Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις όταν παραλάβεις τη συσκευή, να τσεκάρεις τους αισθητήρες αν είναι κόκκινοι.
Aν είναι λευκοί έχεις όλο το δίκιο με το μέρος σου και κινείσαι (και) νομικά.
Δημοσίευση 24/05/2014 - 09:30
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις όταν παραλάβεις τη συσκευή, να τσεκάρεις τους αισθητήρες αν είναι κόκκινοι.
Aν είναι λευκοί έχεις όλο το δίκιο με το μέρος σου και κινείσαι (και) νομικά.
Αλλά ρε συ, τι σχέση μπορεί να έχει η υγρασία? Το κινητό λειτουργούσε κομπλέ, και μια μέρα μου έπεσε από το γραφείο και έσβησε η οθόνη. όταν πάτησα να ανοίξει έβγαζε τις μπλε γραμμές που σου είπα πως είναι θέμα της LCD οθόνης, και το κινητό λειτουργούσε κανονικά (πλην οθόνης!). Το συνέδεσα στο pc και έκανα κανονικά back up πριν το στείλω κλπ. Αν είχε χαλάσει λόγω υγρασίας όπως ισχυρίζονται, θα λειτουργούσε, ή θα ήταν εντελώς νεκρό?
Δημοσίευση 24/05/2014 - 12:06
Εσύ θα τσεκάρεις τους αισθητήρες για να είσαι καλυμμένος και να κινηθείς αναλόγως.
Ασχέτως αν η δικαιολογία είναι η κλασική που λένε πάντα. Όσο για το αν θα λειτουργούσε σε περίπτωση υγρασίας, η απάντηση είναι ναι.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 24/05/2014 - 12:06
Δημοσίευση 03/06/2014 - 19:03
Εσύ θα τσεκάρεις τους αισθητήρες για να είσαι καλυμμένος και να κινηθείς αναλόγως.
Ασχέτως αν η δικαιολογία είναι η κλασική που λένε πάντα. Όσο για το αν θα λειτουργούσε σε περίπτωση υγρασίας, η απάντηση είναι ναι.
Λοιπόν... μετά από πάααααρα πολλές μέρες, πήρα πίσω το κινητό μου. Σύμφωνα με τις φωτό που έχεις παραθέσει δεν βλέπω κάτι κόκκινο. βέβαια από την άλλη ούτε και λευκό βλέπω, για να πω τη μαύρη μου αλήθεια. θες να μου στείλεις με ένα πμ το κινητό σου να σε πάρω τηλ να με διαφωτίσεις...;
Σ' ευχαριστώ!
Δημοσίευση 03/06/2014 - 19:05
Λοιπόν... μετά από πάααααρα πολλές μέρες, πήρα πίσω το κινητό μου. Σύμφωνα με τις φωτό που έχεις παραθέσει δεν βλέπω κάτι κόκκινο. βέβαια από την άλλη ούτε και λευκό βλέπω, για να πω τη μαύρη μου αλήθεια. θες να μου στείλεις με ένα πμ το κινητό σου να σε πάρω τηλ να με διαφωτίσεις...;
Σ' ευχαριστώ!
Όταν δεν υπάρχει κόκκινο δεν υπάρχει υγρασία. Αρα το τηλέφωνο σου είναι οκ.
Δημοσίευση 03/06/2014 - 19:15
Λοιπόν... μετά από πάααααρα πολλές μέρες, πήρα πίσω το κινητό μου. Σύμφωνα με τις φωτό που έχεις παραθέσει δεν βλέπω κάτι κόκκινο. βέβαια από την άλλη ούτε και λευκό βλέπω, για να πω τη μαύρη μου αλήθεια. θες να μου στείλεις με ένα πμ το κινητό σου να σε πάρω τηλ να με διαφωτίσεις...;
Σ' ευχαριστώ!
Το περίεργο θα ήταν να τους έβλεπες κόκκινους. Οι συγκεκριμένοι έχουν κόλλημα με την υγρασία. "Ερωτευμένοι".
Μίλησε με Συνήγορο του Καταναλωτή, πάρε και τηλ στο Support της Apple εδώ 00800 44145417.
Θα ζήτησε να ανοίξεις Case iD αφού τους ενημερώσεις με όλα όσα έγιναν με τους "επιστήμονες".
Δημοσίευση 03/06/2014 - 19:33
Το περίεργο θα ήταν να τους έβλεπες κόκκινους. Οι συγκεκριμένοι έχουν κόλλημα με την υγρασία. "Ερωτευμένοι".
Μίλησε με Συνήγορο του Καταναλωτή, πάρε και τηλ στο Support της Apple εδώ 00800 44145417.
Θα ζήτησε να ανοίξεις Case iD αφού τους ενημερώσεις με όλα όσα έγιναν με τους "επιστήμονες".
Οκ ρε συ σύμφωνοι, θα τα κάνω όλα αυτά, με τη σειρά, απλώς θέλω να βεβαιωθώ 100% πως όντως δεν είναι κόκκινοι οι αισθητήρες.. μην όντως είναι και ξεφτιλιστούμε!
σήμερα πάντως που το παρέλαβα, ζήτησα και το χαρτί με τον κωδικό του υπαλλήλου στο service, που μου το έστειλε πίσω λόγω υγρασίας. Οπότε, για να συνοψίσουμε:
1. Πως μπορώ να τσεκάρω 100% τους αισθητήρες (αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει, να πεταχτώ αύριο να το ελέγξει-κάπου Αθήνα κέντρο φαντάζομαι...)
2. Μπορώ να το ανοίξω μήπως το φτιάξω γιατί είμαι χωρίς το iphone εδώ και 2 μήνες κοντά
3. αφού ελέγξουμε τα 2 προηγούμενα, θα συζητήσουμε για να δούμε διαδικασίες για συνήγορο καταναλωτή, apple κλπ...
Τελευταία επεξεργασία από: mitsostar, 03/06/2014 - 19:34
Δημοσίευση 03/06/2014 - 22:58
Με δυνατό φως τσέκαρε στο Dock και την υποδοσχή των ακουστικών.
Δες. είναι άσπροι όπως εδώ? Αν ναι, δεν έχεις να φοβηθείς κάτι.
Τι συσκευή να μη τη πειράξεις - ανοίξεις γιατί θα τη χάσεις την εγγύηση μια και καλή.
Σ' ευχαριστώ για ακόμα μια φορά για τη βοήθειά σου. Τσέκαρα την κάτω υποδοχή και είναι όπως στην φωτογραφία που έχεις στο λινκ, άσπρος. τον αισθητήρα στην υποδοχή των ακουστικών για να είμαι ειλικρινής εξακολουθώ να μην τον βλέπω σίγουρα. Αύριο πρωί θα πάρω τηλ στην Apple και θα ενημερώσω για το πως θα κινηθώ. Αυτό που αναρωτιέμαι είναι τι πραγματικά αξίζει να κάνω.. να πάω να το φτιάξω με 70 ευρώ ή να κάτσω να σπάσω τα @@ μου -χωρίς να έχω εγγυημένο αποτέλεσμα- και να χάσω άλλους 2 μήνες;;;
Δημοσίευση 03/06/2014 - 23:07
Και τώρα μπορείς με ένα φακό να τον τσεκάρεις στην υποδοχή των ακουστικών.
Αν τον δεις και αυτόν λευκό, που θα τον δείς, προχωράς με τα παραπάνω.
Εγώ απλά θα σου πω αυτό που λέω πάντα γενικότερα. Μη πληρώσεις τίποτα και σε κανέναν απο τη στιγμή που σε καλύπτει η εγγύηση.
Και κυρίως, μη κάνεις τη χάρη σε αυτούς που με το "έτσι θέλω" βγάζουν συσκευές εκτός εγγύησης με αστείες δικαιολογίες και την αγαπημένη τπυς υγρασία.
Δημοσίευση 04/06/2014 - 07:36
Να επιμένεις εμένα μου λέγανε σε τρείς συσκευές ότι ήταν ανηγμένες και λείπανε εκσαρτήματα απο μέσα την πρώτη φορά την έπαθα δεν το έψαξα στα αλλα 2 με την ενθάρρυνση του nikosgnr μου τα αντικατάστησανΚαι τώρα μπορείς με ένα φακό να τον τσεκάρεις στην υποδοχή των ακουστικών.
Αν τον δεις και αυτόν λευκό, που θα τον δείς, προχωράς με τα παραπάνω.
Εγώ απλά θα σου πω αυτό που λέω πάντα γενικότερα. Μη πληρώσεις τίποτα και σε κανέναν απο τη στιγμή που σε καλύπτει η εγγύηση.
Και κυρίως, μη κάνεις τη χάρη σε αυτούς που με το "έτσι θέλω" βγάζουν συσκευές εκτός εγγύησης με αστείες δικαιολογίες και την αγαπημένη τπυς υγρασία.
Τελευταία επεξεργασία από: tommis, 04/06/2014 - 07:37
Δημοσίευση 04/06/2014 - 14:36
Και η παράνοια συνεχίζεται... πήρα τηλ στην apple, μου είπαν ότι άνοιξαν θέμα (μου έδωσαν και το case number), αλλά δεν μπορούν να κάνουν κάτι παραπάνω, και πως θα πρέπει να το ψάξω με τη wind.
Πήρα λοιπόν στη wind, και μου είπαν πως θα το αναφέρουν στο service τους, και αν χρειαστεί να το τσεκάρουν ξανά, θα μου απαντήσουν μέχρι την πέμπτη. Για να το τσεκάρουν θα πρέπει να τους παραδώσω ξανά το κινητό και πλέον έχουμε 3 ενδεχόμενα
α) να μου το ξαναβγάλουν προβληματικό, κτλ κτλ και επιστροφή ανεπισκεύαστο ξανά σε 2 μήνες παρά...
β) να μου το ξαναβγάλουν προβληματικό, αφού γίνει ο έλεγχος και όντως δεν φτιάχνεται από το service, και να ζητήσω αντικατάσταση με τα κλασικά 260 κάτι ευρώ! και παραλαβή νέας συσκευής σε 30 εργάσιμες!!! (αποκλείεται να το κάνω!)
γ) να μου το φτιάξουν ή να απαιτείται αντικατάσταση και ξανά παραλαβή νέας συσκευής σε 30 εργάσιμες μετά τον έλεγχο κλπ κλπ.
Το οποίο σημαίνει πρακτικά 2,5 μήνες! μέχρι την επιστροφή της επισκευασμένης ή νέας συσκευής, ή 1,5 μήνα ανεπισκεύαστο! Πραγματικά δεν ξέρω αν αξίζει... δηλαδή συνολικά να μείνω 5 μήνες χωρίς το κινητό (ήδη έχω μείνει 2) και χωρίς να έχω σίγουρη λύση!
Βοήθειαααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τελευταία επεξεργασία από: mitsostar, 04/06/2014 - 14:37
Δημοσίευση 04/06/2014 - 14:42
Καταρχάς, δε κάνουν επισκευές. Τα 260 που σου ζητάνε είναι για ανακατασκευασμένο. Που φυσικά δε τα δίνεις.
Πρίν στείλεις τη συσκευή, θα βγάλεις φώτο τους αισθητήρες, να φαίνεται μαζί και η απόδειξη με το IMEI, ή με το κουτί και το S/N της συσκευής.
Αυτές, θα τις δώσεις μαζί με τη συσκευή και τα χαρτιά της 2ετίας για να μη σου πουν τίποτα περί υγρασίας και λοιπών αστείων.
Ζητάς άμεσα αντικατάσταση. Όχι μετά απο 1 μήνα.. Άμεσα.
Δημοσίευση 04/06/2014 - 15:06
Καταρχάς, δε κάνουν επισκευές. Τα 260 που σου ζητάνε είναι για ανακατασκευασμένο. Που φυσικά δε τα δίνεις.
Πρίν στείλεις τη συσκευή, θα βγάλεις φώτο τους αισθητήρες, να φαίνεται μαζί και η απόδειξη με το IMEI, ή με το κουτί και το S/N της συσκευής.
Αυτές, θα τις δώσεις μαζί με τη συσκευή και τα χαρτιά της 2ετίας για να μη σου πουν τίποτα περί υγρασίας και λοιπών αστείων.
Ζητάς άμεσα αντικατάσταση. Όχι μετά απο 1 μήνα.. Άμεσα.
Ναι ρε συ, κι εγώ συμφωνώ μαζί σου, αλλά ανέφερα τι μου είπε ο υπάλληλος από τα κεντρικά της wind. Ότι θα το ξαναστείλουν στο service, και θα αποφανθούν αν όντως οι αισθητήρες είναι κόκκινοι ή όχι. Αν είναι (?) επιτροφή ανεπισκεύαστο, δηλαδή επιστροφή βάση της προηγούμενης εμπειρίας σε 2 μήνες κοντά. Αν δεν είναι είτε το φτιάχνουν και μου το στέλνουν, είτε προσπαθούν και αν δεν μπορούν να το φτιάξουν (θυμίζω η οθόνη έχει χαλάσει) μου το αντικαθιστούν και πλέον την καινούρια συσκευή την παίρνω σε 30 εργάσιμες!!! Δηλαδή για να φτάσει στο service τους και να το τσεκάρουν μιλάμε για 1,5 μήνα, και επιπλέον 30 εργάσιμες σε περίπτωση αντικατάστασης!! Χωρίς να υπολογίσουμε το διάστημα, ότι αν δεν μπορούν αυτοί να το φτιάξουν μιλάνε με την apple, για το τι ακολουθεί, δηλαδή αν το στέλνουν στο κεντρικό service της apple στο εξωτερικό, να το φτιάξουν αυτοί, ή τους εγκρίνει η apple συσκευή αντικατάστασης! Όλα αυτά είναι από τον υπάλληλο στην εξυπηρέτηση πελατών της wind!
Γι' αυτό αναρωτιέμαι αν αξίζει να ασχοληθώ... εσύ νίκο με τι ασχολείσαι? είσαι τεχνικός? μπορείς να το δεις (επί πληρωμή) ή να προτείνεις με πμ κάποιον?
Επίσης, γι' αυτό ρωτούσα αν κάποιος από εσάς (με εμπειρία) είναι κάπου Αθήνα κέντρο, αν μπορεί να τον βρω να τσεκάρει τους αισθητήρες... γιατί ξαναλέω εγώ δεν βλέπω κάτι κόκκινο, αλλά αναρωτιέμαι αν κάνω εγώ κάτι λάθος, και μπαίνω σε όλη αυτή τη διαδικασία άδικα...
Δημοσίευση 04/06/2014 - 15:18
Να αποφανθούν για τι ακριβώς? Το αυτονόητο? Ειδικά όταν θα τους δώσεις και τις φώτο?
Δεν υπάρχουν δικαιολογίες μετά. Απο τη στιγμή που θα σου κάνουν αντικατάσταση, ανακατασκευασμένο θα πάρεις.
Εγώ δεν είμαι τεχνικός. Επίσης δε χρειάζεται να πληρώσεις κάποιον απο τη στιγμή που έχεις εγγύηση. Πόσω μάλλον για να σου τσεκάρει τους αισθητήρες..
0 μέλη, 14 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες