Τέλος στα παζάρια μεταξύ παρόχων για την καλύτερη προσφορά – αντιπροσφορά βάζει η νέα διαδικασία ακύρωσης αιτημάτων φορητότητας που εισάγει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (EETT) από τις 3 Ιουνίου 2018. Μεγάλος χαμένος στην υπόθεση… οι χρήστες.
Η ανακοίνωση της EETT
Βελτιώσεις στη διαδικασία ακύρωσης αιτημάτων φορητότητας, προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που έχουν εμφανιστεί, αποφάσισε με την Απόφασή της ΑΠ.: 837/2/30-11-2017 να εισάγει η ΕΕΤΤ θέτοντας τον καταναλωτή στο επίκεντρο της διαδικασίας. Η ακύρωση αιτήματος φορητότητας αριθμών ευθυγραμμίζεται πλήρως με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης που διαθέτουν οι συνδρομητές στις συμβάσεις από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος, όπως ορίζει η νομοθεσία περί προστασίας του καταναλωτή.
Με τη νέα διαδικασία που θα εφαρμοστεί από τις 3 Ιουνίου του 2018 ο συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα να υποβάλλει αίτημα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης μόνον εάν αυτή έγινε από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος (π.χ. τηλεφωνικά).
Στο διάστημα αυτό των 14 ημερών η αίτηση φορητότητας δεν προωθείται προς υλοποίηση και ο συνδρομητής έχει το χρονικό περιθώριο να υπαναχωρήσει αζημίως χωρίς να παρέχει καμία εξήγηση των λόγων που τον οδήγησαν στην υπαναχώρηση.
Για τη διευκόλυνση της υποβολής αιτημάτων ακύρωσης όλοι οι πάροχοι με περισσότερους από 50.000 συνδρομητές θα έχουν την υποχρέωση να παρέχουν τη δυνατότητα υποβολής μέσω τηλεφωνικής κλήσης σε αυτοματοποιημένο σύστημα IVR (Interactive Voice Response).
Η λήψη της ανωτέρω Απόφασης έγινε σε συνέχεια σχετικής δημόσιας διαβούλευσης που είχε διεξάγει η ΕΕΤΤ στο διάστημα από 27 Ιουλίου μέχρι 21 Σεπτεμβρίου 2017.
Τι σημαίνει αυτό για τους χρήστες;
Με την υπάρχουσα διαδικασία, όταν κάποιος χρήστης πραγματοποιήσει αίτημα φορητότητας αυτό καταχωρείται άμεσα από τον «νέο» πάροχό στο σύστημα. Ο «παλιός» πάροχος ενημερώνεται σχετικά και επιστρέφει με νέα, οικονομικότερη, αντιπροσφορά.
H νέα διαδικασία θα δημιουργήσει προβλήματα στους χρήστες καθώς οι “παλιοί” πάροχοι θα βλέπουν πλέον πολύ αργά το αίτημα στο σύστημα, όταν πια ο πελάτης δεν θα έχει δικαίωμα υπαναχώρησης καθώς θα έχει επέλθει το χρονικό διάστημα των 14 ημερών.
Μεγάλοι χαμένοι λοιπόν οι χρήστες οι οποίοι δεν θα μπορούν πλέον να επωφεληθούν των προσφορών-αντιπροσφορών των παρόχων και πλέον θα πρέπει να σκεφτούν πολύ καλά πριν ξεκινήσουν τη διαδικασία ακύρωσης αιτήματος φορητότητας.
Σχολιασμός στο forum
You might also like
More from iPhone
Η Apple σχεδιάζει το δικό της bluetooth tag tracker αλά “Tile”
Η Apple εργάζεται επάνω στην ενοποίηση των εφαρμογών "Find My iPhone" και "Find My Friends", σύμφωνα με τον developer Guilherme Rambo. Η νέα 2-σε-1 εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη τόσο στο iOS όσο και στο macOS ως μέρος του project "Marzipan", …
WWDC 2019: Πρώτη ματιά στο iOS 13, στις 3 Ιουνίου
H Apple ανακοίνωσε πως το ετήσιο συνέδριο WWDC για τους developers θα πραγματοποιηθεί φέτος από τις 3 έως τις 7 Ιουνίου, στο McEnery Convention Center στο Σαν Χοσέ της Καλιφόρνιας. Σε αυτές τις πέντε μέρες developers από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν την …
Το iPhoneHellas στην MWC 2019
Το iPhoneHellas δίνει το παρών στην Βαρκελώνη και ετοιμάζεται για την έκθεση τεχνολογίας MWC 2019. https://www.instagram.com/p/BuMTfKID5My/ Παρέα με την αποστολή του Techgear, θα σας μεταφέρουμε τα σημαντικότερα τεχνολογικά νέα και ειδήσεις που σας αφορούν. Φυσικά, εδώ θα επικεντρωθούμε στο οικοσύστημα της Apple, …
Foldable iPhone X (concept)
Μετά την παρουσίαση του Samsung Galaxy Fold αλλά και το εχτεσινό leak του Huawei Mate X, του αναδιπλώμενο smartphone της Huawei που αναμένεται να αποκαλυφτεί επίσημα στην MWC 2019, δεν θα μπορούσε να λείπει και το αναδιπλώμενο iPhone. Τουλάχιστον …
iPhone Photography Tutorials
H Apple έδωσε σε κυκλοφορία μία νέα σειρά από βίντεο στα οποία περιγράφει διάφορες λειτουργίες για καλύτερες λήψεις φωτογραφιών & βίντεο αλλά και τεχνικές για edditing αυτών: https://www.youtube.com/watch?v=9MuH9Mv9XWY Take a more expressive approach. Compose in strong light and shadow, then adjust the …