Συμφωνώ απόλυτα! Άλλο όμως να πάρεις ένα προϊόν να το στείλεις για service, και να επικοινωνήσεις με την εταιρία και να ζητήσεις αντικατάσταση "στα πλαίσια της καλής εξυπηρέτησης του πελάτη", και άλλο να έρχεται ο καθένας με το έτσι θέλω, να σου το πετάει στα μούτρα και να σου λέει "δώσε μου καινούριο".
ο πελάτης για να εκνευριστεί ή κάτι του έγινε που δεν το έχουμε μάθει από την πλευρά της systemgraph και ο κάθε άνθρωπος λέει "Αποκλείεται να αντέδρασε έτσι ο οποιοσδήποτε αν του μίλαγαν τόσο ευγενικά" αλλά και από την άλλη αυτός ο "καθένας" που λες εσύ έδωσε σε αυτούς ψωμάκι να φάνε, άρα δεν είναι ο καθένας... το service πήρε την συσκευή, και την "έφτιαξε". αν ερχόταν,χτυπά ξύλο, μια άσχημη στιγμή στο κινητό σου και έπρεπε να το πας σέρβις. άν στο κράταγαν μια βδομάδα, στο έδιναν χειρότερο από ότι ήταν πριν και τελικά σου έλεγαν ότι θα το ξανακρατήσουν άλλη μια βδομάδα για να σου το δώσουν πάλι επισκευασμένο, ενώ έπρεπε να το είχαν φτιάξει και ελένξει εξ αρχής, εσένα θα σου φαίνονταν περίεργος ο "τεχνικός" ή ο πελάτης ο οποίος θα ήθελε το εργαλείο του, εδώ και τώρα και αν δεν γινόταν αυτό, ήθελε άλλο;
Συγνώμη αλλά επειδή κάνω μακέτες στον υπολογιστή μου, αν μου τύχαινε εμένα να μου το δώσουν μη επισκευασμένo, και μου έλεγαν ότι έπρεπε να περιμένω άλλη μια εβδομάδα χωρίς το εργαλείο της δουλειάς μου, τότε δεν θα έγραφα μήνυμα σε οποιοδήποτε site για να τους δυσφημίσω, άλλα θα σας έγραφα μήνυμα από τις φυλακές κορυδαλλού γιατί θα είχα τουλουμιάσει στο ξύλο τον ιδιοκτήτη της οποιασδήποτε εταιρείας θα τολμούσε να σκεφτεί να παίξει με την δουλειά μου, για την αχρηστία των τεχνικών του και την ανικανότητας του να εξυπηρετηθώ άμεσα. Δεν λέω ειδικά για αυτή την περίπτωση αλλά για περίπτωση πιθανή που μπορεί να τύχει στον οποιονδήποτε θεωρεί τον υπολογιστή / Mac ανυπόστατο εργαλείο της ζωής του. Μιά εβδομάδα, πάει και έρχεται, καπάκια δεύτερη δεν σηκώνετε ούτε για μια ώρα καθυστέρησή!