Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 2 ψήφοι

Επιτραπέζια Παιχνίδια


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
316 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#316   lula

lula

    iPH Member

  • 269 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 01/12/2014 - 11:16

Witcher Adventure Board Game

 

Μετά το πολύ καλό Arcane Quest 2 (βλεπ. πιο πάνω) το οποίο το έχω λιώσει ένα ακόμη αναμενόμενο Digital Board Game έκανε την εμφάνιση του το περασμένο ΣΚ - ο λόγος για το Witcher της CD Project το οποίο βασίζεται στο γνωστό τίτλο των PC. Το παιχνίδι είναι κάτι ανάμεσα σε Talisman - Elder Sign - Lord of Waterdeep και Runeboud χωρίς όμως να μπορεί να ταυτιστεί με κάποιο από όλα αυτά. Οι παίκτες αναλαμβάνουν έναν από τους 4 χαρακτήρες του κόσμου και το ωραίο είναι ότι ο καθένας από αυτούς παίζεται εντελώς διαφορετικό τρόπο οι χαρακτήρες αυτοί είναι: Gealt (Warrior) η Tris (Μάγισσα) ο Zigrin (νάνος) και ο Dabdelion (Rogue).    

 

Gameplay 

 

Το παιχνίδι παίζεται σε γύρος και σκοπός του κάθε παίχτη είναι να έχει μαζέψει τα περισσότερα Victory Points το πρώτο ευχάριστο στοιχείο εδώ είναι ότι οι κανόνες είναι τέλεια δομημένοι σε Digital στιλ και έτσι δεν υπάρχει τίποτε το κρυφό όλα είναι φανερά σε όλους από την αρχή μέχρι το τέλος του παιχνιδιού με ότι καλό (τέλεια προσαρμογή στο Ipad) και ότι κακό (Λείπει το στοιχείο του αιφνιδιασμού) συνεπάγεται αυτό.

 

Στην αρχή του παιχνιδιού κάθε παίκτης διαλέγει ένα από τα δύο διαθέσιμα Quest και ξεκινάει - για να ολοκληρωθεί ένας γύρος παίκτης πρέπει να γίνουν 3 πράγματα τα οποίο περιλαμβάνουν 2 δράσεις και μια επίλυση μυστηρίου (αχ αυτές οι μεταφράσεις) .

 

Δράσεις - Action : Travel, Fast Travel (Τραβάς μια κάρτα νεκροκεφαλή), Invstigate (τραβάς μια κάρτα χρώματος,), Develop (ανάπτυξη χαρακτήρα), Ειδική ικανότητα (μοναδική για κάθε παίκτη) Rest (θεραπεύεις τα τραύματα σου) 

 

Travel: Η ενέργεια σου επιτρέπει να ταξιδέψεις ανάμεσα στις περιοχές αλλά μόνο μια θέση - μπορείς επίσης να ταξιδέψεις δύο θέσεις αλλά τότε τραβάς νεκροκεφαλή

Investigate: Διαλέγεις μια κάρτα από τις τρεις διαθέσιμες τράπουλες (Μοβ, Μπλε, Κόκκινη) και κάνεις ακριβώς αυτό που λέει - συνήθως σου δίνει ένα Resource Αντίστοιχου χρώματος

Develop: Εδώ ουσιαστικά βρίσκεται η λειτουργία ανάπτυξης του χαρακτήρα μας τραβάμε δύο κάρτες και επιλέγουμε τη μια - οι κάρτες αυτές μας δίνουν διάφορες δυνατότητες, τρόπους να μαζεύουμε VP , Χρήματα, Resource κτλ    

Ειδική ικανότητα: Αυτή είναι διαφορετική σε κάθε παίκτη ο πολεμιστής - witcher πίνει τα ποτάκια του (ουσιαστικά ενεργοποιεί της Develop κάρτες του, Η μάγισσα ενεργοποιεί και αυτή τις δικές της Develop Κάρτες οι οποίες είναι Spells, Ο Rogue μαζεύει χρήματα, και ο νάνος τραβάει κάρτες νάνων που του προσφέρουν διάφορες επιλογές.

  

 

Resolve: Σε αυτή τη φάση ο παίκτης επιλέγει αν θα επιτεθεί ή αν θα τραβήξει κάρτα πεπρωμένου (νεκροκεφαλή) αν στην περιοχή που βρίσκεται δεν υπάρχει ούτε κάρτα παρεπομένου ούτε τέρας τότε απλά μετακινεί τον σχετικό δείκτη και νέα τέρατα ή κάρτες κάνουν την εμφάνιση τους στην περιοχή.    

 

Μάχες 

Όταν σε μια περιοχή υπάρχει τέρας ή όταν από το τράβηγμα καρτών εμφανιστεί κάποιο οι παίκτες πρέπει να το αντιμετωπίσουν - η μάχη γίνεται ως εξής - Κάθε τέρας έχει δύο χαρακτηριστικά επίθεση(σπαθί) και άμυνα(ασπίδα) ο παίκτης ρίχνει τα ζάρια του (3 κανονικά και 1 του χαρακτήρα με εξαίρεση τον πολεμιστή που ρίχνει 6 (3 κανονικά και 3 του χαρακτήρα)) και προσπαθεί να συγκεντρώσει τον αριθμό των σπαθιών για να σκοτώσει το τέρας και τον αριθμό των ασπίδων για να μην πάρει ζημιά από αυτό)

 

Damage στο παιχνίδι υπάρχουν δύο είδη ζημιών (μικρή και μεγάλη) αυτά είναι δείκτες που κάθονται πάνω σε κάποιες ενέργειες και σε εμποδίζουν να τις πραγματοποιήσεις αν δεν θεραπεύσεις πρώτα τα τραύματα σου - η διαδικασία αυτή γίνεται με το Rest όπου χάνεις ένα Action και μπορείς να θεραπεύσεις είτε 2 μικρά τραύματα είτε ένα μεγάλο.        

 

Ολοκλήρωση παιχνιδιού και νίκη ή ήττα 

 

Στην αρχή του παιχνιδιού οι παίκτες συμφωνούν στη διάρκεια του αυτό γίνεται αποφασίζοντας πόσα Quest θα παιχτούν (1 , 3 , 5) για αρχή προτείνω το 1. ξεκινώντας το παιχνίδι κάθε παίκτης έχει ένα βασικό quest το οποίο δίνει και τους περισσότερος πόντους. Για να κάνουμε το βασικό μας Quest πρέπει να μαζέψουμε τα ανάλογα Resource και να πάμε στην τοποθεσία που μας λέει μπορεί να ακούγεται απλό αλλά δεν είναι - Εκτός από το βασικό μας quest η κάρτα αποστολής μας περιέχει και άλλες δευτερεύουσες αποστολές (Side Quest) που και αυτές όταν ολοκληρωθούν δίνουν εξτρά πόντους - τέλος κάθε κάρτα έχει και μια τρίτη κατηγορία Support Quest τα οποία πραγματοποιούνται μόνο από τους αντιπάλους μας όταν αυτοί βρίσκονται στην ίδια περιοχή με εμάς και τους δίνουν πόντους νίκης.  όταν ένας παίκτης καταφέρει να ολοκληρώσει το βασικό του quest οι υπόλοιποι παίζουν έναν ακόμη γύρο στη συνέχεια το παιχνίδι τελειώνει και μετράμε τους πόντους νίκης!

 

 

https://itunes.apple...d735549884?mt=8


Τελευταία επεξεργασία από: lula, 01/12/2014 - 11:17


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#317   lula

lula

    iPH Member

  • 269 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 02/12/2014 - 12:29

Battle Lore Command ο καλύτερος (ίσως)  Board Game Tactics τίτλος του Ipad κυκλοφόρησε με παιδικές ασθένειες.

 

Κρίμα και πάλι κρίμα η Fantasy Flight Games μετά το εκπληκτικό Elder Signs Omens αποφάσισε να κυκλοφορήσει έναν ακόμη δημοφιλή της τίτλο. Αυτή τη φορά έχουμε ένα εκπληκτικό παιχνίδι στρατηγικής στο ύφος των Memoir 44 και Command and colors system σε έναν κόσμο φαντασίας! Ιδέα εκπληκτική καθώς ένας τέτοιος τίτλος σίγουρα έλλειπε από το IOS - Το gameplay του είναι μια μίξη παιχνιδιού που συνδυάζει παιχνίδι με μινιατούρες και κάρτες - ο μηχανισμός έχει ως εξής ο χάρτης είναι χωρισμένος σε τρεις περιοχές και οι κάρτες αντιστοιχούν σε αυτές έτσι ο κάθε παίκτης παίζει πρώτα την κάρτα που του επιτρέπει να κάνει την αντίστοιχη ενέργεια (πχ μετακίνηση 2 μονάδων από την περιοχή 1 και μίας μονάδας από την περιοχή 3) και στη συνέχεια διαλέγει ποιες μονάδες θα παίξει και πως θα τις χρησιμοποιήσει - πολύ ωραίος μηχανισμός μάχης και ένα πολύ καλό Tutorial σε έναν τεχνικά άρτιο τίλο. Πάμε όμως να δούμε τα μειονεκτήματα καταρχήν η τιμή του τίτλου είναι κάπως τσιμπημένη αλλά πιστέψτε με αυτό είναι το λιγότερο. Το δεύτερο σοβαρό μειονέκτημα είναι η τεχνητή νοημοσύνη η οποία δεν έχει επίπεδα δυσκολίας και για να καταφέρει να γίνει ανταγωνιστική κλέβει - το μεγάλο πρόβλημα όμως του παιχνιδιού είναι τα Game Modes όπου η FFG πραγματικά απογοητεύει καταρχήν το Campaign που εκεί υποτίθεται ότι έριξε όλο το βάρος η FFG είναι μικρό σε διάρκεια και στο τέλος αφήνει την αίσθηση της απογοήτευσης η οποία όμως δε σταματάει εκεί καθώς ο τίτλος πάσχει και στο σημαντικότερο ίσως κομμάτι του στο παιχνίδι πολλών παιχτών μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για επιτραπέζιο - εδώ λοιπόν έχουμε μόλις μια και μοναδική δυνατότητα να παίξουμε με κάποιον φίλο υπάρχει μόνο παιχνίδι τοπικού δικτύου ούτε online game ούτε pass and play (hot seat) τίποτε μόνο παιχνίδι δικτύου δηλαδή πρέπει να έχουμε και οι δύο Ipad και να βρισκόμαστε στον ίδιο χώρο προκειμένου να παίξουμε ένα παιχνίδι - απλά απαράδεκτο! Τουλάχιστον το pass and play που ήταν και εύκολο να μπει έπρεπε να υπάρχει και όχι να το αφήνουν έξω για να μας αναγκάσουν για ένα παιχνίδι να αγοράσουμε δύο φορές τον ίδιο τίτλο σε διαφορετικές συσκευές (τουλάχιστον υποστηρίζει παιχνίδι με ipad και android tablet αλλά και εδώ είναι τόσο μεγάλες οι απαιτήσεις του τίτλου που λίγα android τις αντέχουν) Με δύο λόγια ο εξαιρετικός κατά τα άλλα τίτλος της FFG δίνει την αίσθηση της βιαστικής Κυκλοφορίας προκειμένου να γίνει Release την εορταστική περίοδο άλλη εξήγηση δεν μπορώ να δώσω και προς το παρόν το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε ένα Upadate που βελτιώσει την κατάσταση

 

 

https://itunes.apple...d931579459?mt=8      






Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 7

0 μέλη, 7 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες