Απλά πήρα τηλέφωνο στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και ζήτησα να με συνδέσουν απευθείας με το τμήμα διακοπής συμβολαίων όπου τους είπα ότι λόγω των αυξήσεων που ανακοίνωσαν θέλω να διακόψω το συμβόλαιο μου και μετά ακολούθησαν διαπραγματεύσεις οι οποίες κατέληξαν σε αυτά που ανέφερα πριν. Δεν έκανα κανένα αίτημα φορητότητας.
Επίσης να αναφέρω ότι στο προγραμμα Cosmote 1500 30 που ανέφερα πιο πάνω σε εμένα ισχύουν 1500 λεπτά προς cosmote, 240 λεπτά προς όλους και 1,3GB Ίντερνετ.
Ευχαριστώ για την απάντηση σου.
Το ερώτημα μου πλέον είναι, αν τελικά δεν μου κάνουν αντιπροσφορά, τι γίνεται; Διακόπτω το συμβόλαιο και μου κάνουν το κινητό καρτοκινητή;
Sent from my iPhone using Tapatalk