iPhone 3GS και κίτρινη οθόνη
#76
Δημοσίευση 01/09/2009 - 12:59
Ad
#77
Δημοσίευση 01/09/2009 - 13:00
Μου είπαν ότι δεν κάνουν αυτή αντικατάσταση !!!
#78
Δημοσίευση 01/09/2009 - 13:06
Ξεχάστε αλλαγή για κίτρινη οθόνη! ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Όπως είπε ο φιλός παραπάνω, δεν υπάρχει οδηγεία για κάτι τέτοιο. Όσοι έχετε ελλατωματικές οθόνες (δεν μιλάμε για κίτρινες αλλά αν ένα μέρος είναι κίτρινο ή αποχρωματισμένο) μην πάτε στα καταστήματα και λέτε η οθόνη μου είναι κίτρινη γιατί θα παρετε την απάντηση ε και?! Δηλώστε ακριβώς το πρόβλημα και λίγο γενικα, "Το κάτω 1/3 της οθόνης έχει αλλό χρώμα" μην ανεφέρετε τίποτε άλλο.
Μην δεχτείτε service. Δεν κάνεις service σε ένα τηλ €600 15 ημερών. Το αλλάζεις. Αν σας παραπέμψουν στη rainbow, πείτε τους ότι η Apple σας έστειλε σε αυτους για service, όχι στην rainbow.
#79
Δημοσίευση 01/09/2009 - 13:11
Τους έχουν πει να μην κάνουν αντικατάσταση σε κανένα iPhone...
Σύντομα , θα συμβούν προβληματάκια όπου θα χρειάζονται αντικατάσταση τα κινητάκια...τότε θα μάθουμε τι γίνεται!
#80
Δημοσίευση 01/09/2009 - 14:23
κιτκατ όταν λές 'στο φερνουνε φτιαγμένο' τι εννοείς? Ότι δηλαδή το ανοίγουνε-επισκευάζουνε? Γιατί στο ΓΕΡΜΑΝΟ που ρώτησα όταν το αγόρασα μου είπε ότι δεν τα ανοίγουν καθόλου (δεν έχουν την γνώση-εκπαίδευση να το κάνουν στην Ελλάδα), αν κρίνουν ότι έχει πρόβλημα κάνουν αντικατάσταση συσκευής.
Τελευταία επεξεργασία από: fuzzy, 01/09/2009 - 14:25
#81
Δημοσίευση 01/09/2009 - 18:35
#82
Δημοσίευση 01/09/2009 - 18:36
Δε νομίζω ότι γίνεται!
Τους έχουν πει να μην κάνουν αντικατάσταση σε κανένα iPhone...
Σύντομα , θα συμβούν προβληματάκια όπου θα χρειάζονται αντικατάσταση τα κινητάκια...τότε θα μάθουμε τι γίνεται!
τι προβληματακια ?
#83
Δημοσίευση 01/09/2009 - 18:46
#84
Δημοσίευση 02/09/2009 - 21:40
Σήμερα δέχτηκα τηλεφώνημα από την Vodafone από το τμήμα ποιότητας, ήταν μια ευγενέστατη κοπέλα που προσπαθούσε να που εξηγήσει ότι ενδεχόμενος τα Demo τον καταστημάτων είναι μόνο Demo και ότι δεν είναι αυτά που κάνουνε διάθεση. θα ερευνήσει το θέμα και θα έρθει σε επικοινωνία. Δύστυχος αναγκαστικά να της φωνάξω λίγο γιατί όλο δικαιολογίες μου ήταν αλλά εγώ της έλεγα ότι δεν είναι ποιοτική όλη αυτή η συμπεριφορά να μην ακούτε τους πελάτες και ηρεμούσε. Με ρώτησε κιόλας άμα έχω δει κανένα άλλο πλην Ντεμο, και της λέω σε Forum ανάφερε κόσμος ότι έχει προβλήματα αντιμετώπισης, και μου είπε ότι στα Forum, λέει ότι θέλει ο καθένας.
Λογικά θα έρθει σε επικοινωνία μαζί μου ξανά σύντομα, αν έχει καμία ιδέα κάνεις πως να το χειριστώ...
#85
Δημοσίευση 02/09/2009 - 21:54
Αν θές να πας για αλλάγη ρίξε το στο μη ομοιόμορφο. Πχ. ότι είναι πιο κίτρινο στο κάτω μέρος, ή ότι σου τρεμοπαίζει η οθόνη ή κάτι τέτοιο. Δεν βλέπω να στο αλλάζουν διαφορετικά. Θα σου συνηστούσα να περιμένεις αν στις 9/9 βγει η 3.1 να δείς αν φτιάχνει το warmth. Το ότι η Apple δεν έχει τοποθετηθεί σε ένα τόσο σοβαρό θέμα που εξακολουθεί στα δικά της forum μαλλον σημαίνει ότι το ζήτημα πάει για λύση από fw. Εκτός αν είναι τόσο μα****ες και αφήσουν τόσο κόσμο με την δυσσαρέσκεια που προκαλεί η κίτρινη οθόνη.
#86
Δημοσίευση 02/09/2009 - 21:57
#87
Δημοσίευση 02/09/2009 - 22:11
#88
Δημοσίευση 02/09/2009 - 22:25
Μόλις σήμερα παρέλαβα ένα 3GS μαύρο 32άρι από Αμερική του οποίου η οθόνη είναι άψογη! 32η εβδομάδα κατασκευής μου βγάζει το serial number του. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλά το λευκό 16άρι που επίσης έχω έχει εμφανώς πιο κιτρινωπή οθόνη αν και σε καμία περίπτωση όπως αυτές που είδα σε φωτογραφίες.
δεν βγαινει ακρη τοτε ...φτασαμε στην 32η εβδομαδα παραγωγης και η οθονη ειναι ασπρη ?! οποτε δεν ισχυει οτι η οθονη του 3gs θα ειναι ελαφρως πιο κιτρινη καθως ειναι πιο ξεκουραστη...
εγω θα παω αυριο-μεθαυριο και θα αιτηθω αντικατασταση με καινουργια συσκευη
#89
Δημοσίευση 02/09/2009 - 22:30
Παιδιά καλησπέρα,
Σήμερα δέχτηκα τηλεφώνημα από την Vodafone από το τμήμα ποιότητας, ήταν μια ευγενέστατη κοπέλα που προσπαθούσε να που εξηγήσει ότι ενδεχόμενος τα Demo τον καταστημάτων είναι μόνο Demo και ότι δεν είναι αυτά που κάνουνε διάθεση. θα ερευνήσει το θέμα και θα έρθει σε επικοινωνία. Δύστυχος αναγκαστικά να της φωνάξω λίγο γιατί όλο δικαιολογίες μου ήταν αλλά εγώ της έλεγα ότι δεν είναι ποιοτική όλη αυτή η συμπεριφορά να μην ακούτε τους πελάτες και ηρεμούσε. Με ρώτησε κιόλας άμα έχω δει κανένα άλλο πλην Ντεμο, και της λέω σε Forum ανάφερε κόσμος ότι έχει προβλήματα αντιμετώπισης, και μου είπε ότι στα Forum, λέει ότι θέλει ο καθένας.
Λογικά θα έρθει σε επικοινωνία μαζί μου ξανά σύντομα, αν έχει καμία ιδέα κάνεις πως να το χειριστώ...
τα ιδια και με το φιλο μου ,
τον πηρανε απο το τμημα ποιοτητας δεν βγαζει ακρη και δεν του αλλαζουν την συσκευη..αυτο που του λενε ειναι αν θελει να το στειλει για service αλλα το πιο πιθανο να ταλαιπωρηθει αδικα και τελικως να μην γινει τπτ απολυτως
Τελευταία επεξεργασία από: guzel, 02/09/2009 - 22:31
#90
Δημοσίευση 02/09/2009 - 22:40
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες