εγω απο την πεμπτη που οπωσ σασ ξανα πα πηγα να κανω υπαναχωρηση κ απλα η κοσμοτε πηρε το σημα ακομα ειμαι στο μηδεν ,εχω μιλησει με ολουσ υπαλληλουσ τησ βονταφον κ ακομα τπτ παλι περιμενω να με παρουν τηλ, πηρα ξανα τωρα κ θα ξαναπαρω ,μασ κοροιδευουν….
Πώς να διπλασιάσετε την επιδότησή σας!
#1021
Δημοσίευση 24/11/2014 - 12:01
Ad
#1022
Δημοσίευση 24/11/2014 - 12:16
ε ρε γλεντια που θα χουμε........
#1023
Δημοσίευση 24/11/2014 - 21:14
τελικα επιτελουσ με πηραν τηλ κ θα ερθουν την πεμπτη ,μου παν οτι την επιδοτηση θα μου την δωσουν σε κουπονι κ πωσ την συσκευη μπορω να την παρω μονο σε καταστημα βονταφον οχι πλαισιο πχ ,γτ δεν καταλαβα κ τελοσ μου πε πωσ πρεπει να το παρω μεσα σε ενα μηνα!αυτο το χρονικο διαστημα παιζει να μπορω να το αλλαξω
#1024
Δημοσίευση 24/11/2014 - 21:37
#1025
Δημοσίευση 24/11/2014 - 21:40
Πρακτικά μέχρι στιγμής δε φαίνεται να έχει αλλάξει τίποτα εκτός από το ότι όλα γίνονται εσπευσμένα.
#1026
Δημοσίευση 24/11/2014 - 21:44
#1027
Δημοσίευση 24/11/2014 - 21:55
Όπως το φανταζόμασταν.
Απλά τα πάντα πιο γρήγορα, καμία ουσιαστική αλλαγή από ότι φαίνεται.
#1028
Δημοσίευση 25/11/2014 - 00:43
Επειδη μ εχουν πιασει κοτσο( δηλαδη ανανεωσα συμβολαιο απο το 55 πηγα στο 65plus κ δινω με φπα κτλ 62 ευρω μετα απο επιδοτουμενη εκπτωση παγιου) με συμβολαιο 18μηνο απο Ιουνιο θαθελα να ρωτησω αν φυγω θεωρητικα τωρα απο cosmote ποσο θα πληρωσω επειδη σπαω το συμβολαιο?Επισης αν τελικα δεν κατσει η φαση με αντιπροσφορα μπορω να επιστρεψω οντως χωρις ποινη σε 14 μερες?
#1029
Δημοσίευση 25/11/2014 - 00:53
Το penalty είναι συνήθως το ποσό της έκπτωσης που έχεις ανα μήνα, επί τους μήνες που την είχες μέχρι τώρα.
Το θέμα με τις 14 μέρες δεν είναι θέμα επιστροφής. Είναι αποχώρηση. Φεύγοντας μέσα σε 14 μέρες προφανώς δε σου λέει κανείς ότι η Cosmote θα σου δώσει την ίδια προσφορά.
Για εμένα πάρε την Cosmote και ρώτα τι penalty αποχώρησης έχεις. Εφόσον είναι χαμηλό, πάρε επιτόπου Vodafone και ζήτα φορητότητα.
Θα σε πάρει πιστεύω σχετικά άμεσα η Cosmote και θα σου κάνει αντιπροσφορά εφόσον δεν έχεις μεγάλη έκπτωση και έχουν περιθώρια να "παίξουν μπάλα".
#1030
Δημοσίευση 25/11/2014 - 01:24
Το penalty είναι συνήθως το ποσό της έκπτωσης που έχεις ανα μήνα, επί τους μήνες που την είχες μέχρι τώρα.
Το θέμα με τις 14 μέρες δεν είναι θέμα επιστροφής. Είναι αποχώρηση. Φεύγοντας μέσα σε 14 μέρες προφανώς δε σου λέει κανείς ότι η Cosmote θα σου δώσει την ίδια προσφορά.
Για εμένα πάρε την Cosmote και ρώτα τι penalty αποχώρησης έχεις. Εφόσον είναι χαμηλό, πάρε επιτόπου Vodafone και ζήτα φορητότητα.
Θα σε πάρει πιστεύω σχετικά άμεσα η Cosmote και θα σου κάνει αντιπροσφορά εφόσον δεν έχεις μεγάλη έκπτωση και έχουν περιθώρια να "παίξουν μπάλα".
Thanks.Το θεμα ειναι οτι εκει που δουλευω σημα εχει μονο η cosmote οποτε ουσιαστικα δεν εχω περιθωριο να παω αλλου.Δηλαδη με παιρνειμονο να μπλοφαρω
#1031
Δημοσίευση 25/11/2014 - 01:31
Επειδη μ εχουν πιασει κοτσο( δηλαδη ανανεωσα συμβολαιο απο το 55 πηγα στο 65plus κ δινω με φπα κτλ 62 ευρω μετα απο επιδοτουμενη εκπτωση παγιου) με συμβολαιο 18μηνο απο Ιουνιο θαθελα να ρωτησω αν φυγω θεωρητικα τωρα απο cosmote ποσο θα πληρωσω επειδη σπαω το συμβολαιο?Επισης αν τελικα δεν κατσει η φαση με αντιπροσφορα μπορω να επιστρεψω οντως χωρις ποινη σε 14 μερες?
Χοντρικά περίπου 60-70 ευρώ θα πληρώσεις και θα σου αφαιρέσουν στον εκκαθαριστικό και ένα πάγιο ολόκληρο που έχεις προπληρώσει
#1032
Δημοσίευση 26/11/2014 - 09:15
Εχω τρεις απορίες. Όταν μίλησα με τη Vodafone για την ήδη υπάρχουσα σύνδεση κ την προσφορά τους ρώτησα κ για ενα καρτοκινητο που εχω κ που ενδιαφέρομαι να γινει σύνδεση κ μου είπαν ότι προσφορά για αυτο δεν μπορούν να μου κάνουν εφόσον πρόκειται στην ουσία για καινούργια σύνδεση. Αν κάνω φορητότητα στο καρτοκινητο υπάρχει πιθανότητα να με πάρουν τηλέφωνο ή επειδη είναι καρτοκινητο δεν θα ενδιαφερθούν;
Αν δω ότι δε με παίρνουν μεςα στις επόμενες 4 ώρες, πχ μπορώ να την ακυρώσω εγώ την φορητότητα για να μην το ρισκάρω; (Γιατι να φύγω δε θέλω...)
Και μεςα σε 6 ώρες τέλος θα προλάβουν να μου στείλουν την νεα καρτα ή θα μείνω κ χωρις τηλέφωνο για μέρες;
Να σημειώσω εδώ ότι την προηγούμενη φορά στη σύνδεση με πήραν πριν ακομα υπογράψω και περάσει καν κούριερ ...
Τελευταία επεξεργασία από: depydms, 26/11/2014 - 09:17.
#1033
Δημοσίευση 27/11/2014 - 15:07
Αφου εχεις καρτα Vodafone εγω θα σου προτεινα να βαλεις την φοιτητικη προσφορα που εχει με 8 ευρω 1000 λεπτα προς ολους! Δε νομιζω πως θα μπορουσες να βρεις κατι καλυτερο με αυτα τα χρηματα! Ακομα και αν δεν εισαι φοιτητρια μπορεις να το κανεις αυτο, αρκει να βρεις το πασο ενος φιλος ή μιας φιλης και γινεται πολυ ευκολα!
#1034
Δημοσίευση 27/11/2014 - 16:36
27 Νοεμβρίου 2014
Νέες ρυθμίσεις για τη φορητότητα αριθμών επιβάλλει η ΕΕΤΤ, προωθώντας τη διαφάνεια, την ταχύτητα και τον αποτελεσματικότερο έλεγχο της διαδικασίας από τους ίδιους τους συνδρομητές και με προτεραιότητα την προάσπιση των δικαιωμάτων των καταναλωτών και την τόνωση του ανταγωνισμού στην αγορά τηλεφωνίας.
Σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις της ΕΕΤΤ, που ισχύουν πλέον:
επιταχύνεται ο χρόνος εξέτασης και υλοποίησης των αιτημάτων για φορητότητα
περιορίζονται οι λόγοι απόρριψης της αίτησης
καθορίζονται συγκεκριμένες προθεσμίες για την ακύρωση της αίτησης
επιβεβαιώνεται από τον πάροχο η υποβολή όλων των αιτήσεων φορητότητας και των αιτήσεων ακύρωσης του συνδρομητή
καθορίζεται διαδικασία αποζημίωσης για καθυστέρηση μεταφοράς και καταχρηστική μεταφορά αριθμών.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη φορητότητα αριθμών βρίσκονται στο http://www.eett.gr ή στο ειδικό website www.foritotita.gr. Επίσης, με την ειδική εφαρμογή της ΕΕΤΤ « Βρείτε τον πάροχο ενός αριθμού», οι συνδρομητές μπορούν να ενημερωθούν εάν η κλήση που θα πραγματοποιήσουν είναι εντός ή εκτός δικτύου του παρόχου τους και κατά συνέπεια να εκτιμήσουν τη σχετική χρέωση, ανάλογα με το οικονομικό πρόγραμμα που διαθέτουν.
Η ΕΕΤΤ θα συνεχίσει να επικεντρώνει τις δράσεις της με σκοπό τη διαφάνεια στις σχέσεις των συνδρομητών με τους παρόχους, την εκπλήρωση των υποχρεώσεων των παρόχων, και τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Για περισσότερες πληροφορίες:
Ιωάννα Αλεξοπούλου
Προϊσταμένη Τμ. Δημοσίων Σχέσεων ΕΕΤΤ
Τ: 210 6151250
E: i.alexopoulou@eett.gr
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΕΤΤ ΓΙΑ ΤΗ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑ
α. Επιταχύνεται ο χρόνος εξέτασης και υλοποίησης του αιτήματος της φορητότητας
• Μειώνεται σε 6 εργάσιμες ώρες από μία εργάσιμη ημέρα ο χρόνος εξέτασης της αίτησης που υποβάλλεται από τον νέο πάροχο στον υφιστάμενο. Ως αποτέλεσμα, μειώνεται αντίστοιχα ο χρόνος υλοποίησης της φορητότητας και στην κινητή τηλεφωνία είναι δυνατή η αυθημερόν ολοκλήρωση του αιτήματος.
β. Περιορίζονται οι λόγοι απόρριψης της αίτησης και ορίζεται υποχρέωση ενημέρωσης
• Για την έγκριση της αίτησης απαιτούνται πλέον τα απολύτως αναγκαία στοιχεία ταυτοποίησης του συνδρομητή (ΑΦΜ ή ΑΔΤ). Την ευθύνη της ταυτοποίησης του συνδρομητή έχει ο νέος πάροχος.
• Εντός μίας εργάσιμης ημέρας, ο νέος πάροχος οφείλει να ενημερώσει το συνδρομητή για τους λόγους απόρριψης.
γ. Καθορίζονται συγκεκριμένες προθεσμίες για την ακύρωση της αίτησης φορητότητας
• Στην κινητή τηλεφωνία, ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας μέχρι να παραλάβει τη νέα κάρτα SIM από τον νέο πάροχο. Η κάρτα θα χορηγείται πλέον υποχρεωτικά μετά την αποδοχή της αίτησης φορητότητας από τον υφιστάμενο πάροχο.
• Στη σταθερή τηλεφωνία, στις περιπτώσεις που η φορητότητα συνοδεύεται από σύνδεση και του τοπικού βρόχου στον νέο πάροχο, ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την αίτηση μέχρι 3 εργάσιμες ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία υλοποίησης. Ο συνδρομητής μπορεί να πληροφορηθεί την προγραμματισμένη ημερομηνία υλοποίησης του τοπικού βρόχου από τον νέο πάροχο.
• Στη σταθερή τηλεφωνία, όταν η φορητότητα δεν συνοδεύεται από σύνδεση του τοπικού βρόχου στον νέο πάροχο, ο συνδρομητής πρέπει να ενημερωθεί από τον νέο πάροχο για την αποδοχή της αίτησης και έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την αίτηση φορητότητας εντός της επόμενης εργάσιμης ημέρας από την ημέρα της ειδοποίησης.
• Σε όλες τις περιπτώσεις, η ακύρωση των αιτήσεων φορητότητας υποβάλλεται από τον συνδρομητή στο νέο πάροχο.
δ. Επιβεβαιώνεται η υποβολή όλων των αιτήσεων φορητότητας και των αιτήσεων ακύρωσης
• Κατά την έντυπη ή ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων, ο συνδρομητής λαμβάνει αντίστοιχα έντυπο ή ηλεκτρονικό αντίγραφο της αίτησης. Κατά την υποβολή αιτήσεων μέσω fax ή τηλεφώνου, ο συνδρομητής λαμβάνει σχετικό μήνυμα SMS σε αριθμό κινητού που έχει δηλώσει. Η επιβεβαίωση από τον πάροχο της υποβολής των αιτήσεων φορητότητας, αλλά και ακύρωσης συνοδεύεται υποχρεωτικά με την αναγραφή του μοναδικού αριθμού αναφοράς της αίτησης και της ημερομηνίας υποβολής.
• Η αίτηση ακύρωσης δύναται να υποβληθεί και σε οποιοδήποτε σημείο πώλησης του παρόχου. Οι πάροχοι υποχρεούνται να παρέχουν σχετικές πληροφορίες σε εμφανές σημείο στο διαδικτυακό τους τόπο.
ε. Καθορίζεται διαδικασία αποζημίωσης για καθυστέρηση μεταφοράς και καταχρηστική μεταφορά αριθμών
Οι συνδρομητές αποκτούν δικαίωμα αποζημίωσης σε περίπτωση που:
• η καθυστέρηση υλοποίησης της φορητότητας, με ευθύνη του παρόχου, υπερβαίνει τις 3 εργάσιμες ημέρες.
• η φορητότητα υλοποιηθεί χωρίς τη συγκατάθεσή τους ή παρά την εμπρόθεσμη υποβολή της αίτησης ακύρωσης, καθώς και στις περιπτώσεις διακοπής της σύνδεσης/υπηρεσίας, κατά τη μεταφορά, για διάστημα που υπερβαίνει τη μία ημερολογιακή ημέρα.
• Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο συνδρομητής οφείλει να απευθυνθεί στο νέο πάροχο και να ζητήσει σχετική ενημέρωση. Εντός δύο μηνών από την καθυστερημένη ή καταχρηστική μεταφορά, ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα να απευθυνθεί στον πάροχο που θεωρεί υπεύθυνο (π.χ. το νέο ή τον προηγούμενο πάροχο) και να αιτηθεί την αποζημίωση, που προβλέπεται από τον Κανονισμό της ΕΕΤΤ. Εάν ο πάροχος απορρίψει το αίτημα του συνδρομητή για αποζημίωση, τότε ο συνδρομητής έχει δικαίωμα να προσφύγει στην ΕΕΤΤ. Το ύψος της αποζημίωσης καθορίζεται, ανά περίπτωση, από τον Κανονισμό της ΕΕΤΤ για τη φορητότητα και είναι διπλάσιο εάν το αίτημα απορριφθεί από τον πάροχο και στη συνέχεια γίνει αποδεκτό από την ΕΕΤΤ.
http://www.eett.gr/o.../news_0360.html
#1035
Δημοσίευση 27/11/2014 - 16:45
"γ. Καθορίζονται συγκεκριμένες προθεσμίες για την ακύρωση της αίτησης φορητότητας
• Στην κινητή τηλεφωνία, ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας μέχρι να παραλάβει τη νέα κάρτα SIM από τον νέο πάροχο. Η κάρτα θα χορηγείται πλέον υποχρεωτικά μετά την αποδοχή της αίτησης φορητότητας από τον υφιστάμενο πάροχο.
• Στη σταθερή τηλεφωνία, στις περιπτώσεις που η φορητότητα συνοδεύεται από σύνδεση και του τοπικού βρόχου στον νέο πάροχο, ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την αίτηση μέχρι 3 εργάσιμες ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία υλοποίησης. Ο συνδρομητής μπορεί να πληροφορηθεί την προγραμματισμένη ημερομηνία υλοποίησης του τοπικού βρόχου από τον νέο πάροχο.
• Στη σταθερή τηλεφωνία, όταν η φορητότητα δεν συνοδεύεται από σύνδεση του τοπικού βρόχου στον νέο πάροχο, ο συνδρομητής πρέπει να ενημερωθεί από τον νέο πάροχο για την αποδοχή της αίτησης και έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την αίτηση φορητότητας εντός της επόμενης εργάσιμης ημέρας από την ημέρα της ειδοποίησης.
• Σε όλες τις περιπτώσεις, η ακύρωση των αιτήσεων φορητότητας υποβάλλεται από τον συνδρομητή στο νέο πάροχο".
Μάλλον όλο του ζουμί είναι εδώ διότι από ότι φαίνεται το 14ημερο υπαναχώρισης πάει περίπατο άραγε?....οπότε βάση αυτού κλείνουμε μακρινά ραντεβού με το courier και λογικά προλαβαίνουμε να παζαρέψουμε και τελικά ο Θεός βοηθός!
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 9
0 μέλη, 9 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες