αυτο προσπαθώ να σου εξηγήσω κι εγώ. Σαν παλιό συμβόλαιο ΔΕΝ υποχρεούμε ναι ελεγχω τον εκάστοτε τιμοκατάλογο ΑΚΟΜΑ και όταν κάνω ανανέωση συμβολαίου ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ όρους. Επίσης όπως γνωρίζεις σίγουρα κανένα συμβόλαιο δεν αναφέρει τι είδους συσκευη χρησιμοποιείς. ΑΡΑ από την στιγμή που ένα ίδιο συμβόλαιο, ίδια γραμμή, ίδιο νούμερο έχει διαφορετική συμπεριφορά και πολιτική χρήσης με άλλες συσκεύες αυτό και μόνο είναι ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗ πολιτική της voda και αυτομάτως ακυρώνει το συμβόλαιο ακόμα και αν τυχόν δήθεν σε έχει ενημερώσει. Και εντελώς υποθετικά πες μου σε τυχόν δίκη τι θα απαντήσουν στο ερώτημα του γιατί όλες οι συσκευές είχαν tethering σε όλα τα συμβόλαια πλην των μήλων; Και που το έχουν γράψει εντέλει αυτο;
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Μα στο συμβόλαιο λέει ότι ενημερώθηκα και έλαβα γνώση για τον ισχύοντα τιμοκατάλογο οπότε φυσικά και είναι υποχρέωσή σου να ενημερωθείς πριν υπογράψεις την ανανέωση... Η απάντηση πάντως που δίνανδε ήταν ότι σιγά σιγά σε όλα τα smartphones θα ίσχυε αυτό.. τώρα τι να σου πω δεν είχε τύχει να δουλέψω ποτέ άλλο smartphone εκτός από το γνωστό για να το δοκιμάσω
Νομίζω ότι βγήκαμε λίγο εκτός θέματος
Ελπίζω αύριο που είναι και η τελευταία μέρα πριν την επίσημη κυκλοφορία του 4s να υπάρξει ενημέρωση επίσημη και από τη vodafone για όλα τα προγράμματα.. Έχω δουλειά να κάνω.. (ψεύτικη φορητότητα σε cosmote... παζάρεμα .. ακύρωση φορητότητας... κτλ κτλ .... αφού έτσι λειτουργούν τα πράγματα στην Ελλάδα.. έτσι θα κάνω.. τι να κάνουμε )