Το iPad εγκρίνεται για χρήση σε πιλοτήρια
#16
Δημοσίευση 11/07/2011 - 08:21
Ad
#17
Δημοσίευση 11/07/2011 - 09:07
angry birds pilot HD
!!
Μάλλον το Angry Pilots HD που αντί για πουλιά θα πετάνε αεροπλάνα σε μνημία.
επιτέλους θα μπορώ να παίζω μέσα στο αεροπλάνο χωρίς να πρέπει να κάνω ολόκληρη διάλεξη κάθε φορά στις αεροσυνοδούς (όχι ότι με χαλάει ^^) όπως κάνω για το iphone ότι είναι σε λειτουργία πτήσης και δεν υπάρχει πρόβλημα κτλ κτλ...
Τη διάλεξη δε τη γλιτώνεις νομίζω...
#18
Δημοσίευση 12/07/2011 - 09:13
Όσο για angry birds. Ναι όντως παίζει πολύ στην πτήση.
http://www.jeppesen....esen-mobile-tc/
#19
Δημοσίευση 23/08/2011 - 21:05
Η United Airlines σήμερα ανακοίνωσε ότι στο προσεχές διάστημα θα ολοκληρώσει την μετάβαση στο iPad εξοπλίζοντας τους πιλότους της με 11,000 iPad. Κάθε iPad θα αντικαταστήσει περίπου 17 κιλά χαρτούρας στην τσάντα ενός πιλότου. Η εταιρεία υπολογίζει ότι σε διάστημα ενός χρόνου θα εξοικονομήσει 16 εκατομμύρια φύλλα χαρτιού (περίπου 1900 δέντρα) και 326,000 γαλόνια καυσίμου.
Οι πιλότοι θα μπορούν να κάνουν ευκολότερα τη δουλειά τους χωρίς να χάνονται σε τόση χαρτούρα γλιτώνοντας χρόνο και κόπο. Οι πιλότοι χρησιμοποιούν την εφαρμογή Jeppesen mobile TC που διατίθεται δωρεάν στο App Store αλλά απαιτεί συνδρομή για την αξιοποίησή της.
Follow me on twitter
#20
Δημοσίευση 24/08/2011 - 03:03
#21
Δημοσίευση 24/08/2011 - 11:50
#22
Δημοσίευση 24/08/2011 - 11:54
Το 3G δεν επηρεάζει την ηλεκτρονική λειτουργία των αεροσκαφών? Εκτός εάν έχουν wi-fi μέσα στο αεροπλάνο. Όταν είχα πάει για καβάλα πριν από κάνα τετράμηνο με την aegean η αεροσυνοδός μου έλεγε να κλείσω το κινητό αν και εγώ προσπαθούσα να της εξηγήσω ότι το έχω σε flight mode.. Έλα όμως που αυτή δεν καταλάβαινε...
στην προσγειωση και στην απογειωση ειναι υποχρεωτικο να ειναι σβησμενες οι ηλεκτρονικες συσκευες. το flight mode ειναι για κατα την διαρκεια της πτησης.
#23
Δημοσίευση 24/08/2011 - 13:43
#24
Δημοσίευση 24/08/2011 - 13:49
Τελευταία επεξεργασία από: Macedonas, 24/08/2011 - 13:50
#25
Δημοσίευση 14/12/2011 - 01:04
Την προσεχή Παρασκευή θα πραγματοποιηθεί η πρώτη τέτοια πτήση από ένα Boeing 777 της American Airlines και το iPad θα χρησιμοποιηθεί για να παρέχει πληροφορίες πλοήγησης καθώς και ψηφιακές πληροφορίες για το πιλοτήριο.
Μετά από αυτό θα ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες σταδιακά το παράδειγμα των United και American Airlines για την αντικατάσταση όλης της χαρτούρας με iPad που εκτός από το πρακτικό λύνει και ένα σημαντικό οικονομικό ζήτημα.
Follow me on twitter
#26
Δημοσίευση 14/12/2011 - 10:11
#27
Δημοσίευση 14/12/2011 - 11:07
Μια σκέψη κάνω...
#28
Δημοσίευση 14/12/2011 - 14:22
#29
Δημοσίευση 14/12/2011 - 17:34
Να παραθέσω κι εγώ τη γνώμη μου σαν flight simmer και εν δυνάμει πιλότος. Στο πιλοτήριο ο κάθε πιλότος χρησιμοποιεί πολλά "κιλά" χαρτί για οτιδήποτε έχει να κάνει με την πλοήγηση του αεροσκάφους κι επίσης και για τους υπολογιμούς πτήσεως, γνωστούς και ως "performance calculations". Για παράδειγμα το κάθε αεροδρόμιο έχει πολλές διαδικασίες άφιξης, πολλές διαδικασίες προσσέγγισης και προσγείωσης και πολλές διαδικασίες αναχώρησης. Αν προσθέσουμε σ' αυτές και το χάρτη του και έναν ξεχωριστό χάρτη με τις θέσεις σταθμέυσεως των αεροσκαφών φαντάζεστε πόσο χαρτί είναι όλο αυτό; Και τώρα υποθέτουμε ότι ο πιλότος παίρνει όλους τους χάρτες για το αεροδρόμιο αναχώρησης, όλους τους χάρτες για το αεροδρόμιο προορισμού και τους χάρτες από ένα τουλάχιστον αεροδρόμιο προορισμού σε περίπτωση που υπάρχει κακοκαιρία στο πρώτο αεροδρόμιο προορισμού. Επίσης παίρνει και τους χάρτες με τη διαδρομή που θα ακολουθήσει. Σε όλα αυτά λοιπόν προστίθενται οι χάρτες με την απεικόνιση του καιρού και τα χαρτιά με τα "performance calculations". Να σκεφτεί κανείς ότι εγώ που ασχολούμαι με το flight simulation και μόνο, όταν κάνω μια πτήση πάνω στο γραφείο γίνεται χαμός από τα χαρτιά και πολλές φορές τα χάνω.... Σκεφτείτε λοιπόν πόσους τόνους χαρτιου (και συνεπώς χρημάτων) θα εξοικονομήσει μια αεροπερική εταιρία όταν όλες αυτές τις πληροφορίες τις μαζέψει και τις βάλει μέσα σε ένα iPad. Χώρια ότι τα 60 με 70 κιλά χαρτιού που κουβαλάει ένα αεροπλάνο, ισοδυναμούν με το βλαρος ενός μέσου ανθρώπου, άρα ένας ακόμη επιβάτης, άρα ένα ακόμη εισητήριο! Αυτά τα λίγα είχα να πω κι ελπίζω να μην έγινα κουραστικός...
Ευχαριστώ για την διαφώτιση φιλέ μου,
από την εμπειρία σου, μπορούν όλα αυτά να αντικατασταθούν χωρίς να υπάρχει και ένα back up αυτής της χαρτούρας?
Υ.Γ. Εύχομαι και κυβερνήτης.
Τελευταία επεξεργασία από: Randay, 14/12/2011 - 17:37
#30
Δημοσίευση 14/12/2011 - 22:45
Ευχαριστώ για την διαφώτιση φιλέ μου,
από την εμπειρία σου, μπορούν όλα αυτά να αντικατασταθούν χωρίς να υπάρχει και ένα back up αυτής της χαρτούρας?
Υ.Γ. Εύχομαι και κυβερνήτης.
Στο μέλλον ακούγεται ότι θα καταργηθεί όλη η χαρτούρα..... Ήδη για να ξέρεις το 777 της Boeing και το Α380 της Airbus χρησιμοποιούνε ένα είδος iPad, το λεγόμενο Electronic Flight Bag (EFB), το οποίο όμως είναι εγκατεστημένο στο αεροπλάνο και δεν είναι φορητό και υπάρχει ένα σε κάθε μεριά (Κυβερνήτης, Συγκυβερνήτης). Η Boeing απ' όσο γνωρίζω θέλει να εγκαταστήσει το σύστημα και σε άλλα αεροσκάφη της και νομίζω ότι ήδη στην τελευταία έκδοση του 747 (το 747- το έχει κάνει κιόλας. Ωστόσο ακόμη κι έτσι κάποια χαρτούρα υπάρχει για backup και κυρίως για navigation και όχι για performance calculations. Προσωπικά τώρα θα ήθελα κάποια στιγμή να εγκατασταθούν, αλλά αυτό απαιτεί εκατομμύρια ώρες πτήσεως και δοκιμών, ώστε να μπορέσει κάποιος να εξουσιοδοτήσει κάποια εταιρία να καταργήσει τη "χαρτούρα". Όπως καταλαβαίνεις δεν παίζουνε με το θέμα "ασφάλεια" στην αεροπορία και είναι και λογικό κιόλας.... Ελπίζω να σε διαφώτισα. Α! Και ευχαριστώ για την ευχή!
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες