Δυστυχώς οι πολιτικές των εταιριών στους ήδη υπάρχοντες πελάτες της κάθε εταιρειας είναι άθλιες. Όταν αλλάζεις και πας σε νέα εταιρεία βρίσκεις πραγματικά καλύτερες τιμές.
Ζητούσα από την vodafone στην ανανέωση του συμβολαίου να ανανεωθούν όλα τα νουμερα της εταιρείας μαζί και με τα ίδια πάγια που είχαν τα τελευταία 2 χρόνια. (Εκτος από ένα νούμερο που θα πήγαινε σε μικρότερο προγραμμα).
ΑΔΥΝΑΤΟΝ !!!
Τρία νούμερα λήγουν τον Αύγουστο, δυο τον Σεπτέμβριο και θα αντιμετωπιστούν ξεχωριστά με ξεχωριστές προσφορές (που στα πρώτα μου έδιναν 20% ακριβότερα πάγια και στα δευτερα δεν μου έδιναν προσφορά ακόμα ή αν περίμενα για να πάρω προσφορά στα δευτερα θα χρεωνομουν υπερβολικά πάγια στα πρώτα που θα είχαν λήξει οι εκπτώσεις τους.
Παραπονέθηκα τους είπα ότι δεν θέλω να μπω στη διαδικασία να αλλάξω εταιρεία παρόλο που το σήμα της στην εργασία μου είναι χαλια. ζήτησα ενιαία προσφορά για όλα και να λήγουν όλα μαζί ταυτόχρονα για την επόμενη διετία με τα ίδια πάγια.
ΑΔΥΝΑΤΟΝ.
τα μετέφερα όλα μαζί σε άλλη εταιρεία wind 20% φθηνότερα πάγια παντού και τα νούμερα μου λήγουν όλα μαζί πλέον και καλύτερο σήμα και απορρόφησαν μέρος του πέναλτυ που είχα φεύγοντας (για τα δυο νούμερα που θα έφευγα ένα μήνα πριν λήξουν).
ΤΟ ΑΜΙΜΗΤΟ !!
με πήραν από την Vodafone μετά που έφυγα και τα έκαναν όλα όσα ζητούσα (ενιαία προσφορά για όλα τα νούμερα της εταιρείας και ίδια πάγια με το προηγούμενο συμβόλαιο) !!!!
Είχα ήδη φύγει όμως.
Είναι κρίμα η τωρινή πολιτική των εταιρειών (να κρατάνε δέσμιους τους παλιούς πελατες και να προσπαθούν να τους φουσκώνουν σε κάθε επόμενο συμβόλαιο όσο μπορούν , ενώ στους νέους πελατες να δίνουν γη και ύδωρ να έρθουν στην εταιρεία τους).
Θα έπρεπε να σέβονται περισσότερο τους πελατες που ήδη έχουν από τους καινούργιους
Δυστυχώς η κρίση κάνει τις εταιρείες να μην παρέχουν αυτά που θα έπρεπε να παρέχουν στους πελατες τους ώστε να μένουν ικανοποιημένοι (υποδομες , τιμες , υπηρεσιες κλπ) παρα επιδίδονται στο κυνήγι νέων πελατών που δεν τους ξέρουν καλά τι κουμάσια είναι .
Η νοοτροπία αυτή (πχ σε ένα εστιατόριο η σε ένα μαγαζί με ρούχα) είναι που κλείνει τα μαγαζιά δεν τα εξελίσσει ...
Ας το σκεφτούν αυτό οι εταιρείες τηλεφωνίας διότι κάποια στιγμή χωρις την δέουσα υποδομή και υπηρεσιες θα βρεθεί τρόπος ο καταναλωτής να μπορεί να συνάψει συμβόλαιο με ξένη εταιρεία κινητής (με απείρως πιο συμφέροντα προγράμματα) και δεν θα ξαναπατήσει ποτέ πια σε ελληνική.
Sent from my iPhone X using Tapatalk Pro
Τελευταία επεξεργασία από: petervgr, 15/09/2019 - 06:54