To αρχικό δημοσίευμα του Ars Technica αναφέρει την ιστορία ενός χρήστη του οποίου το iPhone 4S εκλάπη. Πραγματοποιήθηκε remote wipe και απενεργοποίηση της SIM αλλά το τηλέφωνο που κατέληξε σε κάποιον ανυποψίαστο αγοραστή συνέχιζε να στέλνει και να λαμβάνει iMessages με την ταυτότητα του αρχικού κατόχου.
Our attention was drawn to this story by Ars reader David Hovis, whose house was recently burglarized and his wife's iPhone 4S was stolen. According to Hovis, his wife deactivated her iPhone with her carrier, remote wiped it, and immediately changed her Apple ID password—"we picked up a new iPhone the next day, figuring that our insurance would end up paying for it," Hovis told Ars.
For most users, this would be the end of the story. The phone number had been transferred to a new device and the old one had been deactivated; what more is there to say? A lot, apparently, and in the form of iMessages. The thief who stole Mrs. Hovis' iPhone had sold the device to an unsuspecting buyer elsewhere in the state, and the buyer had begun sending and receiving iMessages from the phone as Mrs. Hovis—even though the stolen phone had apparently now been activated under a new number.
Είναι γνωστό -ή θα έπρεπε να είναι- ότι όταν βάλει κανείς μια άλλη SIM στο iPhone του (με ενεργοποιημένο το iMessage), τότε το κινητό "κλειδώνει" και στα δύο νούμερα: το αρχικό του χρήστη και αυτό της νέας SIM. Έτσι, ακόμα και αν εισάγετε την αρχική SIM θα συνεχίσετε να λαμβάνετε τα iMessage της δεύτερης. Αυτή η συμπεριφορά μπορεί να λυθεί μόνο με restore. Ο κλέφτης προφανώς, και ο δεύτερος αγοραστής, δεν πραγματοποίησαν restore στην συσκευή έτσι λάμβαναν κανονικά τα iMessages του αρχικού κατόχου.
Το θέμα είναι ότι σε περίπτωση κλοπής θα έπρεπε κανονικά με το remote wipe να επιδιορθώνεται αυτή η συμπεριφορά, κάτι που δεν συμβαίνει όπως αναφέρει πολύς κόσμος. Ας ελπίσουμε ότι το όλο θέμα θα απλοποιηθεί κάποια στιγμή και θα αποσαφηνιστεί η λειτουργία αυτή για να διευκολυνθούν όλοι οι χρήστες.