[Οδηγός] Περί εγγύησης και service του iPhone
#31
Δημοσίευση 28/02/2012 - 14:17
οπως προειπα το κινητο ηταν οριακα στην εγγυηση δλδ το εδωσα στη vodafone την τελευταια μερα(16/2) και το ελαβαν στις 20/2 αυτοι..αλλα το ειχαν βαλει στα επειγοντα.
η απαντηση που ειχα σημερα τηλεφωνικα ειναι οτι στο κινητο εγινε
εξουσιοδοτημενη επεμβαση,
κ το πορισμα ηταν οτι οι βιδες ειχαν ξεβιδωθει και οτι αφαιρεθηκε ο δεικτης υγρασιας και το κοστος επισκευης ανερχεται στα 140 ευρω..
δλδ ειχε προβλημα με την υγρασια το κινητο?
μπορει να γινει τπτ τωρα?φοβαμαι μην ειναι λογια του αερα και για επισκευη σε 3ους ειναι παλι αρκετα λεφτα..
Ad
#32
Δημοσίευση 28/02/2012 - 14:20
παιδια τελικα τα νεα ειναι δυσαρεστα,
οπως προειπα το κινητο ηταν οριακα στην εγγυηση δλδ το εδωσα στη vodafone την τελευταια μερα(16/2) και το ελαβαν στις 20/2 αυτοι..αλλα το ειχαν βαλει στα επειγοντα.
η απαντηση που ειχα σημερα τηλεφωνικα ειναι οτι στο κινητο εγινε
εξουσιοδοτημενη επεμβαση,
κ το πορισμα ηταν οτι οι βιδες ειχαν ξεβιδωθει και οτι αφαιρεθηκε ο δεικτης υγρασιας και το κοστος επισκευης ανερχεται στα 140 ευρω..
δλδ ειχε προβλημα με την υγρασια το κινητο?
μπορει να γινει τπτ τωρα?φοβαμαι μην ειναι λογια του αερα και για επισκευη σε 3ους ειναι παλι αρκετα λεφτα..
Eπισκευή ώς προς τι? Σου είπαν?
#33
Δημοσίευση 28/02/2012 - 14:29
#35
Δημοσίευση 28/02/2012 - 15:27
#36
Δημοσίευση 28/02/2012 - 15:44
αντε να τα κανει αυτα η apple στην γερμανια σε καποιο πολιτη.
και παλι τελευταια μερα? τη παει να πει αυτο??
#37
Δημοσίευση 28/02/2012 - 15:51
εγινε ταχα εξουσιοδοτημενη επεμβαση,αλλιως θα καλυπτονταν !
#38
Δημοσίευση 04/03/2012 - 18:03
Προκαταβολικά συγγνώμη αν ποστάρω σε λάθος κατηγορία.
Πριν κάποιους μήνες είχα πάρει μεταχειρισμένο ένα iphone 4 32gb από συνεργάτη του αφεντικού μου. Ήταν όλα κομπλέ, με παρελκόμενα και απόδειξη.
Μόλις μου έκαναν μια προσφορά ανταλλαγής και το σκέφτομαι σοβαρά. Το θέμα είναι πως από λάθος μου μάλλον πέταξα την απόδειξη. Η επικοινωνία με το παιδί που μου το πούλησε ώστε να μου τυπώσει καινούρια είναι ανέφικτη αφού έγινε λύση της συνεργασίας και δεν μπορώ να τον βρώ πουθενά. Η κοπέλα που το θέλει βέβαια είναι χρόνια γνωστή μου και δεν έχει πρόβλημα, προσωπικά όμως ανησυχώ για το θέμα εγγύησης και δεν θα ήθελα να το δώσω έτσι στον αέρα.
Σε περίπτωση που συμβεί το οτιδήποτε και το πάει για επισκευή, θα ζητήσουν οπωσδήποτε απόδειξη ή η εξακρίβωση εγγύησης μπορεί να γίνει μέσω S/N - IMEI;
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
#39
Δημοσίευση 04/03/2012 - 18:18
#40
Δημοσίευση 17/03/2012 - 19:15
το κιν δεν ειχα ιδεα απο που ηταν,τυχαια με ενα τηλεφωνημα στην αρβατο(βονταφον) μου ειπαν οτι ειναι απ αυτους,και χωρις κανενα αποδεικτικο στοιχειο(ουτε καν το κουτι) το εστειλα αλλα δυστηχως δεν μου το καλυψαν γιατι το κινητο ειχε ανοιχτει...
τσεκαρε παντως το serial στην apple ,μη τυχων ειναι εκτος εγγυησης και τσαμπα αγχωνεσε...
https://selfsolve.ap...rantyDynamic.do
#41
Δημοσίευση 17/03/2012 - 19:29
με το πρόβλημα που έχουν αυτές η δυο εταιρίες μεταξύ τους.όντος το τηλφ κάθεται στο ράφι μέχρι να τα βρουν
προς vodafone.gr
έχω καταθέσει σε κατάστημα vodafone ένα κινητό τηλέφωνο iphone 4
για κάποιο πρόβλημα που είχε εντος εγγυήσεως .
το τηλέφωνο στάλθηκε στην εταιρία arvato μέσο εσάς vodafone ..
έλαβα μόνιμα από vodafone ότι να περάσω από το κατάστημα που το παρέδωσα μετά της 15/3/2012 να το παραλάβω...
σήμερα 16/3/2012 δεν το έχω παραλάβει δεν είναι ούτε καν στο κατάστημα αλλά απεναντίας που επικοινώνησα με την εταιρία arvato το τηλέφωνο το αντικαθιστά αλλά βρίσκετε ακόμη σε αυτούς ενώ είναι έτοιμο να το σταλούν από ότι ανάφεραν και δεν θα φυγή αν δεν επικοινωνήσει το κατάστημα με αυτούς...
εγώ σαν πελάτης τι φταίω να έχω αυτήν την καθυστέρηση...παρακαλώ ας μου δώσουν τα σχετικά χαρτιά να πάω εγώ ο ίδιος να το παραλάβω .
το τηλέφωνο είναι επαγγελματικό και το χρειαζόμαστε για άμεση επιστροφή του
και όχι να παραμένει στο ράφι τις arvato γιατί έχει κάποιες διαφωνίες η ότι άλλο με την εταιρία vodafone..τι στιγμή που είναι μέσα στα όρια εγγυήσεως
απαντηση
From: Customer Support, VF-GR
Sent: Friday, March 16, 2012 7:27 PM
To: kfedouris@hotmail.com
Subject: RE: Vodafone Email Support
Αγαπητέ κύριε Φεδουρη,
Σε απάντηση του e-mail σας, παρακαλώ να μας αποστείλετε τον αριθμό IMEI της συσκευής σας ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε την υπόθεση που μας αναφέρετε.
Το IMEI της συσκευής αναγράφεται και στο έγγραφο που σας παρέδωσε το κατάστημά μας με την παράδοση της συσκευής.
Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.
Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.
Τελευταία επεξεργασία από: kfedouris, 17/03/2012 - 19:31
#42
Δημοσίευση 17/03/2012 - 19:53
μπορεις να μου στειλεις με ΡΜ το mail της εξυπηρετησης που εστειλες?
ευχαριστω
#43
Δημοσίευση 17/03/2012 - 19:56
ccsupport.gr@vodafone.com<ccsupport.gr@vodafone.com>;μια απ τα ιδια και σε μενα...η συσκευη ειναι αθηνα απο 20-21 φεβρουαριου και ακομα δεν την εχω παρει επειδη το καταστημα vodafone ,δεν ειχε ιντερνετ() για να στειλει mail για να το επιστρεψουν !
μπορεις να μου στειλεις με ΡΜ το mail της εξυπηρετησης που εστειλες?
ευχαριστω
αυτο φιλε μου
#44
Δημοσίευση 17/03/2012 - 20:02
το δικό μου περιστατικό διαβάστε το εμαιλ που τους έστειλα και όλα αυτά αποδεδειγμένα
με το πρόβλημα που έχουν αυτές η δυο εταιρίες μεταξύ τους.όντος το τηλφ κάθεται στο ράφι μέχρι να τα βρουν
προς vodafone.gr
έχω καταθέσει σε κατάστημα vodafone ένα κινητό τηλέφωνο iphone 4
για κάποιο πρόβλημα που είχε εντος εγγυήσεως .
το τηλέφωνο στάλθηκε στην εταιρία arvato μέσο εσάς vodafone ..
έλαβα μόνιμα από vodafone ότι να περάσω από το κατάστημα που το παρέδωσα μετά της 15/3/2012 να το παραλάβω...
σήμερα 16/3/2012 δεν το έχω παραλάβει δεν είναι ούτε καν στο κατάστημα αλλά απεναντίας που επικοινώνησα με την εταιρία arvato το τηλέφωνο το αντικαθιστά αλλά βρίσκετε ακόμη σε αυτούς ενώ είναι έτοιμο να το σταλούν από ότι ανάφεραν και δεν θα φυγή αν δεν επικοινωνήσει το κατάστημα με αυτούς...
εγώ σαν πελάτης τι φταίω να έχω αυτήν την καθυστέρηση...παρακαλώ ας μου δώσουν τα σχετικά χαρτιά να πάω εγώ ο ίδιος να το παραλάβω .
το τηλέφωνο είναι επαγγελματικό και το χρειαζόμαστε για άμεση επιστροφή του
και όχι να παραμένει στο ράφι τις arvato γιατί έχει κάποιες διαφωνίες η ότι άλλο με την εταιρία vodafone..τι στιγμή που είναι μέσα στα όρια εγγυήσεως
απαντηση
From: Customer Support, VF-GR
Sent: Friday, March 16, 2012 7:27 PM
To: kfedouris@hotmail.com
Subject: RE: Vodafone Email Support
Αγαπητέ κύριε Φεδουρη,
Σε απάντηση του e-mail σας, παρακαλώ να μας αποστείλετε τον αριθμό IMEI της συσκευής σας ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε την υπόθεση που μας αναφέρετε.
Το IMEI της συσκευής αναγράφεται και στο έγγραφο που σας παρέδωσε το κατάστημά μας με την παράδοση της συσκευής.
Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.
Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.
το mail που εστειλες δεν ειναι και οτι καλυτερο συντακτικα? και παιζει ρολο το πως μιλαμε? φιλικα χωρις παρεξηγηση.
#45
Δημοσίευση 17/03/2012 - 20:07
ποιο καλύτερο απο την τηλεφωνική ομιλία που είχα και με τους δυο σίγουρα δεν είναι καλύτερο το mail που έστειλα...άλλα το ήθελα το mail για άλλους λόγους άλλα κόλπα που λέμετο mail που εστειλες δεν ειναι και οτι καλυτερο συντακτικα? και παιζει ρολο το πως μιλαμε? φιλικα χωρις παρεξηγηση.
Τελευταία επεξεργασία από: kfedouris, 17/03/2012 - 20:08
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 11
0 μέλη, 11 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες