Έχουμε πει ότι πλέον (εδώ κ 2 χρόνια περίπου) μαζί με την αίτηση φορητότητας σε βάζουν να υπογράψεις κ συμβόλαιο(για να σε ζορίσουν να μην αλλάξεις γνώμη) κ μετά στέλνουν το αίτημα σου στον παλιό πάροχο για να σε αποδεσμεύσει!καλησπέρα σε όλους σας
έχω cosmote εδώ και 15 χρόνια, έχει λήξει η τελευταία μου δέσμευση, και με ενημέρωσαν για την επιδότησή μου, η οποία είναι γελοία.
Επειδή θα ήθελα και το κινητό Samsung A3, ένανα μία online (για να μην υπογράψω κάπου) αίτηση φορητότητας στη Wind, η οποία με πήρε την επόμενη μέρα, προκειμένου να επιβεβαιώσει την αίτηση.
Τους έδωσα ραντεβού για την courier με τα συμβόλαια μετά από 5 μέρες, για να περιμένω αντιπροσφορά της cosmote. Μετά από 4 ημέρες ακόμα δε με πήρε κανείς. Τους κάλεσα εγώ, με το πρόσχημα ότι η WIND ισχυρίζεται, ότι δε δίνουν αυτοί το οκ για φορητότητα.
Η απάντησή τους ήταν, ότι λογικά δεν ισχύει κάτι τέτοιο, και ότι θα το δουν για να το ...ξεμπλοκάρουν άμεσα. Όταν τους ρώτησα "μα καλά δε σας νοιάζει, που φεύγει ένας συνδρομητής σας μετά από τόσα χρόνια" μου απάντησαν "δεν μπορούμε να σας κρατήσουμε με το ζόρι! Εάν θέλετε να φύγετε μπορείτε να φύγετε!!!
καμία ιδέα παιδιά?
Βέβαια αν δεν ενεργοποιηθείς στο νέο πάροχο, το συμβόλαιο ειναι άκυρο.
Αλλά ακομα κ αν γίνει "στραβή" κ ενεργοποιηθεις(σε απειροελάχιστες περιπτώσεις έγινε αυτό!) τότε πάλι έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών!
Τελευταία επεξεργασία από: megaloupaixtou, 16/06/2015 - 09:45.