Είναι η γνωστή "καραμέλα". Φώτο απο τους αισθητήρες πριν το στείλεις έχεις?
Για αρχή να ζητήσεις απο το Service να σου δώσουν τις φώτο που αποδεικνύουν πως έχει υγρασία.
Επίσης να παραλάβεις τη συσκευή σου και να τσεκάρεις εσύ ο ίδιος αν είναι κόκκινοι (που δεν θα είναι).
Φωτογραφία δεν έβγαλα, μαλακία μου.. αφήνοντάς το στο κατάστημα της wind, είδε η κοπέλα το πρόβλημα, και σκέφτηκα οκ..
Για τα δύο παρακάτω που γράφεις, επειδή περιμένοντας 1.5 μήνα, το έψαχνα στο google, και από ελλάδα συγκεκριμένα ανέφεραν-παραπονιόντουσαν πολλοί πως τους απαντούν για υγρασία και μη επιδιόρθωση, και μάλιστα σε κάποιον (πιθανόν να το διάβασα και σε αυτό το φόρουμ) ζήτησε φωτογραφίες και του έστειλαν απλά φωτογραφίες κάποιου τηλεφώνου με κόκκινους τους αισθητήρες.. αλλά πως αυτό αποδεικνύει πως ήταν το δικό του κινητό; αυτό αναρωτιόταν και ο ίδιος. Επίσης, εγώ προσωπικά έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου προς το service τους. Αν -φοβούμενοι αντιδράσεις μου- σκόπιμα (ακραίο, αλλά πραγματικά έχω εκνευριστεί) το "βρέξουν", έτσι και να μου το επιστρέψουν να έχει όντως θέμα με την υγρασία;
Ειλικρινά, δεν είχαν θέμα οι αισθητήρες... απλά η οθόνη..
Το πρωί πριν πάω στο κατάστημα, εκνευρισμένος όντας, λόγω της μεγάλης καθυστέρησης (από τις 7-10 εργάσιμες έφτασα στις 25!), ήθελα να δω τι μπορώ να κάνω, και πήρα τηλ (διαφωνώντας βέβαια με τέτοιους τρόπους) στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (1520), οι οποίοι το μόνο που μου είπαν είναι οτι πρέπει να κάνω καταγγελία και εγώ δεν θα οφελειθώ σε κάτι, απλώς ααααααν το κηνυγήσω απλά μπορεί να κοπεί ένα πρόστιμο στην εταιρεία..
Αυτό το παραθέτω, επειδή κάποιος φίλος παραπάνω ανέφερε να απευθυνθούμε στο Συνήγορο του Καταναλωτή.. δεν ξέρω αν θα οφελήσει κάπου, αλλά αν κάποιος έχει προηγούμενη εμπειρία, ας πει πιο συγκεκριμένα.
Τελευταία επεξεργασία από: mitsostar, 23/05/2014 - 15:57.