210-6290500
των αλλων εταιρειων??σε δυσκολευω μηπως??
Δημοσίευση 19/03/2015 - 13:20
210-6290500
των αλλων εταιρειων??σε δυσκολευω μηπως??
Δημοσίευση 19/03/2015 - 13:38
δε ξερω καθολου για τις αλλες αδερφε δεν εχω ασχοληθει...
Δημοσίευση 19/03/2015 - 13:41
Λοιπον κανω μια ανακεφαλαίωση της όλης διαδικασίας να υπαρχει μαζεμένη:
Δευτέρα αίτηση φορητότητας στο 13894
Τεταρτη πρωι(10:30) έρχεται κούριερ,υπογράφω,μου αφήνει κάρτες,συμβόλαια.
Τεταρτη μεσημερι(13:30) μνμ απο Βοδα οτι ξεκινάει η διαδικασία κ θα ολοκληρωθεί εντός της ημέρας.
Τεταρτη απόγευμα (17:30) κλήση απο κοτε,αντιπροσφορά κ αποδοχή.
Τηλεφωνο στο 13894 για ακύρωση φορητότητας.
Μια ωρα μετα έρχεται sms απο Βοδα οτι καταχωρήθηκε η αίτηση ακύρωσης...
Απομένει μονο μνμ απο τη κοτε οτι ενεργοποιήθηκε το νέο συμβόλαιο...
Αυτα και ελπιζω να βοήθησα!
και για να το κλεισουμε το θεμα συνολικα:
πεμπτη μεσημερι τηλεφωνο απο βοδα για επιβεβαιωση της ακυρωσης,20 λεπτα μετα επιβεβαιωτικο sms οτι ακυρωθηκε η φορητοτητα και μιση ωρα μετα μνμ απο κοτε
με επιβεβαιωση επισης της ακυρωσης της φορητοτητας.
θεωρητικα ειμαι κομπλε αλλα για καλο και για κακο θα ξαναμιλησω το απογευμα με κοτε να μαστε σιγουροι....
αυτα και καλο κυνηγι σε ολους!
Δημοσίευση 19/03/2015 - 14:06
Μονο σε μενα δηλαδη ετυχε η στραβη και παρόλα αυτα προχωρησαν στη φορητοτητα. Τωρα απο wind μου λενε οτι και να κανω εκ νεου φορητοτητα δεν ισχυει η προσφορα που μου εκαναν κι η καινουρια που κανουν δεν είναι συμφερουσα. Εχω εκνευριστει απιστευτα το σταθερο εμεινε wind to to κινητο voda. Με το ζορι με εκανε πελατη η voda kai δεν μπορω να το χωνέψω.
Δημοσίευση 19/03/2015 - 14:12
εγω αν δε μου βγαινε ειχα σκοπο να το γυρισω καρτα κοτε και μετα να δω τι μπορουσε να γινει..
μηπως να το γυρισεις καρτα wind να μη πληρωνεις κερατιατικα και το βλεπεις μετα
Δημοσίευση 19/03/2015 - 14:39
Από internet πως πάει;
Δημοσίευση 19/03/2015 - 15:06
Δημοσίευση 19/03/2015 - 15:42
Δημοσίευση 23/03/2015 - 15:52
Γεια χαρά σε όλους. Έχω και εγώ 2 γραμμές οικογενειακό πακέτο 65 κοτε με πάγιο 45€ (και οι 2) και το οποίο λήγει 15 Απριλίου. Τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν να κάνουμε ανανέωση με 34€ η κάθε γραμμή. Από τι κατάλαβα χρειάζεται να κάνω αίτηση φορητότητας πχ. στη voda.
Η ερώτησή μου είναι αν χρειάζεται για την αίτηση της φορητότητας, να διαλέξω κάποιο συμβόλαιο στον καινούριο πάροχο ή όχι. Αν χρειάζεται να κάνω κάποιο πρόγραμμα με τη voda, αυτό θα το γνωρίζει η κοτε (λεπτομέρειες εννοώ). Ευχαριστώ
Δημοσίευση 23/03/2015 - 16:27
Οχι δεν γνωριζει η Cosmote τι συζητας με τη Vodafone,οποτε λες οτι θες,σε λογικα πλαισια παντα.Δες τι τιμες λενε εδω τα παιδια και πες κατι αντιστοιχο.
Δημοσίευση 23/03/2015 - 21:16
Οχι δεν γνωριζει η Cosmote τι συζητας με τη Vodafone,οποτε λες οτι θες,σε λογικα πλαισια παντα.Δες τι τιμες λενε εδω τα παιδια και πες κατι αντιστοιχο.
Κατάλαβα. Οσο αναφορά το πρόγραμμα; Είναι αναγκαίο να επιλέξω κάποιο από τα προγράμματα της voda για να κάνω αίτηση φορητότητας ή απλά κάνω αίτηση και το πρόγραμμα το επιλέγω εφόσον γίνει η αλλαγή; Επίσης ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος να αιτηθώ αλλαγή φορητότητας; Πρέπει να υπογράψω εξ' αρχής με την ταυτότητά μου. Συγγνώμη για το κουραστικό μήνυμα μου αλλά είναι η πρώτη φορά που μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία. Ευχαριστώ εκ των προταίρων
Δημοσίευση 24/03/2015 - 05:37
Δημοσίευση 24/03/2015 - 18:21
Δημοσίευση 24/03/2015 - 18:27
Δεν εχει αλλαξει τιποτα....
Δημοσίευση 24/03/2015 - 18:29
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες