Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το multitasking στο iOS
#16
Δημοσίευση 03/01/2012 - 17:54
Ad
#17
Δημοσίευση 03/01/2012 - 18:00
Τα Low Memory στα diagnostics μπορεί/ξέρει κάποιος dev, έτσι ωραία κ κατανοητά,
να μας ενημερώσει τι είναι;
low memory warning συμβενει συνήθως όταν μια εφαρμογή που κανονικά έπρεπε να τρέχει με 20 mb μνήμη να ζητα 200mb η και 400mb για να τρέξει λόγο κακής διαχηρησης της μνήμης από τον εν λόγω developer! όχι ότι δεν υπάρχει free μνήμη! αλλα το συγκεκριμένο app θέλει περισσότερη μνήμη από άτι υπάρχει στο κινιτό. αποτέλεσμα των λεγόμενων memory leaks που μπορεί να συμβούν αρκετά εύκολα σε app από όχι τόσο διαβασμένους developers, όχι πως εγώ είμαι διαβασμενω αλλα προσπαθώ ότι μπορω. 1/2 φορές που σας έτυχε να κρασάρει εφαρμογή είναι για αυτό το λόγο.
Τελευταία επεξεργασία από: paris18m, 03/01/2012 - 18:01.
#18
Δημοσίευση 03/01/2012 - 19:15
#19
Δημοσίευση 03/01/2012 - 19:17
Το navigon μένει στο παρασκήνιο μόνο στην περίπτωση που υπάρχει κάποια διαδρομή που δεν έχει τερματιστεί. Σε αντίθετη περίπτωση κλείνει και δεν καταναλώνει τίποταΜια φορα που ειχα πατησει Home Button στο Navigon και δεν το ειχα κλεισει απο το Multitasking, μου εσκασε Notification απο το Navigon πως το προγραμμα θα κλεισει για να μην τρωει μπαταρια κλπ.
#20
Δημοσίευση 03/01/2012 - 19:32
Απ´ όσο έχω παρατηρήσει πάντως, αυτη είναι μια συνήθεια "δανεισμενη" απο τους χρήστες android που στο δικο τους λειτουργικό τα προγράμματα τύπου task killer κάνουν θραύση χωρίς ωστόσο και εκει να είναι αναγκαία τελικα. Παντα θεωρούσα ότι πρέπει να αφήνεις το λειτουργικό να διαχειριστεί τη μνήμη όπως αυτο ξέρει καλύτερα. Τα force close καμμια φορα σε android τουλάχιστον έχουν μετα απο λίγα λεπτα μάλλον αντίθετα αποτελέσματα.
Τελευταία επεξεργασία από: Dkoukou, 03/01/2012 - 19:40.
#21
Δημοσίευση 03/01/2012 - 20:24
Low Memory Warning είναι κομμάτι κώδικα μέσα σε κάθε εφαρμογή που εκτελείται όταν της πει το iOS πως δεν μένει μνήμη.
Π.χ. έχεις 17 εφαρμογές στο multitasking και άνοιξες το Infinity Blade 2. Τότε το iPhone θέλει 2 ΜΒ RAM παραπάνω για να το τρέξει χωρις να κολλάει. Κοιτάει από το τέλος του multitasking bar και βρίσκει την εφαρμογή που τρώει περίπου τόση RAM και της λέει να τρέξει αυτό το κομμάτι κώδικα, το οποίο περιέχει σύμφωνα με τους κανονισμούς του Developer Program κώδικα για να αδειάσει RAM. Όταν η εφαρμογή πει "Τελείωσα, έκανα ο, τι μπορούσα", κοιτάει το iOS και λέει. Άδειασαν 2ΜΒ RAM ή όχι; Και αν όχι, πάει στην επόμενη εφαρμογή.
low memory warning συμβενει συνήθως όταν μια εφαρμογή που κανονικά έπρεπε να τρέχει με 20 mb μνήμη να ζητα 200mb η και 400mb για να τρέξει λόγο κακής διαχηρησης της μνήμης από τον εν λόγω developer! όχι ότι δεν υπάρχει free μνήμη! αλλα το συγκεκριμένο app θέλει περισσότερη μνήμη από άτι υπάρχει στο κινιτό. αποτέλεσμα των λεγόμενων memory leaks που μπορεί να συμβούν αρκετά εύκολα σε app από όχι τόσο διαβασμένους developers, όχι πως εγώ είμαι διαβασμενω αλλα προσπαθώ ότι μπορω. 1/2 φορές που σας έτυχε να κρασάρει εφαρμογή είναι για αυτό το λόγο.
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, έχει να κάνει με το πόσο καλά "γραμμένη" είναι μια εφαρμογή για να κλείνει, όταν της το ζητάει το iOS;
Ευχαριστώ και για τις απαντήσεις σας
#22
Δημοσίευση 03/01/2012 - 21:02
R A M = random access memory - εξορισμού είναι η μνήμη όπου όσο τροφοδοτείται διατηρεί τα δεδομένα της, ενώ όταν διακοπεί η τροφοδοσία της data καπούτ!!!
σύμφωνοι τώρα ότι η CPU τρώει την μπαταρία, αλλά όταν τρέχει μία εφαρμογή, τρώει και RAM και CPU, πατάς home τότε τρώει λοιπόν μόνο RAM.
η δική μου λογική λέει ότι το σωστό λειτουργικό πρέπει να μην την αφήνει ούτε στη RAM γιατί και αυτή τρώει μπαταρία (άλλωστε αν θυμάμαι καλά ότι στο 4S δεν ανέβασε η APPLE την RAM του κινητού στα 512 και λόγω της κατανάλωσης.
άποψή μου βέβαια αλλά με το φόρτωσε φόρτωσε εφαρμογές η μπαταριούλα η καημένη στο 4 ούτε 2 μέρες δεν κρατεί...
#23
Δημοσίευση 03/01/2012 - 22:06
#24
Δημοσίευση 03/01/2012 - 22:49
Αν έχει μεγαλύτερο μέγεθος φυσικά θα καίει περισσότερο αφού θα πρέπει να τροφοδοτηθούν περισσότερα τσιπάκια.
Φυσικά και δεν καταναλώνεται περισσότερη ενέργεια όταν υπάρχουν εφαρμογές στη μπάρα. Δεν είναι χαζοί εκεί στην Apple να θυσιάζουν την αυτονομία της συσκευής μόνο και μόνο για ένα στιγμιότυπο ουσιαστικά της εφαρμογής που έχει φύγει στο background.
Τελευταία επεξεργασία από: larryf13, 03/01/2012 - 22:55.
#25
Δημοσίευση 03/01/2012 - 23:00
#26
Δημοσίευση 03/01/2012 - 23:03
Εφόσον σε ένα κινητό τηλέφωνο τρέχουν όλες οι εφαρμογές fullscreen δεν έχει νόημα να τρέχουν εφαρμογές στο παρασκήνιο εκτός αν κάνουν κανα downloading ή κάτι τέτοιο. Real multitasking και παραμύθια τούμπανα είναι για να τρώμε άσκοπα την ώρα μας. Στην πράξη για έναν κανονικό χρήστη είναι άχρηστο κάτι τέτοιο, αλλά και για κάποιον που αυτοαποκαλείται "ψαγμένος" πάλι το ίδιο, καθώς δεν του προσφέρεται τίποτα παραπάνω από το να παίζει με το κινητό και να λέει τρέχω 3 εφαρμογές ταυτόχρονα.
Και βέβαια έχει νόημα! Και στον χρόνο ανοίγματος μιας εφαρμογής, και στο να μπορείς να επανέλθεις άμεσα ακριβώς σημείο που έμεινε ανοιχτή. Και στο pc το multitask μεγάλων προγραμμάτων σε full screen τα χρησιμοποιείς (πχ word, excel, photoshop κ άλλα τέτοια προγράμματα). Φαντάζεσαι κάθε φορά που ήθελες να πας από το ένα πρόγραμμα στο άλλο να περίμενες να ανοίξει και να φορτώσει το αρχείο που θέλεις...?
Τελευταία επεξεργασία από: nikosjc, 03/01/2012 - 23:09.
#27
Δημοσίευση 03/01/2012 - 23:21
Ως νεος στο iphone με βοηθησε να καταλαβω και το ios πιο πολυ...
Οπότε δεν ξαναπαταω το home button αφου
1)Ουτε μπαταρια καταναλώνουν,
2)ουτε εμποδίζουν την ανταπόκριση στις εφαρμογες οσο αφορα την ταχυτητα!
#28
Δημοσίευση 03/01/2012 - 23:32
#29
Δημοσίευση 04/01/2012 - 00:18
Ειναι άσκοπο να έχεις free μνήμη!
Ειναι σαν να έχεις 10 αυτοκίνητα ταχι και να θες να ειναι μόνο τα 3 στο δρόμο, τα αλλα 7 τι τα θες άμα δεν χρισιμοποιυνται;
Περισσότερη μπαταρία δεν τρώει μια συσκευή άμα χρήσιμοποια όλη τη μνήμη, περισσότερη μπαταρία τρώει άμα ειναι τα διπλάσια τσιπ, π.χ. Ένα κινητό με 512μβ ράμ τρώει πιο λίγη μπαταρία απο ένα κινητό με 1gb ram
Ο σκοπός του λειτουργικού όπως το iOS ειναι να αφήνει στη μνήμη πρόσφατες εφαρμογές για να φόρτου νους γρήγορα την επόμενη φορά, λόγω του ότι θα ειναι ήδη στη μνήμη τα δεδομένα και δεν θα χρειαστεί χρόνος να μεταφερθούν στη μνήμη, αυτό έγινε το λεγόμενο caching, και ακόμη ειναι δουλειά του λειτουργικού να κλείσει παλιές εφαρμογές που δεσμεύουν την μνήμη αν μια κενουργια εφαρμογή δεν έχει αρκετή μνήμη για να τρέξει.
#30
Δημοσίευση 04/01/2012 - 00:26
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, έχει να κάνει με το πόσο καλά "γραμμένη" είναι μια εφαρμογή για να κλείνει, όταν της το ζητάει το iOS;
Ευχαριστώ και για τις απαντήσεις σας
Το iOS δεν παρακαλεί κανένα app να ελευθερωσει μνήμη, του δίνει χρόνο να κάνει ότι πρέπει, πχ καπιο save, και μετά απλα το σκοτώνει!!!
Άμα μια εφαρμογή ειναι καλά γραμμένη και κάνει καλή χρήση της μνήμης δεν έχει πρόβλημα, άμα δεν ειναι καλα γραμμένη και κανε υπερκατανάλωση της μνήμησ τοτε όταν φτάνει σε ένα σημείο που απλά δεν υπάρχει άλλη μνήμη στη συσκευή το iOS την κλείνει αμέσως... το λεγόμενο crash
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 4
0 μέλη, 4 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες