- Γνωρίζουμε ότι καμία εταιρεία / πάροχος στην Ελλάδα δεν έχει εξουσιοδότηση από την Apple να κάνει οποιουδήποτε είδους επισκευή στο iPhone. Συνεπώς, στο service απαγορεύεται ακόμα και να ανοίξουν τη συσκευή, σύμφωνα με τα warranty notes της Apple (βρίσκονται γραμμένα και μέσα στο κινητό) αφού αυτό θα αναιρούσε ούτως η άλλως την εγγύηση - αφού δεν είναι εξουσιοδοτημένοι για τη δουλειά αυτή.
- Γνωρίζουμε επίσης ότι με την αλλαγή manually του digitizer ή του front glass χάνεται η εγγύηση, όπως τουλάχιστον δηλώνεται σε όλα τα σχετικά sites / εταιρείες που αναλαμβάνουν την εργασία αυτή.
Το ερώτημα είναι κατά πόσο μπορούν να ελέγξουν αν έχει γίνει όντως τέτοια αλλαγή στο κινητό, σε περίπτωση για παράδειγμα που κάποιος με πρώην σπασμένο και νυν επισκευασμένο front panel το στείλει σε κάποιο service για κάποια άλλη βλάβη επικαλούμενος την εγγύηση. Και αν τελικά το κάνουν και πληροφορήσουν τον κάτοχο του κινητού ότι έχει κάνει τη μαϊμουδιά , δεν θα έχουν παρανομήσει κι εκείνοι αφού άνοιξαν το κινητό χωρίς εξουσιοδότηση??
Γνώμες κατόχων iphone με "επισκευασμένη" οθόνη και με εμπειρία σε μετἀ-σπασίματος (οθόνης) εποχής service, θα ήταν ιδιαίτερα διαφωτιστικές και χρήσιμες.
Εγγύηση με ΑΛΛΑΓΜΕΝΟ digitizer / front panel
Από
Zap
, 21/09/2009 14:56
Θέμα χωρίς απαντήσεις
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες