Παραγγελια Iphone 4s μεσω Aramex
#211
Δημοσίευση 27/10/2011 - 11:39
Ad
#212
Δημοσίευση 27/10/2011 - 11:42
Ελπιζω ολα παντως να πανε καλα και μακρυα απο αμας να μπλεξουμε με τετοια προβληματα
#213
Δημοσίευση 27/10/2011 - 11:48
#214
Δημοσίευση 27/10/2011 - 12:16
#215
Δημοσίευση 27/10/2011 - 12:32
Ένα παιδι στην αρχη του τοπικ είπε ότι τον πήραν απο την apple η κάτι τέτοιο τέλος παντων και αυτός τους είπε ότι είναι φοιτητής στην Αγγλία.
Κάποιος άλλος φίλος που παραγγειλε με aramex είχε τέτοιο θέμα;
#216
Δημοσίευση 27/10/2011 - 15:05
#217
Δημοσίευση 27/10/2011 - 19:09
περιμένοντας το mail επιβεβαίωσης τις παραγγελίας μπήκα στο apple store στον λογαριασμό μου και βλέπω την παραγγελια μου ακυρωμένη. φανταστικά ότι ψάχνοντας να βρω το νούμερο να τους καλέσω επειδή έψαχνα μέσο safari μάλλον πάτησα την ακύρωση, ξανακάνω παραγγελια τους στέλνω mail ξανά τα χαρτιά και τους περνώ τηλέφωνο. μίλησα με μια τύπισσα η οποια μίλαγε παρα πολύ γρήγορα και μου έβγαλε την πιστη να συνεννοηθώ και αφού με ρώτησε την διεύθυνση (τις ARAMEX) βρήκε την παραγγελια μου είπαν ότι είναι όλα ok επιβεβαιώσαμε και το τηλέφωνο μου αν χρειαστεί να επικοινωνήσουν μαζί μου και μου είπε ότι θα στείλει mail η ίδια ότι επιβεβαιώθηκε η παραγγελια και σε 24 ώρες θα μου έχει έρθει επιβεβαίωση. μετά από μια ώρα πήρα το παρακάτω mail:
Thank you for your recent order with the Apple Online Store. We
appreciate your business.
We were unable to verify your order with the payment method provided.
Your order has been cancelled.
If you wish to place another order using a different form of payment,
please visit http://store.apple.com/uk/ or call 0800 048 0408.
We apologize for the inconvenience and look forward to hearing from you.
Sincerely,
Anouar Kerrar
Apple Online Store
οποτε μπαίνω στον λογαριασμό μου και βλέπω και την δεύτερη παραγγελια ακυρωμένη.
τους ξαναστέλνω mail και τους λέω ότι είμαι φοιτητής φιλοξενούμε στην παραπάνω διεύθυνση και τους ρωτάω ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα αφού έχω μιλήσει με την τράπεζα μου και μου είπαν ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα από εκεί και ότι έχουν πάρει ΚΑΝΟΝΙΚA ΤΑ ΧΡΉΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ.
μετά από 1 ώρα τους ξαναπήρα τηλέφωνο και μίλησα με έναν νεαρό ο οποιος μου είπε ότι δεν βλέπει το λόγο που ακυρώθηκαν οι παραγγελιες και ότι ζητούν συγγνώμη και αν μπορώ αύριο που θα επιστραφούν τα χρήματα στην κάρτα να ξανακάνω την παραγγελια....
ζητω συγγνώμη αν σας κούρασα...
τα σχόλια δικά σας
#218
Δημοσίευση 27/10/2011 - 19:15
Πολυ περιεργα αυτα ολα!!!!!!!!!!καλησπέρα σε όλους! λοιπόν, μετά από όλα αυτά που έχω διαβάσει στο topic πήρα και εγω το θάρρος εχτές να κάνο μια παραγγελια από uk, γράφτηκα στην ARAMEX πήρα την διεύθυνση έκανα την παραγγελια στο apple store, μου στείλαν mail με τα χαρτιά που χρειάζονται σήμερα το πρωί τους έστειλα το mail με φωτοτυπία την ταυτότητα και την κάρτα.
περιμένοντας το mail επιβεβαίωσης τις παραγγελίας μπήκα στο apple store στον λογαριασμό μου και βλέπω την παραγγελια μου ακυρωμένη. φανταστικά ότι ψάχνοντας να βρω το νούμερο να τους καλέσω επειδή έψαχνα μέσο safari μάλλον πάτησα την ακύρωση, ξανακάνω παραγγελια τους στέλνω mail ξανά τα χαρτιά και τους περνώ τηλέφωνο. μίλησα με μια τύπισσα η οποια μίλαγε παρα πολύ γρήγορα και μου έβγαλε την πιστη να συνεννοηθώ και αφού με ρώτησε την διεύθυνση (τις ARAMEX) βρήκε την παραγγελια μου είπαν ότι είναι όλα ok επιβεβαιώσαμε και το τηλέφωνο μου αν χρειαστεί να επικοινωνήσουν μαζί μου και μου είπε ότι θα στείλει mail η ίδια ότι επιβεβαιώθηκε η παραγγελια και σε 24 ώρες θα μου έχει έρθει επιβεβαίωση. μετά από μια ώρα πήρα το παρακάτω mail:
Thank you for your recent order with the Apple Online Store. We
appreciate your business.
We were unable to verify your order with the payment method provided.
Your order has been cancelled.
If you wish to place another order using a different form of payment,
please visit http://store.apple.com/uk/ or call 0800 048 0408.
We apologize for the inconvenience and look forward to hearing from you.
Sincerely,
Anouar Kerrar
Apple Online Store
οποτε μπαίνω στον λογαριασμό μου και βλέπω και την δεύτερη παραγγελια ακυρωμένη.
τους ξαναστέλνω mail και τους λέω ότι είμαι φοιτητής φιλοξενούμε στην παραπάνω διεύθυνση και τους ρωτάω ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα αφού έχω μιλήσει με την τράπεζα μου και μου είπαν ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα από εκεί και ότι έχουν πάρει ΚΑΝΟΝΙΚA ΤΑ ΧΡΉΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ.
μετά από 1 ώρα τους ξαναπήρα τηλέφωνο και μίλησα με έναν νεαρό ο οποιος μου είπε ότι δεν βλέπει το λόγο που ακυρώθηκαν οι παραγγελιες και ότι ζητούν συγγνώμη και αν μπορώ αύριο που θα επιστραφούν τα χρήματα στην κάρτα να ξανακάνω την παραγγελια....
ζητω συγγνώμη αν σας κούρασα...
τα σχόλια δικά σας
Εμενα δεν μου ζητησαν τιποτα απο χαρτια!!!
Στο ε-μαιλ λεει οτι υπαρχει προβλημα με τον τροπο πληρωμης! Δες λιγο εκει τις λεπτομεριες και ξανα μιλα με την τραπεζα σου
#219
Δημοσίευση 27/10/2011 - 19:31
μάλλον είμαι γκαντέμης.....τι άλλο να πω...
Τελευταία επεξεργασία από: giari, 27/10/2011 - 19:34
#220
Δημοσίευση 27/10/2011 - 19:34
Δεν θελω να το παιξω εξυπνος αλλα μηπως η καρτα σου ειναι Visa Electron?μίλησα με την τράπεζα και μου είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα δέσμευσης λόγο του ποσού τις ηλεκτρονικής συναλλαγής γιατί πρόκειται για την apple και ότι έχουν πάρει κανονικά τα χρήματα από την κάρτα και από τις δυο παραγγελιες.....
#221
Δημοσίευση 27/10/2011 - 19:35
και σε εμενα ζητησαν τα χαρτια να τους τα στειλω, απο τις 18/10 τους τα εστειλα, και απο τοτε η παραγγελια μου ειναι ενεργη, και δεν εχει ακυρωθει...
Αλλα το πιο περιεργο απο ολα ειναι που ακομα και στο τηλεφωνο δεν μπορουσαν να σου εξηγησουν για πιο λογο ακυρωθηκαν οι παραγγελιες...
πρεπει να ειναι 2 ξεχωριστα τμηματα, αλλα και παλι δεν δικαιολογηται μια εταιρια σαν την apple να μην μπορει να δωσει σαφη απαντηση του τι γινεται με μια παραγγελια.
#222
Δημοσίευση 27/10/2011 - 19:44
Δεν θελω να το παιξω εξυπνος αλλα μηπως η καρτα σου ειναι Visa Electron?
η κάρτα είναι mastercard και την δέχτηκε κανονικά στο apple store
, αφού έχουν πάρει και τα χρήματα........
αύριο θα μιλήσω με την τράπεζα(αν βρω κανέναν λόγο αργίας) για να μου πουν αν έχουν επιστραφεί τα χρήματα και θα ξανακάνω παραγγελια....
#223
Δημοσίευση 27/10/2011 - 19:47
Νομίζω πως οι περισσότερες τράπεζες έχουν ένα 24/7 τουλάχιστον για απώλειες κτλ. Η Eurobank πάντως επειδή έχω την προπληρωμένη με έχει εξυπηρετήσει και 2 τη νύχτα για ερώτηση υπολοίπου..η κάρτα είναι mastercard και την δέχτηκε κανονικά στο apple store
, αφού έχουν πάρει και τα χρήματα........
αύριο θα μιλήσω με την τράπεζα(αν βρω κανέναν λόγο αργίας) για να μου πουν αν έχουν επιστραφεί τα χρήματα και θα ξανακάνω παραγγελια....
#224
Δημοσίευση 27/10/2011 - 19:48
Τα χρηματα δεσμευονται μεχρι να φυγει η παραγελλια απο την αποθηκη τους!η κάρτα είναι mastercard και την δέχτηκε κανονικά στο apple store
, αφού έχουν πάρει και τα χρήματα........
αύριο θα μιλήσω με την τράπεζα(αν βρω κανέναν λόγο αργίας) για να μου πουν αν έχουν επιστραφεί τα χρήματα και θα ξανακάνω παραγγελια....
Ο μοναδικος λογος που μπορω να σκεφτω ειναι οτι ο χρονος δεσμευσεις απο την συγκεκριμενη καρτα δεν ειναι επαρκης και ετσι δεν την εγκρινει την παραγγελια
#225
Δημοσίευση 27/10/2011 - 19:49
φιλε οταν σου επιστρεψουν τα χρηματα ξανα κανε την παραγγελια.
και σε εμενα ζητησαν τα χαρτια να τους τα στειλω, απο τις 18/10 τους τα εστειλα, και απο τοτε η παραγγελια μου ειναι ενεργη, και δεν εχει ακυρωθει...
Αλλα το πιο περιεργο απο ολα ειναι που ακομα και στο τηλεφωνο δεν μπορουσαν να σου εξηγησουν για πιο λογο ακυρωθηκαν οι παραγγελιες...
πρεπει να ειναι 2 ξεχωριστα τμηματα, αλλα και παλι δεν δικαιολογηται μια εταιρια σαν την apple να μην μπορει να δωσει σαφη απαντηση του τι γινεται με μια παραγγελια.
και εγώ αυτήν την απορία έχω ababapanos και στο φινάλε άμα είναι δικό τους λάθος αφού τις βλέπουνε τις παραγγελιες δεν μπορούνε να την προωθήσου ξανά την μια,πρέπει να περιμένω να επιστραφούν τα χρήματα και να ξαναμπώ στην διαδικασία να την ξανακάνω?
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες