ενταξει ολα καλα.Με πηραν απο την εταιρια μου καναν μια σουπερ παγιο-προσφορα και αυριο στελνω το ακυρωτικο fax στην αλλη και τελος
Πώς να διπλασιάσετε την επιδότησή σας!
#2791
Δημοσίευση 17/05/2018 - 22:41
Ad
#2792
Δημοσίευση 18/05/2018 - 15:02
#2793
Δημοσίευση 24/05/2018 - 15:18
Παιδιά γνωρίζει κανείς τι παίζει με τις αυξήσεις στις τιμές στη Vodafone? Έκανα καταγγελία συμβασησ στα συμβόλαια των γωνιων μου για να ακυρωθουν και να φύγουν χωρίς πέναλτι. Αλλά μου είπαν πως η προθεσμία ηταν μέχρι τέλος Μαρτίου και πλέον αν διακοψω τα συμβόλαια θα πρέπει να πληρώσω πέναλτι σε κάθε νούμερο. Τι ισχύει τελικά?
#2794
Δημοσίευση 24/05/2018 - 20:03
Παιδιά γνωρίζει κανείς τι παίζει με τις αυξήσεις στις τιμές στη Vodafone? Έκανα καταγγελία συμβασησ στα συμβόλαια των γωνιων μου για να ακυρωθουν και να φύγουν χωρίς πέναλτι. Αλλά μου είπαν πως η προθεσμία ηταν μέχρι τέλος Μαρτίου και πλέον αν διακοψω τα συμβόλαια θα πρέπει να πληρώσω πέναλτι σε κάθε νούμερο. Τι ισχύει τελικά?
Μην μασάς με ότι σου λένε περι πέναλτι. Πρόσφατα 'έσπασα' συμβόλαιο σταθερού-ίντερνετ που είχε η μητέρα μου στη Vodafone λόγο κάκιστων υπηρεσιών. Μου είχαν πει ότι θα πρέπει να πληρώσω 120 ευρώ ποινή αποχώρησης και τους συμβούλεψα να μου κάνουν και καταγγελία εαν τολμούν. Περιττό να σου πω ότι η φορητότητα μου προχώρησε κανονικά και δεν με ξαναενόχλησαν από τότε. Αν τα βρεις πάντως δύσκολα απευθύνεσαι στο ινστιτούτο καταναλωτών και την επιτροπή ελέγχου ταχυδρομείων & τηλεπικοινωνιών που είναι υπεύθυνοι. 'Ψοφάνε' για τέτοιες υποθέσεις και μάλιστα σε εκπροσωπούν δίχως να πληρώσεις τίποτα. Αρκεί να έχεις υπομονή και να είσαι αποφασισμένος. Εγώ μέχρι και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατάφερα να με πληρώσει για χρήματα εισιτηρίων που αδίκως μου κράτησε και αρνούνταν πεισματικά να μου επιστρέψει. Και ο Άγιος φοβέρα θέλει μέχρι να 'σφίξουν' οι κώλοι και να καταλάβουν ότι πλέον δεν είμαστε πρόβατα.
#2795
Δημοσίευση 25/05/2018 - 13:51
Μην μασάς με ότι σου λένε περι πέναλτι. Πρόσφατα 'έσπασα' συμβόλαιο σταθερού-ίντερνετ που είχε η μητέρα μου στη Vodafone λόγο κάκιστων υπηρεσιών. Μου είχαν πει ότι θα πρέπει να πληρώσω 120 ευρώ ποινή αποχώρησης και τους συμβούλεψα να μου κάνουν και καταγγελία εαν τολμούν. Περιττό να σου πω ότι η φορητότητα μου προχώρησε κανονικά και δεν με ξαναενόχλησαν από τότε. Αν τα βρεις πάντως δύσκολα απευθύνεσαι στο ινστιτούτο καταναλωτών και την επιτροπή ελέγχου ταχυδρομείων & τηλεπικοινωνιών που είναι υπεύθυνοι. 'Ψοφάνε' για τέτοιες υποθέσεις και μάλιστα σε εκπροσωπούν δίχως να πληρώσεις τίποτα. Αρκεί να έχεις υπομονή και να είσαι αποφασισμένος. Εγώ μέχρι και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατάφερα να με πληρώσει για χρήματα εισιτηρίων που αδίκως μου κράτησε και αρνούνταν πεισματικά να μου επιστρέψει. Και ο Άγιος φοβέρα θέλει μέχρι να 'σφίξουν' οι κώλοι και να καταλάβουν ότι πλέον δεν είμαστε πρόβατα.
Το penalty αυτό να ξέρεις κατά 99% δεν διαγράφτηκε. Θα σε περιμένει σε οποιαδήποτε μελλοντική συναλλαγή κάνει το συγκεκριμένο ΑΦΜ μελλοντικά στη Vodafone και επιπρόσθετα μάλλον σου κέρδισε και μία θέση στη blacklist των εταιρειών κινητής...
#2796
Δημοσίευση 25/05/2018 - 14:00
Το penalty αυτό να ξέρεις κατά 99% δεν διαγράφτηκε. Θα σε περιμένει σε οποιαδήποτε μελλοντική συναλλαγή κάνει το συγκεκριμένο ΑΦΜ μελλοντικά στη Vodafone και επιπρόσθετα μάλλον σου κέρδισε και μία θέση στη blacklist των εταιρειών κινητής...
Πάντως η μονομερής αλλαγή όρων συμβολαίου συνιστά δυνατότητα ακύρωσης του από τα υπόλοιπα συμβαλόμενα μέρη. Οι αλλαγές τιμών είναι μονομερής αλλαγή όρων! Άρα μπορεί να διεκδικήσει διαγραφή του πέναλτυ ανα πάσα στιγμή!
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#2797
Δημοσίευση 25/05/2018 - 14:54
Για τη μονομερή αλλαγή και δυνατότητα ακύρωσης χωρίς ποινή έχεις δίκιο.Πάντως η μονομερής αλλαγή όρων συμβολαίου συνιστά δυνατότητα ακύρωσης του από τα υπόλοιπα συμβαλόμενα μέρη. Οι αλλαγές τιμών είναι μονομερής αλλαγή όρων! Άρα μπορεί να διεκδικήσει διαγραφή του πέναλτυ ανα πάσα στιγμή!
Για τις "κάκιστες υπηρεσίες" όμως χωράει πολύ κουβέντα αν θα το δεχτούν ως υπαιτιότητα τους.
#2798
Δημοσίευση 25/05/2018 - 15:08
Εγώ έσπασα συμβόλαιο με τους κόκκινους. Είχε χάλια δίκτυο σε όλη την περιοχή μου. 3 χρόνια ζητούσα να έχω σήμα να μιλήσω ενώ σερφάρισμα έκανα με g ώσπου μια μέρα έσπασαν τα νεύρα μου και ενώ είχα ανανεώσει προ 3μηνου για 2 έτη αποφάσισα να σπάσω το συμβόλαιο. Από την εταιρία με είχαν ενημερώσει πως όντως η περιοχή μου δεν υποστηριζόταν για άγνωστο λόγο και όντως δεν έπιανε το κινητό και όταν χρειάστηκα γερανό δεν μπορούσα να συνεννοηθώ και εν τελει το έσπασα. Είχα πάρει μόνο επιδότηση σε πάγια και όχι συσκευή. Προτελευταίος λογαριασμός 850 ευρώ να χρωστάω και τελευταίος λογαριασμός μου πρόσθεσαν οι άνθρωποι 850 ευρώ και συνεπώς όλοι οι υπόλοιποι ήρθαν 0 ευρώ.Για τη μονομερή αλλαγή και δυνατότητα ακύρωσης χωρίς ποινή έχεις δίκιο.
Για τις "κάκιστες υπηρεσίες" όμως χωράει πολύ κουβέντα αν θα το δεχτούν ως υπαιτιότητα τους.
Μπορείς να σπάσεις συμβόλαιο αν όντως δεν υποστηρίζουν την περιοχή σου. Εμένα οι ίδιοι μου το ομολόγησαν πως δεν ξέρουν αν και ποτε θα υποστηρίξουν την περιοχή μου και μιλάμε για περιοχή που απέχει από το κέντρο της Θεσσαλονίκης ούτε 10 χιλιόμετρα.
Τελευταία επεξεργασία από: billytilaver, 25/05/2018 - 15:10
#2799
Δημοσίευση 25/05/2018 - 15:42
Για τη μονομερή αλλαγή και δυνατότητα ακύρωσης χωρίς ποινή έχεις δίκιο.
Για τις "κάκιστες υπηρεσίες" όμως χωράει πολύ κουβέντα αν θα το δεχτούν ως υπαιτιότητα τους.
Μη παροχή ή πλημελλής παροχή της υπηρεσίας που συμφωνείται πάλι συνιστά το συμβόλαιο άκυρο. Υποτίθεται οτι πληρώνεις κάποιες υπηρεσίες που έχεις συμφωνήσει. Αν οι υπηρεσίες αποδεδειγμένα δεν παρέχονται ή παρέχονται προβληματικά μπορείς να ακυρώσεις το συμβόλαιο ή να συμφωνήσεις σε συμβιβασμό (μείωση τιμής, ανταλλάγματα κλπ).
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#2800
Δημοσίευση 25/05/2018 - 16:26
Επειδή πολλά λέγονται σχετικά με τις κακές παρεχόμενες υπηρεσίες, ενημερώνω και όλους τους υπόλοιπους φίλους του φόρουμ ότι υπάρχουν καταγεγραμένες οι συνομιλίες μεταξύ εκπροσώπου και πελάτη όπως επίσης και όλες οι σχετικές επισκέψεις του τεχνικού που καλείται να επιδιορθώσει βλάβη. Άρα σε περίπτωση αντιδικίας μπορεί κάθε πελάτης να ζητήσει όλα τα σχετικά παραστατικά και τηλεφωνικά αρχεία. Όσον αφορά αυτό που ανέφερε κάποιος φίλος νωρίτερα σχετικά με το ποσό που θα με περιμένει σε περίπτωση μελλοντικής συναλλαγής με τη συγκεκριμένη εταιρία, έχω να πω πως όταν έχεις ήδη άσχημες εμπειρίες από έναν πάροχο δεν βλέπω το λόγο στο να επιστρέψεις σε εκείνον.
#2801
Δημοσίευση 25/05/2018 - 17:12
όταν έχεις ήδη άσχημες εμπειρίες από έναν πάροχο δεν βλέπω το λόγο στο να επιστρέψεις σε εκείνον.
Δυστυχώς για εμάς οι πάροχοι στην Ελλάδα είναι μόλις 4 και ακολουθούν με θρησκευτική ευλάβεια την ίδια ακριβώς πολιτική.
Άρα αυτό που σε έκανε να φύγεις από τον έναν μπορεί κάλλιστα να σε δυσαρεστήσει και στον άλλον!
#2802
Δημοσίευση 25/05/2018 - 18:54
Τελευταία επεξεργασία από: manosvitacar, 25/05/2018 - 18:55
#2803
Δημοσίευση 15/06/2018 - 12:54
Παιδιά αν δεν κάνω λάθος 31 Μαΐου ανακοίνωσε η cosmote αυξήσεις και υποτίθεται μπορείς να σπάσεις το συμβόλαιο χωρίς πέναλτι.
Ερωτήσεις..
1. ισχύει έως 31 Ιουνίου?
2. Για κινητά και σταθερά?
3. Αν έχεις και tv με υπόλοιπο 6 μήνες συμβόλαιο..τί κάνεις?
4. Υπάρχει κάτι καλό αυτή την περίοδο..και αν όχι ..τι μπορώ να "εκβιάσω" παραπάνω από την cosmote?
#2804
Δημοσίευση 15/06/2018 - 13:26
Αυξήσεις από εδώ...αυξήσεις από εκεί...καλπάζει ο πληθωρισμός φαίνεται τώρα με την ανάπτυξη...
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#2805
Δημοσίευση 16/06/2018 - 01:00
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 16
0 μέλη, 16 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες