Ασφαλώς και καταλαβαίνω τι λες απλά αυτό που λες είναι μια εντελως διαφορετική απάντηση από αυτή που εν τέλει έλαβα. Εμένα μου ειπαν ψυχρά το συμβολαιο σου λεει οτι θα χρησιμοποιεις το data plan μονο από το κινητό σου και πάρε και 3εις κωδικούς για ενα μήνα και μετά πλήρωνε εξτρα για να έχεις ιντερνετ στο λαπτοπ σου.
Ποσο σοβαρά να πάρω την Vodafone, πως να την πιστέψω οταν από τους πωλητές στο κατάστημα, στους υπαλλήλους στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση εχω λάβει διαφορετικές απαντήσεις?
Ποσο σοβαρά να πάρω την Vodafone οταν ποστάρω στην σελίδα τους στο Facebook " Ξεκλειδώστε το tethering στα iPhone... η πείτε στους υπαλλήλους σας να ενημερώνουν σωστα, ειλικρινά και υπεύθυνα.."
και δευτερόλεπτα μετά το σβήνουν...
ΥΓ.
Φίλος εφάρμοσε την παρακάτω τακτική ισως και να είναι τραβηγμένη αλλά...
Θα έχετε παρατηρήσει οτι σε συνομιλίες με τράπεζες καθώς και με εταιρείες τηλεφωνίας πριν ξεκινήσει η συνομιλία σας ενημερώνουν οτι "για τη δική σας ασφάλεια η συνδιάλεξη καταγράφεται" Ε λοιπόν το ιδιο μπορείτε να κάνετε και εσεις.. αρκει να το αναφέρεται στον συνομιλήτή σας και να καταγραφει. Να δειτε τι καλά θα απαντούν υπέυθυνά και σωστά μετά...
Τι να πώ ειναι και σε ποιον θα τύχεις τελικά.......
Εγώ κατάφερα να συνδεθώ με το αρμόδιο τμήμα μετα απο 8 λεπτά προσπάθειας με εκεινο το Siri-οειδές αυτόματο τηλεφωνητή.
"Πειτε μου τι θέλετε, με ποιο τμήμα θελετε να συνδεθειτε" κλπ κλπ
Ελεγα ¨"Τμημα συμβολαίων", ¨Συμβόλαιο", "Λογαριασμος" κλπ κλπ
ΤΙΠΟΤΑ. "Συγνώμη, δεν σας κατάλαβα"
"ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ"
"Συγνώμη, δεν σας κατάλαβα. Σας συνδέω με εκπρόσωπο".
Και τελικά η κοπέλα με την οποια μιλησα μου εξήγησε αυτό που είπα παραπάνω, σχετικά με το carrier update και οτι συντομα θα γίνει και πάλι διαθέσιμο.
Τελευταία επεξεργασία από: iMarilina, 29/11/2011 - 14:20.