Αναμένοντας κάτι πιο επίσημο, αυτό είναι το μόνο που βρήκα προς το παρόν:
Το έργο ήταν ευρέως γνωστό στον κύκλο της κινητής τηλεφωνίας. Επίσημα οι τιμές στα προγράμματα κινητής τηλεφωνίας των εταιριών είναι αυτές που αναγράφονται στους καταλόγους των καταστημάτων. Ανεπίσημα εάν μιλήσεις με τον πωλητή της εκάστοτε εταιρίας σου αναφέρει ότι σε περίπτωση φορητότητας οι τιμές των προγραμμάτων έχουν σημαντικές εκπτώσεις. Δηλαδή εάν αποφασίσεις να πάρεις την γραμμή του κινητού σου από την μία εταιρία σε μία άλλη στο πρόγραμμα μπορείς να κερδίσεις εώς και 60% έκπτωση στο πάγιο. Αυτό σημαίνει ότι ένα πρόγραμμα που στον κατάλογο κοστίζει 60 ευρώ πάγιο ο πελάτης που θα κάνει φορητότητα θα το πληρώσει 24 ευρώ.
Όταν τελείωνες με το συμβόλαιο σου και ήθελες λοιπόν μία καλή προσφορά από την εταιρία σου ο πιο γνωστός και διαδεδομένος τρόπος ήταν να κάνεις μία αίτηση φορητότητας σε μία ανταγωνίστρια εταιρία να σου κάνουν αυτήν την δελεαστική προσφορά και αμέσως η εταιρία που ήσουν μέχρι τώρα σε έπαιρνε τηλέφωνο και σου έδινε την ίδια προσφορά ή και καλύτερη! Η υπηρεσία win back/ recall όπως την αναφέρουν είχε αυτή την φοβερή ευελιξία στο να σου προσφέρει προγράμματα με μεγάλες εκπτώσεις. Αυτή η υπηρεσία ενεργοποιείται όμως μόνο όταν χτυπήσει το καμπανάκι της φορητότητας στην εταιρία στην οποία βρίσκεσαι.
Από την Δευτέρα 24/11/2014 τα πράγματα αλλάζουν σύμφωνα με την νέα απόφαση που έκδόθηκε από την ΕΕΤΤ. Σε περίπτωση που κάποιος κάνει αίτηση φορητότητας, μέσα σε 6 ώρες θα έχει πάρει έγκριση από την εταιρία του δότη για να φύγει η γραμμή και η εταιρία που τον δέχεται θα μπορεί άμεσα (μετά από 6 ώρες) να ενεργοποιήσει την γραμμή. Σε περίπτωση που ο δότης δεν έχει προλάβει να δώσει έγκριση -εφόσον το ΑΦΜ και τα στοιχεία κατόχου ταυτίζονται με τον χρήστη της γραμμής- η έγκριση θα ενεργοποιείται αυτόματα και η νέα εταιρία θα μπορεί να ενεργοποιήσει την γραμμή.
Με αυτόν τον τρόπο η υπηρεσία winback/recall ακόμη και καλύτερη προσφορά να δώσει στον πελάτη της από την εταιρία που έχει κάνει αίτηση, θα είναι πολύ δύσκολο να τον προλάβει να μην ενεργοποιηθεί στην νέα εταιρία. Δηλάδη μέσα σε ένα δίαστημα 6 ωρών θα πρέπει να προλάβει το winback/recall να βρει τον πελάτη, να συμφωνήσει το deal, και να προλάβει ο πελάτης να ακυρώσει την αίτησή του, που εφόσον έχει υπόγραψει, πολύ δύσκολα θα προλάβει να μην ενεργοποιηθεί. Ακόμη και φαξ ακύρωσης να στείλει στην νέα εταιρία τα φαξ επεξεργάζονται ανά 1-2 ώρες και μοιράζονται στα αντίστοιχα τμήματα.
Παλιότερα η διαδικασία της φορητότητας διαρκούσε πέριπου 3 μέρες όποτε και προλάβαινε ο πελάτης να ακυρώσει το αίτημά του.
Μετά από αυτές τις αλλάγες θα πρέπει ο εκάστοτε πελάτης να είναι πλέον σίγουρος ότι θέλει να κάνει αίτηση φορητότητας.
ΠΗΓΗ
Αναμένουμε πάντα και την επίσημη ανακοίνωση της ΕΕΤΤ που θα ορίζει και το πλαίσιο όλου αυτού.
Αυτό πάντως που διακρίνω είναι ότι απλά η διαδικασία επισπεύδεται πάρα πολύ. Κατά τα άλλα δεν αλλάζει κάτι.
Εφόσον λοιπόν οι εταιρείες θέλουν να κρατήσουν πελάτες, απλά θα προσαρμοστούν επιστρέφοντας σε καταστάσεις παλιότερες, που οι επιδοτήσεις και οι προσφορές άνοιγαν χωρίς να δεχτούν αιτήματα φορητότητας. Ή αυτό ή όλη η διαδικασία των callback θα γίνεται με ρυθμούς αστραπής!