Συγκεκριμένα, ανάμεσα στις 35 διαφημίσεις με θέμα τον Άι-Βασίλη αυτή της Apple είναι που κατάφερε να πάρει την πρωτιά συγκεντρώνοντας 652 βαθμούς (από το άριστα που είναι οι 950 βαθμοί) ξεπερνώντας διαφημίσεις εταιρειών, όπως η Pillsbury, Coca-Cola και Nintendo.
Στην έρευνα λήφθηκαν υπόψιν στοιχεία όπως η σχετικότητα, πειστικότητα, αισθητική, πληροφορίες κτλπ και αντιπροσωπεύουν το τηλεοπτικό κοινό των ΗΠΑ.
Η επιτυχία αυτή της Apple αναμένεται να φανεί και στις πωλήσεις των iPhone και iPad για αυτή την γιορτινή περίοδο που όπως όλα δείχνουν θα σημειώσουν νέα ρεκόρ.
http://www.dailymotion.com/video/xn316c_iphone-4s-santa-tv-ad_tech