Η τελευταία έκθεση της MoPub δείχνει ότι το μερίδιο αγοράς του iPhone στο χώρο των διαφημίσεων μεγάλωσε 12 τοις εκατό το πρώτο τρίμηνο του 2013 καταλαμβάνοντας συνολικά περισσότερο από το 50 τοις εκατό των εξόδων για διαφημίσεις σε φορητές συσκευές. Κατά συνέπεια το cost-per-thousand views είναι κατά 40 τοις εκατό μεγαλύτερο στο iOS από ότι στο Android.
Αυτό, βέβαια, πρακτικά σημαίνει ότι οι χρήστες iOS συσκευών «βομβαρδίζονται» με διαφημίσεις περισσότερο από τους χρήστες άλλων συσκευών. «Η Apple έχει πιο επιθυμητούς πελάτες», αναφέρει η Sarah Rotman Epps, αναλύτρια στη Forrester Research. «Τα φθηνότερα Android τηλέφωνα φτάνουν σε περισσότερους ανθρώπους από το iPhone αλλά περίπου το 15 τοις εκατό των πελατών της Samsung λαμβάνουν δωρεάν Android smartphones μέσω συμβολαίων. Αυτοί δεν είναι απαραίτητα οι πελάτες για τους οποίους νοιάζονται οι διαφημιστές».
Η έρευνα της MoPub δείχνει ότι το click-through rate της Apple για τον Μάρτιο ήταν στο 1.7 τοις εκατό για το iPhone και στο 2.5 τοις εκατό για το iPad σε σύγκριση με το 1.1 τοις εκατό για Android συσκευές. Μάλιστα, οι χρήστες iPad ξοδεύουν κατά μέσο όρο $158 ανά παραγγελία σε online ιστοσελίδες σε σύγκριση με τα $105 σε άλλες φορητές συσκευές. Ωστόσο, αυτή ακριβώς η έλξη των διαφημιστών στο iOS ενδεχομένως να δημιουργήσει προβλήματα στους καταναλωτές. «Αυτή τη στιγμή, η Apple κάνει καλύτερη δουλειά στο να τοποθετεί κατάλληλες διαφημίσεις στα σωστά μέρη», αναφέρει ο αναλυτής Jeff Kagan.
Σχολιασμός στο forum
[via MarketWatch]
More from Apple
Ο Jony Ive αποχωρεί από την Apple!
Ο Jony Ive, ίσως ο διασημότερος product designer στον χώρο της τεχνολογίας και αδιαμφισβήτητα το διασημότερο στέλεχος της Apple μετά τους Steve Jobs και Tim Cook, ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από την εταιρεία για να ιδρύσει το δικό του creative studio! Ο Jony Ive ξεκίνησε την καριέρα του …
Apple και Qualcomm τα βρήκαν με μεγάλο χαμένο… την Intel!
Πριν από μερικές ώρες βγήκε η είδηση ότι οι Apple και Qualcomm έλυσαν τις διαφορές τους και μάλιστα ανακοίνωσαν νέα συνεργασία. Αυτή η λύση, ωστόσο, είχε αλυσιδωτές αντιδράσεις στη βιομηχανία και η σημαντικότερη ήταν η σχεδόν άμεση ανακοίνωση της Intel πως ακυρώνει τα σχέδια της …
To AirPower “τρώει ΑΚΥΡΟ” από την Apple
Το περιμέναμε 1.5 χρόνο και τελικά... ακυρώθηκε! Το AirPower αποτελεί και επίσημα το 1ο προϊον που η Apple παρουσίασε επίσημα (το Σεπτέμβριο του 2017) και τελικά δεν κυκλοφόρησε ποτέ, καθώς όπως αποδείχτηκε ήταν πολύ δύσκολο να κατασκευαστεί. Όπως αναφέρει σε σχετική δήλωση …
Θα δούμε την Apple Card σύντομα στην Ελλάδα;
Ίσως η σημαντικότερη από τις ανακοινώσεις της Apple στην εκδήλωση της 25ης Μαρτίου να ήταν τελικά η δική της πιστωτική κάρτα Apple Card. Ιδιαίτερα αν επαληθευτεί η είδηση ότι η Goldman Sachs εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να επεκτείνει τη χρήση της σε όλο τον κόσμο. Ο …
Apple TV+: Αυτή είναι η απάντηση της Apple προς το Netflix
Οι φήμες των προηγούμενων μηνών επιβεβαιώθηκαν με τον καλύτερο τρόπο, με την Apple να κυρήσσει τον "πόλεμο" στα Netflix, Amazon Prime Video, Disney+ κλπ. με τη δική της υπηρεσία streaming: το Apple TV+! Η εταιρεία επιστράτευσε επί σκηνής πληθώρα διασημοτήτων από τον χώρο του …