Δυστυχώς χωρίς να κάνεις αίτηση φορητότητας το αυτί δεν ιδρώνει δυστυχώς . Οπότε ή θα ταλαιπωρηθείς λίγο ή θα πας έτσι για σφαγή . The choise is yours..;-).
Πώς να διπλασιάσετε την επιδότησή σας!
#2566
Δημοσίευση 13/12/2017 - 23:52
ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ...!!!!
Ad
#2567
Δημοσίευση 17/12/2017 - 00:08
Καλησπέρα σε όλο το φόρουμ. Θέλω να κάνω την εξής ερώτηση. Στο σπίτι της μητέρας μου πριν μερικούς μήνες έβαλα σταθερό τηλέφωνο με ίντερνετ στην Vodafone μέσω μιας προσφοράς που έτρεχε εκείνο το διάστημα στον Κωτσοβολό και μαζί μας είχαν δώσει και μια δωροεπιταγή 50 ευρώ για αγορά από το κατάστημα η οποία και εξαργυρώθηκε για αγορά νέας τηλεόρασης. Δυστυχώς για την μητέρα μου όμως, τόσο στο κομμάτι της τηλεφωνίας όσο και στο κομμάτι του ίντερνετ, η ποιότητα γραμμής είναι άθλια με πολλές αποσυνδέσεις, χαμηλές ταχύτητες και θόρυβο κατα την ομιλία. 3 φορές καλέσαμε τεχνικό στο σπίτι και το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει. Επειδή λοιπόν αγανάκτησε η μητέρα μου θέλει να αλλάξει πάροχο και να πάει σε ΟΤΕ. Το ερώτημα μου είναι το εξής. Μπορούμε να επικαλεστούμε κακή ποιότητα υπηρεσιών ώστε να μην ζητάνε ρήτρα αποζημίωσης λόγο του ότι σπάμε το συμβόλαιο πριν τη λήξη του? Και με την δωροεπιταγή των 50 ευρώ που πήραμε τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση Θα την προσθέσουν στο ποσό του πέναλτι
#2568
Δημοσίευση 17/12/2017 - 03:13
Καλησπέρα σε όλο το φόρουμ. Θέλω να κάνω την εξής ερώτηση. Στο σπίτι της μητέρας μου πριν μερικούς μήνες έβαλα σταθερό τηλέφωνο με ίντερνετ στην Vodafone μέσω μιας προσφοράς που έτρεχε εκείνο το διάστημα στον Κωτσοβολό και μαζί μας είχαν δώσει και μια δωροεπιταγή 50 ευρώ για αγορά από το κατάστημα η οποία και εξαργυρώθηκε για αγορά νέας τηλεόρασης. Δυστυχώς για την μητέρα μου όμως, τόσο στο κομμάτι της τηλεφωνίας όσο και στο κομμάτι του ίντερνετ, η ποιότητα γραμμής είναι άθλια με πολλές αποσυνδέσεις, χαμηλές ταχύτητες και θόρυβο κατα την ομιλία. 3 φορές καλέσαμε τεχνικό στο σπίτι και το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει. Επειδή λοιπόν αγανάκτησε η μητέρα μου θέλει να αλλάξει πάροχο και να πάει σε ΟΤΕ. Το ερώτημα μου είναι το εξής. Μπορούμε να επικαλεστούμε κακή ποιότητα υπηρεσιών ώστε να μην ζητάνε ρήτρα αποζημίωσης λόγο του ότι σπάμε το συμβόλαιο πριν τη λήξη του? Και με την δωροεπιταγή των 50 ευρώ που πήραμε τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση Θα την προσθέσουν στο ποσό του πέναλτι
Λογικά θα πληρώσετε πέναλτι αλλά το ποσον δεν ξέρω.
ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ...!!!!
#2569
Δημοσίευση 17/12/2017 - 10:19
20/01/2018 λήγει το συμβόλαιο (Cosmote Family 65 - 2 γραμμές) και μίλησα χθες με Cosmote και ουσιαστικά μου προσφέρουν μικρότερες εκπτώσεις ~20€/μήνα!!!
Η ίδια η κοπέλα μου είπε ότι δεν με συμφέρει τώρα να ανανεώσω και να περιμένω. Άντε πάλι τα ίδια με φορητότητες κλπ. Αλλά τώρα έχω συνολικές εκπτώσεις ~40,00€ οπότε δεν με παίρνει να μην προσπαθήσω. Στο τμήμα διακοπών θα έχω καμία τύχη ή να πάω σφαίρα για φορητότητα λέτε;
#2570
Δημοσίευση 17/12/2017 - 11:56
20/01/2018 λήγει το συμβόλαιο (Cosmote Family 65 - 2 γραμμές) και μίλησα χθες με Cosmote και ουσιαστικά μου προσφέρουν μικρότερες εκπτώσεις ~20€/μήνα!!!
Η ίδια η κοπέλα μου είπε ότι δεν με συμφέρει τώρα να ανανεώσω και να περιμένω. Άντε πάλι τα ίδια με φορητότητες κλπ. Αλλά τώρα έχω συνολικές εκπτώσεις ~40,00€ οπότε δεν με παίρνει να μην προσπαθήσω. Στο τμήμα διακοπών θα έχω καμία τύχη ή να πάω σφαίρα για φορητότητα λέτε;
Θα πας για φορητότητα .
Εγώ τα ίδια ακριβώς έχω στην Wind με πήραν και τηλέφωνο να μου πουν ότι μου κάνουν και προσφορά το πακέτο που έχω αλλά αντί να πληρώνω 25 όπως τώρα όλα 1500 και 2 γίγα ίντερνετ να το κάνουν 35 Ευρώ .
Τους είπα ότι κάτι παίρνουν και τους έκλεισα το τηλέφωνο και πήγα αμέσως COSMOTE και έκανα αίτηση φορητότητας. Τώρα θα δούμε .
ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ...!!!!
#2571
Δημοσίευση 17/12/2017 - 16:07
Sent from my iPad using Tapatalk
#2572
Δημοσίευση 19/12/2017 - 10:16
Εγώ έχω Wind και πληρώνω 28 Ευρώ το πρόγραμμα όλα 1500 και ίντερνετ 2 γίγα . Έκανα αίτηση φορητότητας γιατί μου έδωσαν 35 Ευρώ να ανανεώσω το πακέτο και μετά με πήραν και μου ξανά έδωσαν το ίδιο γιατί λένε δεν πάει ποιο χαμηλά .
Αξίζει ρε παιδιά ?
Δεν δέχτηκα μιας και έχω χρόνο ακόμα να το σκεφτώ . Βλέπω κάτι πακέτα φοιτητικά με 8,5 Ευρώ το ίδιο με εμένα πρόγραμμα αλλά εκεί το κακό είναι η ομιλία που είναι ανά 3 λεπτά ενώ στο δικό μου με πάγιο είναι ανά λεπτό συν ότι πρέπει να αλλάξω τηλέφωνο και για κανένα λόγο δεν μπορεί να γίνει αυτό μιας και το χρησιμοποιώ και σαν επαγγελματικό .
ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ...!!!!
#2573
Δημοσίευση 19/12/2017 - 10:18
Μια χαρά είσαι στα 28 ποιο χαμηλά δεν θα βρεις σε άλλο παροχο .
#2574
Δημοσίευση 19/12/2017 - 10:22
Θα αλλάξει η κατάσταση με την φορητότητα και την υπαναχώρηση. Θα αλλάξει προς το καλύτερο για τους παρόχους και προς το χειρότερο για τους καταναλωτές.
Τελευταία επεξεργασία από: billytilaver, 19/12/2017 - 10:23
#2575
Δημοσίευση 19/12/2017 - 10:27
σωστά bill http://www.eett.gr/o.../news_0755.html μετά από αυτό τέλος οι απειλές
#2576
Δημοσίευση 19/12/2017 - 10:28
νομίζαμε και εμείς ότι θα καθόταν με σταυρωμένα χεριά οι εταιρίες .
#2577
Δημοσίευση 19/12/2017 - 10:40
Μπορεί να φταίει που δεν έχω πιει καφέ ακόμα, αλλά που το κακό στο παραπάνω?
Αυτό που λέει είναι ότι από την ώρα του αιτήματος η φορητότητα θα υλοποιείται σε 14 εργάσιμες άρα δεν θα έχουμε τα "δεν προλάβατε" κλπ.
Παρόλα αυτά προφανώς το αίτημα θα πηγαίνει από την αρχή στον πάροχο που απλά θα έχει 14 μέρες για να το εκτελέσει ή να κάνει αντιπροσφορά.
#2578
Δημοσίευση 19/12/2017 - 10:42
νομίζαμε και εμείς ότι θα καθόταν με σταυρωμένα χεριά οι εταιρίες .
Θα το γυρίσουμε σε κάρτα και θα τελειώσει εκεί το παραμύθι. Εμένα 75 ευρώ για 2 αριθμούς με 2500 λεπτά(μονόλεπτα βέβαια) 2500 μηνύματα και 4,5gb μου φαίνονται πολλά πλέον. Μόλις λήξουν τα διαχωρίζω από τα ΑΦΜ και τα κάνω κάρτες και τα 2. Βάζω και 20 ευρώ στο καθένα κάθε μήνα και είμαι άρχοντας. Το σύνολο 40 ευρώ. Από τα 75 που πληρώνω τώρα είναι διαφορά 35 ευρώ, όχι δα και λίγα. Με το μόνο που έχω μεγάλο πρόβλημα είναι με την τηλεόραση και εκεί πραγματικά δεν ξέρω τι θα γίνει.
#2579
Δημοσίευση 19/12/2017 - 10:46
Μπορεί να φταίει που δεν έχω πιει καφέ ακόμα, αλλά που το κακό στο παραπάνω?
Αυτό που λέει είναι ότι από την ώρα του αιτήματος η φορητότητα θα υλοποιείται σε 14 εργάσιμες άρα δεν θα έχουμε τα "δεν προλάβατε" κλπ.
Παρόλα αυτά προφανώς το αίτημα θα πηγαίνει από την αρχή στον πάροχο που απλά θα έχει 14 μέρες για να το εκτελέσει ή να κάνει αντιπροσφορά.
Στο διάστημα αυτό των 14 ημερών η αίτηση φορητότητας δεν προωθείται προς υλοποίηση και ο συνδρομητής έχει το χρονικό περιθώριο να υπαναχωρήσει αζημίως χωρίς να παρέχει καμία εξήγηση των λόγων που τον οδήγησαν στην υπαναχώρηση.
αν το αίτημα δεν προωθείται για υλοποίηση ο παροχος σου δεν θα ξέρει ότι πας για φορητοτητα άρα δεν θα σου κάνει και προσφορά.
#2580
Δημοσίευση 19/12/2017 - 10:50
Στο διάστημα αυτό των 14 ημερών η αίτηση φορητότητας δεν προωθείται προς υλοποίηση και ο συνδρομητής έχει το χρονικό περιθώριο να υπαναχωρήσει αζημίως χωρίς να παρέχει καμία εξήγηση των λόγων που τον οδήγησαν στην υπαναχώρηση.
αν το αίτημα δεν προωθείται για υλοποίηση ο παροχος σου δεν θα ξέρει ότι πας για φορητοτητα άρα δεν θα σου κάνει και προσφορά.
Θα του λες θα φύγω και υφιστάμενος πάροχος θα ρίχνει κέρμα να δει τι θα κάνεις. Πιστεύω το ίδιο θα γίνει και στη σταθερή τηλεφωνία
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 6
0 μέλη, 6 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες