Όπως συμβαίνει στη ζωή, έτσι και στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν υπάρχει μόνο Μαύρο ή Άσπρο. Υπάρχει και το Γκρι.
Ο developer Daniel Amitay σε πρόσφατο δημοσίευμα του μας ενημερώνει με πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με το θέμα της πειρατείας, αλλά και το πως αυτή επηρέασε την πορεία των πωλήσεων της εφαρμογής του (Punch ‘Em! - Fight people through your camera!):
Σύμφωνα λοιπόν με τον developer, από την στιγμή που η εφαρμογή του κυκλοφόρησε ευρέως στα γνωστά πειρατικά μαγαζάκια οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 230% (!!) ή αλλιώς για κάθε δεκαπέντε (15) πειρατικές εκδόσεις ένας (1) χρήστης αγόραζε την εφαρμογή από το iOS App store:
- Period 2 had 38.6X more Pirates than Period 1
- Period 2 had 2.3X more Sales than Period 1
- For every 15 or so Pirates, I received an extra Sale
Οι εφαρμογές που βρίσκονται ήδη στο Top 100 προφανώς δεν θα παρουσιάσουν τα ίδια δεδομένα καθώς δεν θα επωφεληθούν από την εξάπλωση των πειρατικών εκδόσεων, ωστόσο οι εφαρμογές μικρών developers που βρίσκονται χαμένες μέσα στα άδυτα των χιλιάδων εφαρμογών του App store ενδέχεται να παρουσιάσουν παρόμοια αποτελέσματα με αυτά της εφαρμογής του Amitay.
Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε στο blog του developer.
Συμφωνείτε με την άποψη του Amitay ή πιστεύτε ότι τα δεδομένα του developer οφείλονται σε τυχαίους παράγοντες;