Εχω σαν "πολιτικη" γενικα να μην σχολιαζω αλλα διαβαζοντας το post σου, θα κανω ορισμενα σχολια.
Σε γενικες γραμμες εχεις δικιο. Λεγοντας το αυτο δεν εννοω οτι εχεις 100% δικιο απλα εχω την εντυπωση οτι αυτοι που τους αρεσει η εφαρμογη δεν θα κανουν σχολιο, αυτοι που πραγματικα τους αρεσει η εφαρμογη (εχουν ξετρελαθει) θα κανουν, αυτοι που θελουν να γκριναξουν θα το κανουν και τα review trolls θα τη θαψουν ετσι και αλλιως.
Στο τελικο συνολο, εαν εχεις 4000 downloads και 40 κακες κριτικες, δεν ειναι κακο...
Απλα ολοι οσοι θελουν να κατεβασουν την εφαρμογη δεν πρεπει να επηρεάζονται απο τις κριτικες μιας και υπαρχουν πολλοι λογοι που καποιος θα κανει κακη κριτικη. Απο την αλλη φυσικα, ορισμενα trolls πρεπει να μαθουν να το βουλωνουν μερικες φορες...
Όπως αναφέρει κ ο τίτλος πιστεύω ότι δεν αξίζει να ασχολούνται οι developers με το ελληνικό appstore.
Αισθάνομαι άσχημα που το πιστέυω (πλεον) αυτό αλλά για μένα αυτή είναι η αλήθεια.
Μη το γειωνεις τοσο. Εχει και τα καλα του. Το Ελληνικο App Store πρεπει να υπαρχει στα πλανα αλλα να μην ειναι το πρωτευων - αποκλειστικο store.
Τόσος κόπος πήγε άδικα... Αποφασίσαμε τελικά να μην ξαναφτιάξουμε εφαρμογή για Ελλάδα.
Δεν αξίζει.
Εχει την αξια του. Οπως ειπα πριν, μη το γειωνεις τελειως...
- μικρή αγορά, λίγοι έχουν iphone/ipad (αν κ αναλογικά του πληθυσμού μας έχουν αρκετοι)
Η αγορα δεν ειναι καθολου μικρη. Απλα το iPhone θεωρείται ενα κινητο πολυτελειας και οι περισσοτεροι που το εχουν δεν γνωριζουν καν οτι υπαρχουν και εφαρμογες...
- δεν υπάρχει ελληνική γλώσσα στο ελληνικό appstore, αν κ περνάνε οι ελληνικοί χαρακτήρες φαίνεται σαν default γλώσσα η αγγλική
Δεν ειναι προβλημα αυτο... Αμα επικεντρωνεσαι μονο Ελλαδα βαλε πρωτα ελληνικα, αλλιως πρωτα αγγλικα ή μονο αγγλικα.
Αν και νομιζω οτι καποια στιγμη θα εχουμε εξελιξεις απο την Apple σε αυτο το θεμα.
- το iAD είναι ανύπαρκτο, δεν μπορείς αν στοχέυσεις σε κέρδη απ' αυτό να βγάλεις ούτε ένα ευρώ καθώς δεν υπάρχουν ελληνικές διαφημίσεις
Παιζεις με συνδυασμους.
Καλεις το iAD και αμα σου πει οτι δεν εχει content να δειξει, το κρυβεις και κανεις load το AdMob. Μολις το iAD λαβει content, hide AdMob, show iAD.
Παιζεις παντα με τουλαχιστον 2 πλατφορμες (πχ. iAD και AdMob) ή βαζεις AdWhirl που υποστηριζει παραπανω απο 2 και δειχνει αναλογα με το content.
- οι Έλληνες δεν αγοράζουν εφαρμογές κ games,
True. Παντα το τσαμπα.
Διαβαζα πριν απο λιγο καιρο σε μεγαλο διεθνες forum μια αλλη λογικη.
Γενικα στο εξωτερικο προτιμουν να αγορασουν την εφαρμογη παρα να εχουν τη δωρεαν εκδοση, με λιγοτερο περιεχομενο και λειτουργιες και με διαφημισεις.
Απλα... ειναι αλλη νοοτροπια... (Αμα βαλεις και λιγο την οικονομικη κριση σε αυτο, κανει τα πραγματα πιο δυσκολα)
- ψεύτικα comments!!! για μένα αυτό είναι απαράδεκτο! θα έπρεπε ο developer να μπορεί να κάνει report τα ψεύτικα comments ή αυτά που βρίζουνε να τα σβήνει
η Apple. Εμένα αυτό με εξόργισε κυρίως. Δεν σ' αρέσει ρε φίλε? Τσάμπα το πήρες, δεν πλήρωσες!!! Γιατί να βρίζεις? Κάνε σχόλιο κ θάψτο όχι να μπινελικώνεις!!!
Ειμαί υπερ των σχολίων κ σε ότι αφορά τις δικές μας εφαρμογές ας γράφουνε όσα αρνητικά θέλουνε αρκεί να είναι κόσμια γραμμένα κ με επικοδομητικά ώστε
να καταλάβει ο developer τί να διορθώσει. Επίσης υπάρχουν κ αυτοί που έχουν διπλούς τριπλους τετραπλούς λογαριασμούς κ κάνουν μπαμ ποιοι είναι...
Ωπα εδω εχεις πολλα. Αρχικα μπορεις να ζητησεις απο την Apple να σβησει σχολιο αρκει τα επιχειρηματα σου να ειναι πειστικα (υβριστικο περιεχομενο, προσβολη κ.α. δες iTunes EULA).
Απο την αλλη παλι σκεφτομαι... Ποιος ακριβως ειναι αυτος που χανει απο ενα σχολιο που περιεχει μπινελικα; Ο developer; Μαλλον οχι.
Εαν ενας χρηστης - νοημων ανθρωπος (ναι υπαρχουν τετοιοι!) διαβασει το σχολιο "σκαταααα... μαλακιααααα... ουστ!" δεν νομιζω να το λαβει σοβαρα υπ' οψιν.
Τετοιου ειδους σχολια εχουν απηχηση σε συγκεκριμενο κοινο αλλα οχι στο συνολο ή τη συντριπτικη πλειοψηφια του...
Διαβαζα σχολιο σε εφαρμογη: Τιτλος "what a waste" Κειμενο: "waste of space..."
Αυτο με κανει (εμενα προσωπικα) να σκεφτω "Επειδη ρε συ ξοδεψες 16MB απο τα 16+GB της συσκευης σου, πρεπει εγω να το ξερω;" και ακολουθω με το σχολιο "ΜΠΡΑΒΟ... ΜΑΛΑΚΑ..." clap:clap
(sorry mr. Moderator
)
Μην υποτιματε τη νοημοσυνη των υπολοιπων που διαβαζουν τα σχολια. Εχουν κριτικη και κρινουν απο μονοι τους. Στην τελικη οταν μια εφαρμογη ειναι δωρεαν, μπορουν να την αξιολογησουν μονοι τους. Εαν υπαρχει ενας-δυο ουγκα-μπουγκα στους χιλιους... ε δεν νομιζω οτι αξιζει καποιος ως developer ή χρηστης να ασχοληθει με αυτους.
Κατι ακομα: Οταν ενας χρηστης γραφει ενα σχολιο, εχει 4.000 χαρακτηρες να πει αυτο που θελει.
Εαν στις 50 "κακες" κριτικες υπαρχουν 15 που αναλυουν τι ειναι κακο, o developer το διαβαζει, βαζει τον κ*λο του κατω, το φτιαχνει και το ανεβαζει.
Αυτοι οι 15 ειναι το πραγματικο feedback για το πως κανεις μια καλη εφαρμογη και η κριτικη τους αξιζει περισσοτερο απο 100 πενταστερες. Ακομα και ενας να κανει ενα αναλυτικο σχολιο, το κοιτας και το διορθωνεις. Τους υπολοιπους ουγκα-μπουγκα τους αγνοεις. Αν με 4000 οριο χαρακτηρων δεν μπορουν να πουν κατι επικοδομητικο... αστο καλυτερα...
Μην ξεχναμε οτι αυτος που εχει κανει αναλυση και εχει βαλει 1 αστερι, μπορει αργοτερα να κανει νεο review με 5 αστερια διαγραφοντας αυτοματα το παλιο...
Κλεινοντας, μη νομιζεις οτι αυτο ειναι μονο Ελληνικο φαινομενο. Σε αλλα stores τα review trolls ειναι περισσοτερα με πολυ χειροτερα σχολια.
Παντως αν θες τη γνωμη μου, το γεγονος οτι διαγνωσατε το λαθος, κανατε ολες τις ενεργειες για την επιλυση του και το ανεβασατε το συντομοτερο δυνατον, στο τελος ειναι μονο και μονο θετικο, υπερ σας και μπραβο σας.
Αυτο ειναι ενα απο τα καιρια σημεια που φαινεται ο καλος developer που ενδιαφερεται για τη δουλεια του.
Να συνεχισετε αυτή τη λογικη και να ειστε σιγουροι οτι καπου, καπως (και οχι απαραιτητα Ελλαδα) αυτο θα αναγνωριστει...