Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

συγχρονισμος 3Gs 32gb 3.1.2 με itunes 9


  • Το θέμα είναι κλειδωμένο Το θέμα αυτό είναι κλειδωμένο
1 μήνυμα σε αυτό το θέμα

#1   newoldbei52

newoldbei52

    iPH newbie

  • 66 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XR
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:none

Δημοσίευση 11/10/2009 - 22:18

Εδώ και δυο μήνες περίπου έχω το 3gs 32gb και είμαι ακόμα αρχάριος χρήστης. Εχω τις εξής απορίες με το sync στο itunes . Ως γνωστό στις επιλογές του itunes υπάρχουν τα εξής : α)Αυτόματος συγχρονισμός όταν συνδέεται ( το έχω απενεργοποιήσει), β) συγχρονισμός τραγουδιών και βίντεο και γ) manually , καθώς και δ)κρυπτογράφηση(;)του backup. Οταν επιλέξω sync, μεταφέρονται τραγούδια, φωτο, βιντεο, επαφές από το iphone στο PC ή απο το PC στο iphone; Αν εχω προσθέσει ή τροποποιήσει επαφες πως θα εξασφαλιστώ στην περίπτωση που μεταφερθούν οι επαφες απο το PC στο iphone και χάσω δεδομενα; Υπάρχει τρόπος να συγχρονίζω μόνο τις επαφές μου και μάλιστα επιλεκτικά (μόνο απο iphone στο PC η μόνο απο το PC στο iphone);

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   DINFUN

DINFUN

    -

  • 16.182 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 11/10/2009 - 22:32