγάλω στον Ευαγγελάτο". Σάυτό βέβαια δεν φταίς εσύ, έτσι μας μάθανε. Αυτό έκανε κι ο ιατρός, γι'αυτό και οι εξελίξεις.
Διεκδικείς αυτό που δικαιούσαι, δεν απειλείς για να πάρεις αυτό που επιθυμείς.

και όχι κύριε, δεν σου κάνω αντικατάσταση γιατί δεν προβλέπεται.
αφού είσαι εκτός εγγύησης σε ενημερώνω οτι η επισκευή είναι με χρέωση.
αν τσινάς κι ίσως έχεις κι ένα δικιο, σου εξηγώ πως έχουν τα πράγματα και σου "πουλάω" την κατ'εξαίρεσιν επισκευή με μια έκπτωση
τσινάς κι άλλο, σου ξαναπουλάω -με τέτοιο τρόπου που να με ευχαριστάς μια ζωή- κατ'εξαίρεσιν δωρεάν επισκευή κτλ
Ε τώρα αν εσύ είσαι κουκουρούκου και άντρα θέλεις τώρα τον θέλεις - αντικατάσταση με καινούριο, ε δεν μπορώ να σε κάνω τίποτα, είσαι απαλευτος.

Θα μου επιτρέψεις να πω οτι ο σωστός πελάτης έχει πάντα δικιο. ο μ@λ@κ@ς πελάτης είναι ανίκητος και δεν μπορείς να τον εξυπηρετήσεις γιατί δεν θέλει να εξυπηρετηθεί.

#64   GR1337

GR1337

    iPH Member

  • 306 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 30/12/2010 - 18:42

tasulm ξέρεις ποιό είναι το λάθος σου;
Οτι ακόμη ψάχνεις να βρεις ποιός έχει δίκιο και ποιός έχει άδικο.

Δε μας ενδιαφέρει αυτό.
Μας ενδιαφέρει η φίμωση την ελευθερίας του λόγου στο internet.

Πόσο πιο απλά να το γράψουμε, λες και μιλάμε σε 12χρονα...

#65   Wishman

Wishman

    iPH newbie

  • 65 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 30/12/2010 - 18:55

Αν η Εταιρία είναι ΣΟΒΑΡΗ κρατάει αυτή το επίπεδο εκεί που πρέπει.Οι αγωγές κ οι μηνύσεις είναι για να σκεπάσεις δικές σου ατέλειες που φυσικά ξέρεις ότι έχεις.
Ο πωλητής υπεύθυνος η ότι άλλο,σε όλους τους πολιτισμένους λαούς ξέρουν πως να διαχειριστούν τον θυμό του πελάτη, έχουν κάνει σεμινάρια,κ δεν προσέλαβαν το μικρο Ξαδελφακι της τρίτης τους ξαδελφης επειδή δεν είχε δουλειά. γιατί αυτό αν το πεις και κ@λ@παιδο θα το πάρεις οικογενειακά,οχι επιχειρηματικά αρα "παγίδα"

Και μην ξεχνάμε το βασικό αν απο Πωλητής μετατραπείς σε πελάτης,και σου σερβίρουν "κρύο πιάτο κ εσύ το ίδιο θα θυμώσεις"


Κάνω ένα reply γιατί έγινε πάλι επίκαιρο προσθέτοντας ότι οι πωλητές κάνουν τις χειρότερες φασαρίες σε άλλα μαγαζιά για να εξυπηρετηθούν γιατί λέει.. "Ξέρουν από αυτά"

#66   tasulm

tasulm

    iPH Addict

  • 673 μηνύματα
  • Twitter:@tasulm
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:tasulm

Δημοσίευση 30/12/2010 - 20:37

tasulm ξέρεις ποιό είναι το λάθος σου;
Οτι ακόμη ψάχνεις να βρεις ποιός έχει δίκιο και ποιός έχει άδικο.

Δε μας ενδιαφέρει αυτό.
Μας ενδιαφέρει η φίμωση την ελευθερίας του λόγου στο internet.

Πόσο πιο απλά να το γράψουμε, λες και μιλάμε σε 12χρονα...

να με συγχωρείς αλλα δεν βλέπω κάμία φίμωση.
Δηλαδη αν σου κάνω εγώ αύριο αγωγή επειδή θεωρώ οτι με προσβάλεις στο διαδικτυο, σε έχω φιμώσει?

μήπως μπερδεύεις το privacy με το anonymity?
όση ελευθερία έχει ο καθένας μας να λέει οτι θέλει στο διαδίκτυο, άλλη τόση έχει και η οποιαδήποτε εταιρία να χρησιμοποιήσει τη δικαιοσύνη.
Δεν περάσε η εταιρεία κανένα νόμο για την ελευθερια το λόγου στο internet, σταμάτα να βλέπεις φαντάσματα.

#67   ergocity

ergocity

    iPH Enthousiast

  • 534 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 30/12/2010 - 21:10

μετά από 12 χρόνια πωλήσεων, μετά από άπειρα σεμινάρια που έχω λάβει μέρος είτε σαν μαθητής είτε σαν δάσκαλος θα σου τονίσω το εξής λάθος... είτε υπάρχει συνήγορος του πολίτη είτε όχι ο πελάτης έχει Πάντα δίκιο σε ότι και αν ζητήσει... η διαφορά υπάρχει στο πως θα του πουλήσεις έτσι και αλλιώς αυτό που εσύ θες και θα τον αφήσεις με την εντύπωση ότι αυτός σε πίεσε να το πάρει... το 99% τον ανθρώπων που έχουν καταστήματα είναι εντελώς άσχετοι από θέματα πωλήσεων και μάλιστα ρεζιλεύουν μεγάλα ονόματα εταιριών!
Η μαγκιά, που με τεράστια ευκολία θα μπορούσα να κάνω θα ήταν αυτός ο πελάτης να φύγει ευχαριστημένος και μάλιστα θα πλήρωνε και άλλα. Άρα ότι και να κάνει η εταιρία έχει 30000% άδικο, γιατί τις δόθηκε άδεια για να εξυπηρετεί πελάτες και όχι να τους κάνει μηνύσεις όταν τους αναγκάζει να βγουν εκτός εαυτού. Αντικειμενικά και θα το τονίσω οι άνθρωποι της προαναφερθείσας εταιρείας έχουν θέμα με την τεχνική τους, μπορεί να έχουν όλη την καλή διάθεση και να έχουν και δίκιο στην συγκεκριμένη περίπτωση, όταν δεν πας να απαντήσεις στις απαιτήσεις του πελάτη που μπορεί ακόμα και να σε βρίζουν και κάνεις μήνυση αυτόματος είναι σαν να αυτοκτονείς επαγγελματικά γιατι 2000 κόσμος που είχε σκοπό να πάρει από εσάς κάτι, δεν θα το κάνει, γιατί ξέρει πως αν του τύχει καμία στραβή και το δίκιο του δεν θα βρει και μήνυση θα φάει!
το 2009 πήγα και έδωσα το όνομα μου να με ειδοποιήσουν όταν παραλάβουν το σύστημα της Nike για το Ipod γιατί τους είχε τελειώσει, και ακόμα περιμένω τηλεφώνημα... αυτό αν ακούγετε επαγγελματικό για τον οποιοδήποτε άνθρωπο στην Ελλάδα, να μου πει. Αυτό το μικρό περιστατικό που συνέβη σε εμένα, στην Ολλανδία και στην Αγγλία, πλέον, έχει γίνει από τα πιο τραγελαφικά ανέκδοτα εξυπηρέτησης πελατών.
Βέβαια και είμαι και εγώ πελάτης και απαιτώ μονίμως αυτό που προσφέρω... και ρε παιδιά όταν δηλαδή πάω στο ακριβό εστιατόριο και πληρώνω λογαριασμό 1400+ ευρώ και βρίσκω μύγα στο φαγητό μέσα και όχι μόνο μύγα αλλά και το φαγητό βρωμάει ξινισμένο, απαιτώ να το φάει μπροστά μου ο μαγαζάτορας και να μου προσφέρει και αντικατάσταση + δώρο για να μην αρχίσω να το λέω στους φίλους μου και το γράψω και στην εφημερίδα που έχει η οικογένεια μου (στην περιοχή του εν λόγω καταστήματος) Αν λοιπόν και πληρώσω και μου επιβάλουν να φάω το φαγητό με την μύγα που βρωμάει και τελικά μου κάνουν και μήνυση όπως καταλαβαίνει και ένα 8χρονο παιδί αυτοί που θα το κάνουν έχουν χάσει, και όσα εκατομμύρια και αν κερδίσουν (που δεν παίζει να γίνει) έχουν χάσει την εμπιστοσύνη του Ελληνικού κοινού και αυτό δεν αγοράζετε με τίποτα... γιαυτό, ας δείξουν σωστή συμπεριφορά και ας του δώσουν άλλον υπολογιστή και ας του κάνουν και μια έκπτωση 50% σε οποιά άλλη αγορά κάνει από το μαγαζί τους, ώστε να ανέβουν στην εκτίμηση όλων μας και να μην χάσουν και πελάτες!


Συμφωνώ με την τοποθέτηση σου, αλλά θεωρώ πολύ άστοχες τις αιτιολογήσεις σου. (χωρίς παρεξήγηση).
Το να έχει μύγα το φαγητό σου, είναι λάθος και απαράδεκτο,είτε έδωσες 1€, είτε ..1400,-€ όπως αναφέρεις (ελπίζω με αυτά τα χρήματα να τάισες 30 άτομα).! Επίσης δεν μπορείς να βάλεις κανέναν να "φάει" το φαγητό μπροστά σου, είτε έδωσες 1€, είτε 1400,-€. Επίσης να είσαι σίγουρος ότι στη περίπτωση που θα ήσουν τοοοσο ικανός και κατάφερνες να βάλεις τον ιδιοκτήτη να το φάει μπροστά σου, πίστεψε με αυτός θα ήταν ο κύριος που σου πούλησε το γεύμα του 1€, διότι ο άλλος θα σε είχε βάλει στο αυτοκίνητο σου στο 10λεπτο.

Κλείνοντας αναφέρω για το θέμα μας, ότι σε κάθε περίπτωση είναι τουλάχιστον αστεία η αντιμετώπιση της εταιρίας. Σίγουρα θα δυσφυμηστεί, αλλά επίσης σίγουρα δεν θα κλείσει από αυτό. Αναρίθμητα τέτοια παραδείγματα υπάρχουν. Μπορούμε επίσης να το ελέγξουμε από εδώ. Ας βάλει κάποιος ένα reminder στο PC του, για το συγκεκριμένο θέμα σε 12 μήνες από τώρα. Να δούμε τι θα θυμόμαστε και τι θα λέμε.. (βλέπε πολιτικούς και πολιτική). Η μνήμη μας λόγω της σκληρής καθημερινότητας και όχι μόνο, έχει αδυνατίσει σε σημείο νευρικής ανορεξίας...

Αυτά και Χρόνια Πολλά.

Τελευταία επεξεργασία από: ergocity, 30/12/2010 - 21:17


#68   GR1337

GR1337

    iPH Member

  • 306 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 30/12/2010 - 21:12

να με συγχωρείς αλλα δεν βλέπω κάμία φίμωση.
Δηλαδη αν σου κάνω εγώ αύριο αγωγή επειδή θεωρώ οτι με προσβάλεις στο διαδικτυο, σε έχω φιμώσει?

μήπως μπερδεύεις το privacy με το anonymity?
όση ελευθερία έχει ο καθένας μας να λέει οτι θέλει στο διαδίκτυο, άλλη τόση έχει και η οποιαδήποτε εταιρία να χρησιμοποιήσει τη δικαιοσύνη.
Δεν περάσε η εταιρεία κανένα νόμο για την ελευθερια το λόγου στο internet, σταμάτα να βλέπεις φαντάσματα.

Απο το να υπάρχει η δικαιοσύνη μέχρι να τη χρησιμοποιήσει κάποια εταιρεία απέχει πάρα πολύ.
Ο ΟΤΕ, η HOL, η nokia, φυσικά η apple και πολλές πολλές εταιρείες έχουν κατακριθεί με πολύ χειρότερο τρόπο στο internet.
Θυμάσαι κάποια απο αυτές τις εταιρείες να κινήθηκε νομικά εναντίον κάποιου που τις κατηγόρισε ή ακόμη και τις δυσφήμισε;

Το γεγονός οτι υπάρχουν κάποιοι νόμοι, δε σημαίνει οτι συμφέρει τις εταιρείες να τους χρησιμοποιούν γιατί αποδεικνύεται οτι τελικά δεν είναι προς όφελός τους.

Η systemgraph χάραξε δικό της, διαφορετικό, δρόμο απο τους άλλους. Θεώρησε οτι δε μπορεί κάποιος να την κατηγορεί στο internet.

Το anonymity που κολλάει τώρα; :blink: Anyway, το προσπερνάω σαν να μην το είπες.
Σίγουρα με αυτή τη μήνυση δε θα αλλάξουν οι νόμοι του internet και δε θα καταργηθεί η ελευθερία του λόγου. Ωστόσο φαίνεται οτι υπάρχουν κάποιοι που δεν θα ήθελαν να υπάρχει αυτή η ελευθερία. Αυτούς λοιπόν τους δείχνουμε με το δάχτυλο και τους στέλνουμε σπίτια τους.
Ο καταναλωτής έχει τη δύναμη και με αυτό το παράδειγμα είδαμε περισσότερο απο ποτέ πόση δύναμη έχουμε.

#69   deleteduser

deleteduser

    iPH newbie

  • 15 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 30/12/2010 - 21:19

Μην στείνετε λαϊκά δικαστήρια,φίλοι...
Επιχειρηματολογήστε,αλλά μέχρι εκεί...

#70   ergocity

ergocity

    iPH Enthousiast

  • 534 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 30/12/2010 - 21:34

Ο καταναλωτής έχει τη δύναμη και με αυτό το παράδειγμα είδαμε περισσότερο απο ποτέ πόση δύναμη έχουμε.
[/quote]


Καμία δύναμη δεν έχει ο καταναλωτής. Καμία. Εάν θελήσουν οι εταιρίες κάποια στιγμή, θα αγοράζεις mac των 2.000€ στα 3.000€ έτσι απλά. Διότι όλοι θα πουλάνε 3.000€. Βλέπε καρτέλ. (είμαι σίγουρος ότι γνωρίζεις αυτή την λέξη).

Τέλος σκέψου τις ιδιωτικές ασφάλειες κάλυψης στο τομέα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης. Σήμερα αγοράζεις ετήσιο συμβόλαιο ιδιωτικής εταιρίας για την παραπάνω κάλυψη στο ποσό των 500€. (τυχαίο το νούμερο). Αν αύριο σβηνόταν από τον χάρτη, το ΙΚΑ, το ΤΕΒΕ, ο ΟΠΑΔ, κλπ, πιστεύεις ότι τα 500€ θα παραμένανε 500€? Ή μήπως όλες οι εταιρίες θα είχαν ένα ποσό ίδιο και αυξημένο κατά 300% τουλάχιστον. ?

ΚΑΡΤΕΛ. Μαγική λέξη....

Τελευταία επεξεργασία από: ergocity, 30/12/2010 - 21:34


#71   GR1337

GR1337

    iPH Member

  • 306 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 30/12/2010 - 21:38

Καμία δύναμη δεν έχει ο καταναλωτής. Καμία. Εάν θελήσουν οι εταιρίες κάποια στιγμή, θα αγοράζεις mac των 2.000€ στα 3.000€ έτσι απλά. Διότι όλοι θα πουλάνε 3.000€. Βλέπε καρτέλ. (είμαι σίγουρος ότι γνωρίζεις αυτή την λέξη).

Εγώ το macbook μου το αγόρασα απο Αγγλία γιατί δεν ήθελα να ενισχύσω τους αεριτζήδες που έχουμε για APR στην Ελλάδα.
Φυσικά αν το προϊόν πάει στις 3000 δεν θα αγοράζει απολύτως κανένας απο Ελλάδα και οι εταιρείες θα οδηγηθούν σε κλείσιμο. Καρτελ στα ηλεκτρονικά δεν υπάρχει γιατί ο κόσμος έχει ξυπνήσει και αγοράζει απο εξωτερικό.

Να μου πεις στης εταιρείες κινητής τηλεφωνίας που δεν έχεις άλλη επιλογή να το δεχτώ.

#72   tasulm

tasulm

    iPH Addict

  • 673 μηνύματα
  • Twitter:@tasulm
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:tasulm

Δημοσίευση 30/12/2010 - 21:46

Απο το να υπάρχει η δικαιοσύνη μέχρι να τη χρησιμοποιήσει κάποια εταιρεία απέχει πάρα πολύ.
Ο ΟΤΕ, η HOL, η nokia, φυσικά η apple και πολλές πολλές εταιρείες έχουν κατακριθεί με πολύ χειρότερο τρόπο στο internet.
Θυμάσαι κάποια απο αυτές τις εταιρείες να κινήθηκε νομικά εναντίον κάποιου που τις κατηγόρισε ή ακόμη και τις δυσφήμισε;

Το γεγονός οτι υπάρχουν κάποιοι νόμοι, δε σημαίνει οτι συμφέρει τις εταιρείες να τους χρησιμοποιούν γιατί αποδεικνύεται οτι τελικά δεν είναι προς όφελός τους.

Η systemgraph χάραξε δικό της, διαφορετικό, δρόμο απο τους άλλους. Θεώρησε οτι δε μπορεί κάποιος να την κατηγορεί στο internet.

Το anonymity που κολλάει τώρα; :blink: Anyway, το προσπερνάω σαν να μην το είπες.
Σίγουρα με αυτή τη μήνυση δε θα αλλάξουν οι νόμοι του internet και δε θα καταργηθεί η ελευθερία του λόγου. Ωστόσο φαίνεται οτι υπάρχουν κάποιοι που δεν θα ήθελαν να υπάρχει αυτή η ελευθερία. Αυτούς λοιπόν τους δείχνουμε με το δάχτυλο και τους στέλνουμε σπίτια τους.
Ο καταναλωτής έχει τη δύναμη και με αυτό το παράδειγμα είδαμε περισσότερο απο ποτέ πόση δύναμη έχουμε.

Το θέμα μας δεν νομιζω οτι είναι τι συμφέρει την εταιρεία να κάνει. Ας κάνει ότι τους φωτίσει ο Θεός.
Δύναμη θα βλέπαμε αν ο ιατρός είχε επιτύχει την πολυποθητη αντικατάσταση, λόγω της αναφοράς του συμβάντος στο διαδίκτυο.
Τώρα έχουμε ένα τίποτα.

Τελευταία επεξεργασία από: tasulm, 30/12/2010 - 21:48


#73   EchiDNA

EchiDNA

    iPH Enthousiast

  • 359 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 30/12/2010 - 21:47

Καλησπέρα σας και Χρόνια Πολλά!

Εγώ πιστεύω ότι η κατάσταση οδηγήθηκε εκεί από λάθος χειρισμούς και των δύο.

Ρίξτε μια ματιά τι ισχύει νομικά στην χώρα μας, σχετικά με τα Δικαιώματα που έχετε σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος
Αμέσως μπορεί κάποιος να καταλάβει ποιος από τους δύο έχει δίκαιο.

#74   GR1337

GR1337

    iPH Member

  • 306 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 30/12/2010 - 21:50

Το θέμα μας δεν νομιζω οτι είναι τι συμφέρει την εταιρεία να κάνει. Ας κάνει ότι τους φωτίσει ο Θεός.
Δύναμη θα βλέπαμε αν ο ιατρός είχε επιτύχει την πολυποθητη αντικατάσταση, λόγω της αναφοράς του συμβάντος στο διαδίκτυο.
Τώρα έχουμε ένα τίποτα.

Ας κάνουμε λίγη υπομονή και θα δούμε τι (θα) έχουμε. :)

#75   alessio021

alessio021

    iPH newbie

  • 86 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 30/12/2010 - 21:58

α πα πα μια φορα πηγα εκει και ...... ουτε να με ξαναδουν

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 7

0 μέλη, 7 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες