$1,400 σε in-app purchases (!)
#1
Δημοσίευση 10/02/2011 - 13:37
Θα αναρωτιέστε πως το παιδί κατάφερε να πραγματοποιήσει τη συναλλαγή αυτή. Πολύ απλά ο πατέρας κατέβασε την εφαρμογή από το App Store δίνοντας τον κωδικό της κάρτας του και το παιδί έπιασε αμέσως το παιχνίδι. Η Apple αφήνει ένα παράθυρο 15 λεπτών από τη στιγμή που θα δώσετε τον κωδικό της κάρτας σας μέχρι να τον ξαναζητήσει. Σε αυτά τα 15 λεπτά μάλλον πραγματοποιήθηκαν οι in-app συναλλαγές.
Από τα παραπάνω καλό θα ήταν να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί από το πώς χειρίζεστε τις συναλλαγές σας. Εάν χρησιμοποιούν τα παιδιά σας ή άλλοι τις συσκευές σας φροντίστε να ενεργοποιήσετε τους Περιορισμούς (Ρυθμίσεις->Γενικά) και να απενεργοποιήσετε τη δυνατότητα πραγματοποίησης in-app purchases (Αγορά από εφαρμογή) ή ακόμα και το downloading εφαρμογών με συγκεκριμένη βαθμολογία.
Follow me on twitter
Ad
#2
Δημοσίευση 10/02/2011 - 13:43
Τελευταία επεξεργασία από: BAUHAUS, 10/02/2011 - 13:43
#3
Δημοσίευση 10/02/2011 - 13:48
#4
Δημοσίευση 10/02/2011 - 13:55
#5
Δημοσίευση 10/02/2011 - 15:11
Αυτή η π@π@ριά, το Smurfs' Village με έχει χρεώσει και εμένα (που είμαι και προσεκτικός με αυτά τα πράγματα και τα χειρίζομαι χρόνια) με $3,99 νομίζω από ένα πρόσθετο που πάτησα εντελώς καταλάθος όταν πρωτοέβαλα το παιχνίδι για να δω τι είναι. Αυτοί πρέπει να έχουν βγάλει πολλάαααα καταλάθος χρήματα...
Όλα τα in-app purchases δεν ρωτάνε για επιβεβαίωση πριν πάρεις κάτι?
Anyway, για αυτό εγω μετά τη δημιουργία του λογαριασμού αφαιρώ τα στοιχεία της κάρτας. Όποτε και να θέλει δεν μπορει :Ρ Όταν θέλω πράγματι να αγοράσω κάτι τα περνάω...
#6
Δημοσίευση 10/02/2011 - 15:19
#7
Δημοσίευση 10/02/2011 - 15:26
#8
Δημοσίευση 10/02/2011 - 15:37
#9
Δημοσίευση 11/02/2011 - 17:35
Ο βουλευτής Edward J. Markey σε σχετική επιστολή που έστειλε στην επιτροπή FTC των ΗΠΑ, ζητάει περισσότερες πληροφορίες για την προστασία των καταναλωτών, σχετικά με τις αγορές που μπορεί να πραγματοποιηθούν μέσα από τις εφαρμογές οι οποίες διατίθενται τόσο από το App Store, όσο και από το Android Market.
Ο Markey ορμώμενος από σχετικό άρθρο της εφημερίδας Washington Post, η οποία περιγράφει την ιστορία ενός οκτάχρονου που κατάφερε να χρεώσει την πιστωτική κάρτα των γονιών του με $1400 δολάρια εν αγνοία του, παίζοντας το παιχνίδι Smurfs' Village και πραγματοποιώντας in-app αγορές, διατυπώνει ορισμένες σκέψεις στην επιτροπή:
"Αισθάνομαι ενοχλημένος από την είδηση πως οι αγορές μέσα από τις εφαρμογές, μπορεί να εκμεταλλευτούν την άγνοια των μικρών παιδιών όσον αφορά τα χρήματα, προκειμένου να αγοράσουν εικονικά στοιχεία ενός παιχνιδιού από το διαδίκτυο. Οι εταιρίες δεν θα έπρεπε να έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν 'στρουμφάκια' και 'ζωολογικούς κήπους' ως online μηχανήματα ανάληψης μετρητών (ATMs), τραβώντας χρήματα από τους ανυποψίαστους γονείς. Η χρήση των εφαρμογών θα συνεχίσει να αυξάνεται, γι' αυτό είναι πολύ σημαντικό να εξετασθούν άμεσα αυτές οι πρακτικές."
Ο βουλευτής αναφέρεται σε 'στρουμφάκια' και 'ζωολογικούς κήπους', παραπέμποντας σαφώς στις εφαρμογές Smurfs' Village και Tap Zoo, οι οποίες διατίθενται δωρεάν μεν από το App Store, αλλά μέσα στο παιχνίδι επιτρέπουν τις αγορές επιπλέον χαρακτηριστικών προκειμένου να εξελιχθεί το gameplay, με τα χρηματικά ποσά που απαιτούνται για τέτοιου είδους "ευκολίες" να είναι αρκετά μεγάλα, ειδικά σε σχέση μ΄αυτό που προσφέρουν. Για παράδειγμα στην εφαρμογή Smurfs' Village, χρεώνεται ένα βαγόνι με "στρουμφοβατόμουρα" πρός 79,99 ευρώ, με την εφαρμογή μάλιστα να απευθύνεται σε ηλικίες άνω των τεσσάρων χρονών.
Πρόσφατο παράδειγμα έχουμε και από 'Ελληνα χρήστη, όπου κατεβάζοντας δωρεάν την εφαρμογή Tap Zoo στο iPhone από το App Store, και δίνοντας την συσκευή στο μικρό παιδί του για να παίξει, χρεώθηκε χωρίς να καταλάβει πως, τουλάχιστον 120 ευρώ και χωρίς μάλιστα να του ζητηθεί να εισάγει εκ νέου το συνθηματικό του για τις αγορές. Η συγκεκριμένη εφαρμογή επισημαίνει στην σελίδα υποστήριξης που διατηρεί, πως υφίσταται το ενδεχόμενο αγοράς εντός της εφαρμογής, χωρίς να ζητηθεί εκ νέου το συνθηματικό του χρήστη, αν για παράδειγμα ο χρήστης έχει εισάγει το συνθηματικό του μία φορά κατά την αγορά της εφαρμογής από το App Store στην συσκευή. Διαχωρίζοντας την θέση της όμως παραπέμπει στην δυνατότητα της συνολικής απενεργοποίησης των in-app αγορών από την συσκευή, προκειμένου να αποφευχθούν τέτοια φαινόμενα.
Σε κάθε περίπτωση είναι προφανές ότι εδώ υπάρχει ένα σημαντικό θέμα που πρέπει να εξεταστεί με μεγαλύτερη προσοχή από την Apple και τις υπόλοιπες εταιρίες. Η δική μας άποψη είναι πως ο χρήστης θα πρέπει να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή πότε πληρώνει και γιατί, ενώ οι γονείς θα πρέπει να είναι ιδιαιτέρως προσεχτικοί με τις εφαρμογές που κατεβάζουν για τα παιδιά τους από το App Store, και να διαβάζουν ενδελεχώς την περιγραφή της εφαρμογής, προκειμένου να προστατευθούν από ανεπιθύμητες και υψηλές χρεώσεις στις πιστωτικές τους κάρτες.
#10
Δημοσίευση 16/02/2011 - 21:48
Ο λόγος για το Smurf's Village και την Capcom Interactive, η οποία εκμεταλλευόμενη το σύστημα in-app purchases της Apple προσφέρει μέσω της δωρεάν εφαρμογής της πολλά ψηφιακά «αγαθά» προς πώληση. Δυστυχώς, υπάρχει ένα «κενό ασφαλείας» στο σύστημα αυτό της Apple που επιτρέπει κάποιον να πραγματοποιήσει αγορές χωρίς να δώσει τον κωδικό του λογαριασμού του στο iTunes Store εφόσον αυτός έχει δοθεί στα προηγούμενα 15 λεπτά.
Τυπικά η εταιρεία δεν έχει κάνει κάτι παράνομο και είναι άγνωστο τί συζητήθηκε μεταξύ αυτής και Apple. Εικάζουμε ότι μάλλον η Apple θα προβεί σε μείωση αυτού του «παραθύρου» από τα 15 στα 5 λεπτά.
Follow me on twitter
#11
Δημοσίευση 17/02/2011 - 00:28
#12
Δημοσίευση 17/02/2011 - 02:20
το παιχνίδι αυτό μπορώ να πω ότι είναι πολύ εθιστικό , οι συμμαθητές μου παίζουν συνέχεια , παρόλα αυτά δεν βρίσκω κάτι το καινοτόμο ώστε να παίξω
Να πω την αλήθεια το είχα παίξει.
Αλλά είχα προχωρήσει αρκετα και πολύ γρήγορα, όποτε σύντομα το βαρέθηκα.
Φυσικά δεν αγόρασα τίποτα, απλα αλλάζοντας την ώρα στο iphone μπορούσες αντι για 2 μέρες κτλ, να περιμένεις ούτε ένα λεπτό
Δεν ξέρω αν το αλλάξανε τώρα..
#13
Δημοσίευση 17/02/2011 - 03:35
Απο το σχολείο iPhone? ρε μπράβο εξέλιξη αυτά είναι.το παιχνίδι αυτό μπορώ να πω ότι είναι πολύ εθιστικό , οι συμμαθητές μου παίζουν συνέχεια , παρόλα αυτά δεν βρίσκω κάτι το καινοτόμο ώστε να παίξω
#14
Δημοσίευση 10/03/2011 - 22:46
Η αλλαγή αυτή έγινε για να καλυφθούν περιπτώσεις όπου μικρά παιδιά έχουν χρεώσει υπερβολικά τις πιστωτικές κάρτες των γονιών τους με in app purchases.
The Cupertino company's move affects users of its most recent operating system and comes amid growing concern by federal and state enforcement agencies that consumers, including children, were not adequately informed or aware that they were incurring charges on iTunes accounts because of a 15-minute period that allowed for purchases without a password.
Apple said its new device software, iOS 4.3, made available Wednesday, will come with a feature that requires a password when purchases are made within an application after it is downloaded.
Η εκπρόσωπος τύπου της Apple, Trudy Muller, δήλωσε πως εκτός από την δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης των in app purchases μέσα από τους περιορισμούς, η νέα αλλαγή στο iOS 4.3 θα εμποδίσει τα παιδιά που δεν γνωρίζουν το iTunes Store password της συσκευής να ΄ουν πρόσβαση στο in app purchase περιεχόμενο.
"We are proud to have industry-leading parental controls with iOS. Users have always been able to use parental control setting and restrictions of in-app purchases to protect their iTunes accounts from accidental charges. With iOS 4.3, in addition to a password being required to purchase an app on the App Store, a reentry of your password is now required when making an in-app purchase."
#15
Δημοσίευση 10/03/2011 - 22:58
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες