Η Apple κινείται ολοένα και πιό επιθετικά στον τομέα της mobile διαφήμισης.
Η ιστορία ξεκίνησε με την εξαγορά της Quattro Wireless, συνεχίστηκε με την ανακάλυψη νέων πατέντων στις οποίες εμφανίζονται διαφημίσεις στο App store του iPhone/iPod Touch και ολοκληρώνεται (?) με την πρόσφατη ανακοίνωση της Apple προς τους iPhone developers από τους οποίους ζητάει την – υπό όρους – παύση του Core Location.
Εφόσον μία εφαρμογή χρησιμοποεί το Core Location αποκλειστικά και μόνο για location aware advertising θα απορίπτεται από το App store! Η ανακοίνωση αυτή στρέφει τα βέλη εναντίων της AdMod, την Νο1 εταιρεία mobile διαφήμισης αυτή τη στιγμή, η οποία χρησιμοποιώντας το Core Location των εφαρμογών μπορεί να εμφανίζει γεωγραφικά στοχευμένες διαφημίσεις στις mobile συσκευές.
Στην περίπτωση που το Core Location χρησιμοποιείται από την εφαρμογή για εμφάνιση πληροφοριών, καιρού, κοντινών POIs (points of interest) κτλπ δεν θα υπάρχει πρόβλημα έγκρισης.
Αναμφησβήτητα η Apple σκοπεύει να εισέλθει δυναμικά στο παιχνίδι του mobile advertising και η AdMob αποτελεί τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή αυτή τη στιγμή. Η κίνση αυτή θα αποδυναμώσει την AdMob, ταυτόχρονα όμως θα προκαλέσει προβλήματα στους developers οι οποίοι στηρίζονται στην διαφημίσεις της.
Συζήτηση στο forum: Mobile ads wars: Apple vs AdMob
You might also like
More from Apple
Ο Jony Ive αποχωρεί από την Apple!
Ο Jony Ive, ίσως ο διασημότερος product designer στον χώρο της τεχνολογίας και αδιαμφισβήτητα το διασημότερο στέλεχος της Apple μετά τους Steve Jobs και Tim Cook, ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από την εταιρεία για να ιδρύσει το δικό του creative studio! Ο Jony Ive ξεκίνησε την καριέρα του …
Apple και Qualcomm τα βρήκαν με μεγάλο χαμένο… την Intel!
Πριν από μερικές ώρες βγήκε η είδηση ότι οι Apple και Qualcomm έλυσαν τις διαφορές τους και μάλιστα ανακοίνωσαν νέα συνεργασία. Αυτή η λύση, ωστόσο, είχε αλυσιδωτές αντιδράσεις στη βιομηχανία και η σημαντικότερη ήταν η σχεδόν άμεση ανακοίνωση της Intel πως ακυρώνει τα σχέδια της …
To AirPower “τρώει ΑΚΥΡΟ” από την Apple
Το περιμέναμε 1.5 χρόνο και τελικά... ακυρώθηκε! Το AirPower αποτελεί και επίσημα το 1ο προϊον που η Apple παρουσίασε επίσημα (το Σεπτέμβριο του 2017) και τελικά δεν κυκλοφόρησε ποτέ, καθώς όπως αποδείχτηκε ήταν πολύ δύσκολο να κατασκευαστεί. Όπως αναφέρει σε σχετική δήλωση …
Θα δούμε την Apple Card σύντομα στην Ελλάδα;
Ίσως η σημαντικότερη από τις ανακοινώσεις της Apple στην εκδήλωση της 25ης Μαρτίου να ήταν τελικά η δική της πιστωτική κάρτα Apple Card. Ιδιαίτερα αν επαληθευτεί η είδηση ότι η Goldman Sachs εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να επεκτείνει τη χρήση της σε όλο τον κόσμο. Ο …
Apple TV+: Αυτή είναι η απάντηση της Apple προς το Netflix
Οι φήμες των προηγούμενων μηνών επιβεβαιώθηκαν με τον καλύτερο τρόπο, με την Apple να κυρήσσει τον "πόλεμο" στα Netflix, Amazon Prime Video, Disney+ κλπ. με τη δική της υπηρεσία streaming: το Apple TV+! Η εταιρεία επιστράτευσε επί σκηνής πληθώρα διασημοτήτων από τον χώρο του …