Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * - 3 ψήφοι

[Οδηγός] Περί εγγύησης και service του iPhone


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
156 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#106   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 23/04/2014 - 12:20

Δυστυχώς το θέμα "ανακατασκευασμένο" είναι καθαρά πολιτική της Apple.

 

Κατά 99% το πρόβλημα στη μπαταρία και μην το αφήνεις, μπορεί να έχεις χειρότερα μετά. Πήγαινε το σήμερα κιόλας για αντικατάσταση.

 

Υπολογίζεις 6-7 μέρες. Καινούριο - σφραγισμένο, μόνο αν ήσουν εντός DOA..


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#107   Woolfaki

Woolfaki

    iPH newbie

  • 3 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 23/04/2014 - 12:25

Ευχαριστω για την απαντηση σου!! Διαβασα καπου στο φορουμ οτι καποιος που δεν ηταν εντος doα καταφερε κ πηρε ολοκαινουριο.με καταγγελιες κτλ...δεν εχω ελπιδα για κατι τετοιο;

#108   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 23/04/2014 - 12:30

Αυτό που θα διάβασες είναι για τη 2ετία.

 

Δε θα καταφέρεις κάτι, πέρα απο το να τρέχεις άδικα. Μη το φοβάσαι το ανακατασκευασμένο..


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#109   Woolfaki

Woolfaki

    iPH newbie

  • 3 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 23/04/2014 - 12:42

Ειμαι πολυ σχολαστικη ...αν δω ατελεια δε θα το δεχτω...αλλα εκει στο φτερο αντε να τσεκαρεις οσα θες. Επειδη το φουσκωμα δεν ειναι αισθητο.ειναι απειροελαχιστο κ επειδη αυτους δε τους εμπιστευομαι για τη διαγνωση υπαρχει κανενα παιδι τεχνικος εδω στο φορουμ να μενει αθηνα,να βρεθουμε να του ριξει μια ματια πριν το καταθεσω στο βαρβαρο σερβις του γερμανου?μπορει να μ πει οτι δεν βλεπει λογω ανησυχιας με βαση την πειρα του κ οτι ειμαι εγω υπερβολικη! Αν κ δε το νομιζω...αλλα καλου κακου.εκει ακουω σου λενε οτι εχει υγρασια κ τετοια.κριμα ειναι να τους το παω κ να μου λενε αλλα αντι αλλων.κατι ακομα... Οι επαφες αποθηκευονται στη σιμ? η θα χασω ολα τα τηλεφωνα? εχω χαλασμενο pc k δε μπορω να παρω back up.τις φωτο τις εσωσα,τα τραγουδια επισης,οι εφαρμογες ξανακατεβαινουν οποτε αυτο π με απασχολουσε ηταν ο καταλογος με τα τηλεφωνα.κ επειδη μεσα εχω σωσει κωδικους απο μειλ τραπεζες κτλ...τι πρεπει να κανω πριν το αφησω σε αυτους για να σβηστουν ολα?

#110   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 23/04/2014 - 13:00

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μπλέκεις με τεχνικούς όταν έχεις εγγύηση..

 

Τις επαφές σου πέρασε τις στο iCloud, να τις έχεις εκεί. Πριν τους το πας, τράβηξε μια φώτο τους αισθητήρες υγρασίας. Αν και δε νομίζω να έχεις πρόβλημα.

 

Η "υγρασία" τους σε συσκευές προς το τέλος της εγγύησης.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#111   caveman1986

caveman1986

    iPH newbie

  • 23 μηνύματα
  • Twitter:@vasilisgiannota
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 13/05/2014 - 18:06

Παιδια σε apple store στο εξωτερικό κάνουν σέρβις στα iPhone αν ειναι εκτός εγγύησης;
Πχ αλλαγή home button?

#112   AntonisSP

AntonisSP

    iPH User

  • 119 μηνύματα
  • Twitter:@Antonis_Sp
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 13/05/2014 - 18:16

Αγγλία που είχα ρωτήσει, όχι.

#113   caveman1986

caveman1986

    iPH newbie

  • 23 μηνύματα
  • Twitter:@vasilisgiannota
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 13/05/2014 - 18:23

Πήγα σημερα στο apple store του Λούβρου στο παρισι, τον εξήγησα το προβλημα που έχει το ακουστικό(δεν ακούγεται) και μου είπε ότι το τηλέφωνο ειναι εκτός εγγύησης και ότι η αλλαγή ακουστικου κοστίζει 50€ και είπα να το αλλάξουν, μετα απο μια ωρα που πήγα να το παραλάβω μου είπε ότι δεν έγινε και ότι πρέπει να αλλαξη και την οθόνη(150€) για να δει αν ειναι εκεί το πρόβλημα και αν δεν γίνει μετα παμε σε αντικατάσταση συσκευής που κοστίζει 259€

#114   mitsostar

mitsostar

    iPH newbie

  • 21 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S

Δημοσίευση 23/05/2014 - 15:12

Καλησπέρα και από μένα. Καινούριος στο φόρουμ. Καταρχήν, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για πολλές λύσεις που βρήκα εδώ, διαβάζοντας απλά τις συμβουλές σας. Αυτή τη φορά, όμως, χρειάζεται να γραφτώ, γιατί έφτασα σε περίεργη κατάσταση και έπρεπε να σας ρωτήσω.

 

Είχα πάρει το iphon 4s από τη wind πριν 2 χρόνια και κάτι, για την ακρίβεια 14/4/2012 αν θυμάμαι καλά, με διετή εγγύση, όπως όλοι γνωρίζετε. 4-5 μέρες πριν λήξει η εγγύηση μου χαλάει η οθόνη (η LCD εσωτερικά, όχι σπάσιμο εξωτερικά), και λέω οκ θα το πάω δωρεάν στο service. Το πάω, το δέχτηκαν κανονικά και μου λένε επισκευή σε 7-10 εργάσιμες.

 

Πήγα, λοιπόν ξανά σήμερα (1,5 μήνα μετά) και μου είπαν, πως η ενημέρωση που έχουν από το service είναι πως έχει πιάσει υγρασία και δεν φτιάχνεται και αν θέλω αντικατάσταση με τα γνωστά 200κάτι ευρώ! Τους λέω ούτε καν, και πως δεν υπάρχει περίπτωση υγρασίας. όταν τους το πήγα οι δείκτες δεν είχαν ανάψει κόκκινο, όπως ισχυρίζονται. Αντιθέτως, αυτό που είχε πάθει ήταν να βγάζει μπλε γραμμές, το οποίο και αφού γκούγλαρα, βρήκα από τo site της apple, πως αφορά την οθόνη.

 

Παρακαλώ, πείτε μου τι μπορώ να κάνω. Η αλήθεια είναι πως το μόνο πρόβλημα που δεν αντιμετώπισα ήταν αναφορικά με το 1 ή 2 χρόνια εγγύηση.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων



#115   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 23/05/2014 - 15:31

Είναι η γνωστή "καραμέλα". Φώτο απο τους αισθητήρες πριν το στείλεις έχεις?

 

Για αρχή να ζητήσεις απο το Service να σου δώσουν τις φώτο που αποδεικνύουν πως έχει υγρασία.

 

Επίσης να παραλάβεις τη συσκευή σου και να τσεκάρεις εσύ ο ίδιος αν είναι κόκκινοι (που δεν θα είναι).


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#116   mitsostar

mitsostar

    iPH newbie

  • 21 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S

Δημοσίευση 23/05/2014 - 15:50

Είναι η γνωστή "καραμέλα". Φώτο απο τους αισθητήρες πριν το στείλεις έχεις?

 

Για αρχή να ζητήσεις απο το Service να σου δώσουν τις φώτο που αποδεικνύουν πως έχει υγρασία.

 

Επίσης να παραλάβεις τη συσκευή σου και να τσεκάρεις εσύ ο ίδιος αν είναι κόκκινοι (που δεν θα είναι).

Φωτογραφία δεν έβγαλα, μαλακία μου.. αφήνοντάς το στο κατάστημα της wind, είδε η κοπέλα το πρόβλημα, και σκέφτηκα οκ..

 

Για τα δύο παρακάτω που γράφεις, επειδή περιμένοντας 1.5 μήνα, το έψαχνα στο google, και από ελλάδα συγκεκριμένα ανέφεραν-παραπονιόντουσαν  πολλοί πως τους απαντούν για υγρασία και μη επιδιόρθωση, και μάλιστα σε κάποιον (πιθανόν να το διάβασα και σε αυτό το φόρουμ) ζήτησε φωτογραφίες και του έστειλαν απλά φωτογραφίες κάποιου τηλεφώνου με κόκκινους τους αισθητήρες.. αλλά πως αυτό αποδεικνύει πως ήταν το δικό του κινητό; αυτό αναρωτιόταν και ο ίδιος. Επίσης, εγώ προσωπικά έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου προς το service τους. Αν -φοβούμενοι αντιδράσεις μου- σκόπιμα (ακραίο, αλλά πραγματικά έχω εκνευριστεί) το "βρέξουν", έτσι και να μου το επιστρέψουν να έχει όντως θέμα με την υγρασία;

 

Ειλικρινά, δεν είχαν θέμα οι αισθητήρες... απλά η οθόνη..

 

Το πρωί πριν πάω στο κατάστημα, εκνευρισμένος όντας, λόγω της μεγάλης καθυστέρησης (από τις 7-10 εργάσιμες έφτασα στις 25!), ήθελα να δω τι μπορώ να κάνω, και πήρα τηλ (διαφωνώντας βέβαια με τέτοιους τρόπους) στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (1520), οι οποίοι το μόνο που μου είπαν είναι οτι πρέπει να κάνω καταγγελία και εγώ δεν θα οφελειθώ σε κάτι, απλώς ααααααν το κηνυγήσω απλά μπορεί να κοπεί ένα πρόστιμο στην εταιρεία..

Αυτό το παραθέτω, επειδή κάποιος φίλος παραπάνω ανέφερε να απευθυνθούμε στο Συνήγορο του Καταναλωτή.. δεν ξέρω αν θα οφελήσει κάπου, αλλά αν κάποιος έχει προηγούμενη εμπειρία, ας πει πιο συγκεκριμένα.


Τελευταία επεξεργασία από: mitsostar, 23/05/2014 - 15:57


#117   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 23/05/2014 - 16:04

Προφανώς και μπορούν απο μόνοι τους να πειράξουν τους αισθητήρες.

 

Η "υγρασία" είναι ελληνικό φαινόμενο για να τ'αρπάζουν χωρίς κανένα ενδοιασμό και αιτία.

 

Καταγγελία φυσικά και θα κάνεις στο Συνήγορο. Να παραλάβεις τη συσκευή σου και να τσεκάρεις ξανά τους αισθητήρες.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#118   mitsostar

mitsostar

    iPH newbie

  • 21 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S

Δημοσίευση 23/05/2014 - 16:36

Προφανώς και μπορούν απο μόνοι τους να πειράξουν τους αισθητήρες.

 

Η "υγρασία" είναι ελληνικό φαινόμενο για να τ'αρπάζουν χωρίς κανένα ενδοιασμό και αιτία.

 

Καταγγελία φυσικά και θα κάνεις στο Συνήγορο. Να παραλάβεις τη συσκευή σου και να τσεκάρεις ξανά τους αισθητήρες.

Αφενός, μπορεί όπως λες κι εσύ να το έχουν πειράξει.. οπότε το κινητό είναι off? δεν φτιάχνεται; 

 

Αυτό που είπα, πως μπορεί να το χαλάσουν μόνοι τους, είναι ότι δεν παίρνω το κινητό μου πίσω φτιαγμένο. Γιατί ή θα το στείλουν (και θα έχουν χαλάσει τους αισθητήρες, για να μην μπορώ να πω πως δεν μου το έφτιαξαν) ή θα πρέπει να τους δώσω τα 200τόσα ευρώ... πράγμα αστείο!

 

αναφορικά με τον συνήγορο, και να κάνω, τι θα αλλάξει;

 

Ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω...



#119   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 23/05/2014 - 16:40

αναφορικά με τον συνήγορο, και να κάνω, τι θα αλλάξει;

 

Ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω...

Καταρχάς αν πηγαίνεις με αυτή τη λογική, δε θα καταφέρεις τίποτα.

 

Ο λόγος που στο βγάζουν με υγρασία είναι για να στα πάρουν μετά.

 

Σου είπα και πιο πάνω. Για αρχή να πάρεις πίσω τη συσκευή και να τσεκάρεις τους αισθητήρες.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#120   mitsostar

mitsostar

    iPH newbie

  • 21 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S

Δημοσίευση 23/05/2014 - 20:44

Καταρχάς αν πηγαίνεις με αυτή τη λογική, δε θα καταφέρεις τίποτα.

 

Ο λόγος που στο βγάζουν με υγρασία είναι για να στα πάρουν μετά.

 

Σου είπα και πιο πάνω. Για αρχή να πάρεις πίσω τη συσκευή και να τσεκάρεις τους αισθητήρες.

Ναι ρε συ, ήδη τους είπα να μου το στείλουν πίσω, και μου είπε η υπάλληλος (ειλικρινά ευγενικότατη και εξυπηρετικότατη, όσο μπορούσε βέβαια!) πως τους έστειλε mail και τους είπε πως δηλώνω οτι αυτά που μου απάντησε το service είναι πάγια τακτική τους και πως δεν ισχύει, πως πριν τους το στείλω το είχα τσεκάρει και ήξερα τι πρόβλημα είχε και πως αν άμεσα δεν επισκευαστεί ή αντικατασταθεί, να σταλεί πίσω να το παραλάβω και πως θα κινηθώ νομικά. Ελπίζω να λογικευτούν και να μην μαλακιστούν...

 

Μου είπε η υπάλληλος πως λογικά τρίτη θα το έχω πίσω αν δεν το φτιάξουν.. και λέω να σας ενημερώσω τότε με τα νεότερα και να συζητήσουμε για το πως πρέπει επακριβώς να κινηθώ, αν έχει και κάποιος αντίστοιχη εμπειρία με αίσιο αποτέλεσμα, θα το εκτιμούσα!!!

 

Σ' ευχαριστώ πάντως ήδη για την ανταπόκριση!



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 8

0 μέλη, 8 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες