iPad 2 - Διάχυση φωτός (backlight LCD bleeding)
#196
Δημοσίευση 09/05/2011 - 20:23
Ad
#197
Δημοσίευση 09/05/2011 - 20:23
Μετά απο πόσες ημέρες; Γιατί δικαιούσαι αν είσαι στο 15ημερο.Αά! Τους το είπα και αυτο και μου είπαν ότι εμείς δεν δίνουμε τα χρήματα πίσω!
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
#198
Δημοσίευση 09/05/2011 - 20:24
Δεν ρώτησα για μένα , γενικά τους ρώτησα αν υπάρχει τέτοια πολιτική!εγω το πήρα πριν 20 μέρες!Φίλε μου , δοκίμασε να το αλλάξεις και βλέπεις . Αν πάλι έχει πρόβλημα περιμένεις κι άλλο . Δεν μπορείς να κανείς τπτ άλλο. Για να Πάρεις τα λεφτά σου πίσω πρέπει να είσαι εντός 15 ημερου.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από: mpatakis, 09/05/2011 - 20:27.
#199
Δημοσίευση 09/05/2011 - 20:35
Α καλά, γιατί κι εγώ τους ρώτησα τι γίνεται σε περίπτωση βλάβης του iPad και μου είπαν ότι το στέλνουν στην infoquest και μετά τη διάγνωση σου στέλνουν refurbished. Όταν τους ρώτησα για καινούριο κάνανε τις πάπιες . Πήρα την apple και μου είπαν επιτακτικά να ζητήσω ολοκαινουριο αν είμαι στο 15ημερο. Τηλεφωνω πάλι στους απατεώνες και τους είπα τι μου είπαν απο την apple και μου απάντησαν με μασημενα λόγια πως καινούριο παίρνω Μονο εντός 15ημερου. Τους θύμισα πως πριν 1 τέταρτο ξαναμιλησαμε και πως τους είχα αναφέρει οτι αγόρασα το iPad πριν 2 ημέρες και δεν μου ανέφεραν τπτ. Τότε προσπάθησαν να με βγάλουν μλκ και ότι δεν τους το ανέφερα. Εν τελεί αγόρασα την τρελλα τους και έκανα τον μλκ. Όταν πήγα στο istorm ένας στο service με διαβεβαίωνε πως ήμουν ο μόνος που ζήτησε αλλαγή με καινούριο και πως όλοι ζητούν refurbished αφού οι τεχνικοί τα ελέγχουν και δίνουν καλά κομμάτια . Μάλιστα με πίεσε να δεχτώ το refurbished. Εννοείται δεν το δέχτηκα απαίτησα το καινούριο . Έτσι επέστρεψε και το κουτι με όλα τα παρελκομενα .Όσο για την πολιτική τουσ, δεν την ανακοινώνουν και μάλιστα παρανόμως την κατέβασαν και απο το Ίντερνετ .Δεν ρώτησα για μένα , γενικά τους ρώτησα αν υπάρχει τέτοια πολιτική!
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από: Valmac, 09/05/2011 - 20:37.
#200
Δημοσίευση 09/05/2011 - 20:42
Διαβάστε εδώ την πολιτική επιστροφων του iStorm που την ανέβασαν τελικά .
"Στη περίπτωση που το προϊόν είναι προβληματικό, η επιστροφή του γίνεται με βάση τη πολιτική DOA (dead on Arrival) που ισχύει από τον κατασκευαστή. Επειδή κάποιοι κατασκευαστές, παρέχουν υποστήριξη στο χώρο του πελάτη, είναι σημαντικό να επικοινωνήσετε με τον πάροχο της εγγύησης. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον πάροχο της εγγύησης, τα στοιχεία επικοινωνίας με τον πάροχο, την πολιτική επιστροφής DOA και την διάρκεια ισχύος της πολιτικής DOA πατήστε εδώ για προϊόντα Apple και εδώ για τα υπόλοιπα προϊόντα."
Αυτο σημαίνει πως επιστροφές γίνονται δεκτές σύμφωνα με την πολιτική της Apple .
Τελευταία επεξεργασία από: Valmac, 09/05/2011 - 20:52.
#201
Δημοσίευση 09/05/2011 - 20:56
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
#202
Δημοσίευση 09/05/2011 - 21:01
Χα χα μέσα . Μονο ενα κέρασμα da capo θελω (freddoccino). Μόλις τσεκαρα την dead on arrival πολιτική της Apple και δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων , αλλα αντικατάσταση με καινούριο . Το iStorm όπως έγραψα και πριν υιοθετεί την πολιτικη επιστροφων της Apple . Γι αυτο μάλλον σου είπαν πως δεν δίνουν πίσω φράγκα.Αντί να πάρω δικηγόρο δεν έρχεσαι μαζί μου να τους τα πεις? θα σε πληρώσω!
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Βέβαια σε αντίθεση με το Ελληνικό αστικό κώδικα .
Τελευταία επεξεργασία από: Valmac, 09/05/2011 - 21:04.
#203
Δημοσίευση 09/05/2011 - 21:04
.....λοιπόν το αποφάσισα!! Θα το κρατησω και όταν θα έρθει η ώρα να το πουλησω θα το πάω για αλλαγή και θα το δώσω χωρίς να το ανοίξω εγω ,όπως είναι με τις ζελατινες!Χα χα μέσα . Μονο ενα κέρασμα da capo θελω . Μόλις τσεκαρα την dead on arrival πολιτική της Apple και δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων , αλλα αντικατάσταση με καινούριο . Το iStorm όπως έγραψα και πριν υιοθετεί την πολιτικη επιστροφων της Apple . Γι αυτο μάλλον σου είπαν πως δεν δίνουν πίσω φράγκα.
Βέβαια σε αντίθεση με το Ελληνικό αστικό κώδικα .
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από: mpatakis, 09/05/2011 - 21:07.
#204
Δημοσίευση 09/05/2011 - 21:05
Φίλε μου εγω μόνο για την μεταπωληση το κάνω! Δεν με ενοχλεί όπως είναι το iPad !
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.. η μεταπώληση έχει σημασία, ιδίως αν θέλεις να ανανεώνεις την τεχνολογία σου..
#205
Δημοσίευση 09/05/2011 - 21:11
"Dead On Arrival (DOA) Product: System Failure Out of the Box
An Apple-branded hardware product is considered DOA if it shows symptoms of a hardware failure preventing basic operability, upon its first use out of the box. If you discover that your product may be DOA please call AppleCare Technical Support at 1-800-APL-CARE (1-800-275-2273) within 30 days of the invoice date. AppleCare Technical Support will determine if the product is DOA and offer you the following options:
Replacement: The same product that was ordered will be shipped to you at Apple's expense. AppleCare Technical Support will put you in touch with an Apple Store Customer Service Representative to set up a replacement order and provide the procedure for returning the DOA product.
Service: You may have the product repaired; however, once serviced the product is no longer eligible for replacement. Product must be deemed DOA by AppleCare Technical Support within 30 days of the invoice date in order to receive a replacement unit."
Και επίσης :
"If the product is deemed DOA by Apple technical support 30 days after the invoice date Apple's standard product warranty will apply."
Να τους το τριψετε στη μούρη .
Τελευταία επεξεργασία από: Valmac, 09/05/2011 - 21:12.
#206
Δημοσίευση 09/05/2011 - 21:14
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
#207
Δημοσίευση 09/05/2011 - 21:17
Λοιπόν . Το iStorm λέει ξεκάθαρα πως επιστροφές ελατωματικων προϊόντων γίνονται σύμφωνα με την πολιτικη DOA τη Apple . Λοιπόν , η apple θεωρεί ένα προϊόν σαν DOA τον 1 μήνα και όχι τις 15 ημέρες . Οπότε δικαιούσαι ολοκαινουριο iPad . Αυτοί όμως λένε ότι στις 15 Ειναι DOA.Πάλι μας αναψες φωτιές ....δηλαδή τι κάνουμε τώρα?
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από: Valmac, 09/05/2011 - 21:18.
#208
Δημοσίευση 09/05/2011 - 21:25
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από: mpatakis, 09/05/2011 - 21:27.
#209
Δημοσίευση 09/05/2011 - 21:28
Καλο θα ήταν ένα τηλεφώνημα στην Apple για επιβεβαίωση και μετα φουλ επίθεση .Να τους πιεσω δηλαδή!
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από: Valmac, 09/05/2011 - 21:28.
#210
Δημοσίευση 09/05/2011 - 21:30
Ποιο είναι το τηλ?Καλο θα ήταν ένα τηλεφώνημα στην Apple για επιβεβαίωση και μετα φουλ επίθεση .
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες