Tom Tom GPS App for iPhone
#16
Δημοσίευση 04/08/2009 - 14:56
αφού θα το ψήνει ο ήλιος όλη την ώρα στο αμάξι, δεν θα κλείσει αφού θα ξεπεράσει την θερμοκρασία λειτουργίας?
Από την μια θα έχει τον κλιματισμό του αυτοκινήτου στην ψύξη και από την άλλη τις ακτίνες του ήλιου? Θα αντέξει?
Ad
#17
Δημοσίευση 05/08/2009 - 11:38
#18
Δημοσίευση 05/08/2009 - 14:51
τι να ψησει?πα΄ι΄δακι ειναι??εγω εκανα 1700χιλιομετρα να το εχω πανω σε βαση στο παρμπριζ!Και εγώ πάλι ρωτάω:
αφού θα το ψήνει ο ήλιος όλη την ώρα στο αμάξι, δεν θα κλείσει αφού θα ξεπεράσει την θερμοκρασία λειτουργίας?
Από την μια θα έχει τον κλιματισμό του αυτοκινήτου στην ψύξη και από την άλλη τις ακτίνες του ήλιου? Θα αντέξει?
#19
Δημοσίευση 05/08/2009 - 15:04
Αφού λένε ότι υπερθερμαίνεται και τα φτύνει.. ξέρω γω? απλά ρωτάω όταν είναι όλη την ώρα στον ήλιο αν παθαίνει κάτι? αλλά αφού, επιτέλους, απάντησε κάποιος που το δοκίμασε, λύθηκε η απορία...
#20
Δημοσίευση 05/08/2009 - 17:05
Εγω εφαρμοζω την εξης λυση:
Χρησιμοποιω βαση που μπαινει στον κεντρικο αεραγωγο. Μειωνω την ροη του αερα στον συγκεκριμενο αεραγωγο ισα ισα να ψυχει οσο χρειαζεται την συσκευη. Αυτο δεν δημιουργει κανενα προβλημα στον κλιματισμο του αυτοκινητου γιατι ο ψυχρος αερας διοχετευεται μεσω των αλλων αεραγωγων.
Τον χειμωνα δεν υπαρχει κανενα προβλημα γιατι ο ζεστος αερας διοχετευεται απο του αεραγωγους του μπαμπριζ και των ποδιών.
Ο τροπος αυτος εχει δυο ακομα πλεονεκτηματα, δεν εκθετει την συσκευη στον ηλιο, οπως συμβαινει αν τοποθετηθεί με βεντουζα στο μπαμπριζ.
Και δευτερον η ορατοτητα της οθονης δεν επιρεαζεται απο τις αντανακλάσεις του ηλιου.
Ειναι δοκιμασμενη λυση και δεν δημιουργει κανενα προβλημα. Ακομα και το PNA Gps μου, εκει το βαζω.
Μια άλλη λυση, ειναι η τοποθετηση με βεντουζα ακριβως κατω απο τον καθρεπτη. Δεν το κτυπα ο ηλιος γιατι το σημειο αυτο καλυπτεται απο την οροφη και μπορουμε να ρυθμισουμε καποιον αεραγωγο να στελνει λιγο ψυχρο αερα προς τα πανω για να ψυχεται η συσκευη.
Μην φανταστειτε οτι βραζει, απλα ζεστενεται πανω απο το κανονικο γιατι ο επεjεργαστης στην διαρκεια της πλοηγισης εργαζεται "σκληρα" και παραλληλα η θερμοκρασιας της μπαταριας ανεβαινει κατα την φορτιση. Με καποιο προγραμματακι ειχα μετρησει στο HTC την θερμοκ. της μπαταριας κατα την φορτιση και εφτανε στους 37c.
#21
Δημοσίευση 10/08/2009 - 10:40
Η διαφορά του πρώτου από το δεύτερο θα είναι , το να διαθέτει ή , όχι , επιπρόσθετο Gps. (Είναι προφανές ότι εάν ισχύει η πληροφορία , θα διαφοροποιούνται και στην τιμή).
Η παραπάνω πληροφορία , την οποία δεν μπορώ να διασταυρώσω και σας την μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη , μου ακούγεται ‘’λογική’’ , με βάση του ότι η TomTom θέλει να ‘’καλύψει’’ και τους κατόχους συσκευών 2G
#22
Δημοσίευση 11/08/2009 - 16:13
#23
Δημοσίευση 11/08/2009 - 16:46
#24
Δημοσίευση 12/08/2009 - 17:33
το car kit ανακοινωθηκε.
Για πότε;;
#25
Δημοσίευση 12/08/2009 - 17:49
Και εγώ πάλι ρωτάω:
αφού θα το ψήνει ο ήλιος όλη την ώρα στο αμάξι, δεν θα κλείσει αφού θα ξεπεράσει την θερμοκρασία λειτουργίας?
Από την μια θα έχει τον κλιματισμό του αυτοκινήτου στην ψύξη και από την άλλη τις ακτίνες του ήλιου? Θα αντέξει?
Οι συνθήκες που επικρατούν μέσα σε τυπικό αυτοκίνητο σε τυπικό ελληνικό καλοκαίρι συνήθως φλερτάρουν με τα όρια αντοχής όλων των ηλεκτρονικών συσκευών.
Και για όσους δεν το προσέξαν.. Το ίδιο το iPhone έχει όρια που συχνά τα προσεγγίζουμε και τα περνάμε:
http://www.apple.com/iphone/specs.html
- Operating temperature: 32° to 95° F (0° to 35°C )
- Nonoperating temperature: -4° to 113° F (-20° to 45° C)
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες