Έχεις απόλυτο δίκιο. Στην πόλη μου όμως όταν πήγα σε ένα κατάστημα vodafone πριν 2-3 χρονια, για να κάνω αίτημα και ήθελε ο πωλητής-αφεντικό να να παραλάβω κάρτες με το ζόρι, του εξήγησα οτι θα το έκανα μονο αν η βοντα μου έκανε τελικά την καλύτερη προσφορά. Η αγενέστατα απάντηση του ήταν :
"αααα κατάλαβα. Δυστυχώς εδώ τέτοια κόλπα δε δεχόμαστε, να κάνετε αίτημα μονο κ μονο για να αυξήσετε την επιδότηση της κοσμοτε! Για να κάνετε αίτημα πρέπει να είστε σίγουρος οτι θα έρθετε σε εμάς. Γεια σας!"
Και δυστυχώς επειδή από νομικά δεν έχω ψαχτεί, έφυγα χωρίς να πω κάτι και πλέον κάνω τη διαδικασία με Ίντερνετ μέσω κούριερ.
Οποίος γνωρίζει τι κ πως θα το πει( που να στέκει νομικά) πιστεύω μπορεί να το στηρίξει οτι είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε μονο την αίτηση φορητότητας. Αν και τελικά κ συμβόλαιο να υπογράψεις, δεν ενεργοποείται ή έχεις τη 14ημερη δυνατότητα υπαναχώρησης.
Καλά δεν είχε και πολύ άδικο από μέρους του, άσχετα που δεν μας συμφέρει εμάς.
Του ζητάμε να κάνει μία δουλιά για να κερδίσουμε εμείς και αυτός τίποτα.
Δεν το παίζω ηθικός γιατί και εγώ το κάνω αλλά λέω ότι ήταν λογική η αντίδραση του.