Ενδιαφέρον παρουσιάζει εκτενές δημοσίευμα των NYT σχετικά με τον τρόπο που το App Store έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο παίζεται το παιχνίδι στις φορητές συσκευές.
Το άρθρο, το οποίο χαρακτηρίζεται καλύτερα ως «δωρεάν» διαφήμιση της Apple, περιλαμβάνει σχόλια του Phil Schiller, επικεφαλή του marketing της Apple και του Eddy Cue, αντιπρόεδρου του τμήματος για το iTunes. H συγγραφέας του άρθρου χαρακτηρίζει το App Store ως “game changer”, μια επαναστατική ιδέα που άλλαξε τα δεδομένα στην πλατφόρμα των φορητών συσκευών και που όλοι οι μεγάλοι παίχτες (Microsoft, Google, RIM, Nokia) προσπαθούν να μιμηθούν.
Ο επαναστατικός αυτός ρόλος, μάλιστα, συγκρίνεται με την επανάσταση που έφερε η AOL την δεκατία του 90 διευρύνοντας το ίντερνετ
Ms. Huberty likens the advent of the App Store and the iPhone to AOL’s pioneering role in driving broad-based consumer adoption of the Internet in the 1990s. She also draws comparisons to ways in which laptops have upended industry assumptions about consumer preferences and desktop computing. But, she notes, something even more profound may now be afoot.
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο πόσο πολλά μπορεί να σημαίνει το App Store στους προγραμματιστές ανεξαρτήτου budget. Είναι μια σημαντική ευκαιρία για όλους να δημιουργήσουν κάτι καλό και να βγάλουν και κάποια χρήματα από αυτό. Ο Schiller δηλώνει:
“The idea that anyone, all the way from an individual to a large company, can create software that is innovative and be carried around in a customer’s pocket is just exploding. It’s a breakthrough, and that is the future, and every software developer sees it.”
Συζήτηση στο forum: New York Times runs a story on the Appstore
You might also like
More from Apple
Ο Jony Ive αποχωρεί από την Apple!
Ο Jony Ive, ίσως ο διασημότερος product designer στον χώρο της τεχνολογίας και αδιαμφισβήτητα το διασημότερο στέλεχος της Apple μετά τους Steve Jobs και Tim Cook, ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από την εταιρεία για να ιδρύσει το δικό του creative studio! Ο Jony Ive ξεκίνησε την καριέρα του …
Apple και Qualcomm τα βρήκαν με μεγάλο χαμένο… την Intel!
Πριν από μερικές ώρες βγήκε η είδηση ότι οι Apple και Qualcomm έλυσαν τις διαφορές τους και μάλιστα ανακοίνωσαν νέα συνεργασία. Αυτή η λύση, ωστόσο, είχε αλυσιδωτές αντιδράσεις στη βιομηχανία και η σημαντικότερη ήταν η σχεδόν άμεση ανακοίνωση της Intel πως ακυρώνει τα σχέδια της …
To AirPower “τρώει ΑΚΥΡΟ” από την Apple
Το περιμέναμε 1.5 χρόνο και τελικά... ακυρώθηκε! Το AirPower αποτελεί και επίσημα το 1ο προϊον που η Apple παρουσίασε επίσημα (το Σεπτέμβριο του 2017) και τελικά δεν κυκλοφόρησε ποτέ, καθώς όπως αποδείχτηκε ήταν πολύ δύσκολο να κατασκευαστεί. Όπως αναφέρει σε σχετική δήλωση …
Θα δούμε την Apple Card σύντομα στην Ελλάδα;
Ίσως η σημαντικότερη από τις ανακοινώσεις της Apple στην εκδήλωση της 25ης Μαρτίου να ήταν τελικά η δική της πιστωτική κάρτα Apple Card. Ιδιαίτερα αν επαληθευτεί η είδηση ότι η Goldman Sachs εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να επεκτείνει τη χρήση της σε όλο τον κόσμο. Ο …
Apple TV+: Αυτή είναι η απάντηση της Apple προς το Netflix
Οι φήμες των προηγούμενων μηνών επιβεβαιώθηκαν με τον καλύτερο τρόπο, με την Apple να κυρήσσει τον "πόλεμο" στα Netflix, Amazon Prime Video, Disney+ κλπ. με τη δική της υπηρεσία streaming: το Apple TV+! Η εταιρεία επιστράτευσε επί σκηνής πληθώρα διασημοτήτων από τον χώρο του …
2 Comments
[…] This post was mentioned on Twitter by iPhoneHellas and iPhone Hellas, mobartia. mobartia said: The New York Times runs a story on the App Store: Ενδιαφέρον παρουσιάζει εκτενές δημ… http://bit.ly/5h63qS /via @iphonehellasgr […]
[…] Η ιστορία αυτή έρχεται αμέσως μετά την διθυραμβική διαφήμιση των New York Times για το App Store (βλ. The New York Times runs a story on the App Store) […]